Opublikowano 3 września 201410 l Odpaliłem grę z dysku twardego i trzeszczenie ustało. Sam już nie wiem co o tym myśleć.W dashu pierdzi,a w grze nie.
Opublikowano 3 września 201410 l A co tu myśleć, oddawaj na gwarancje i tyle, konsola jest cicha i nie powinno być takich problemów.
Opublikowano 3 września 201410 l W necie czytam,że jest jakiś syf z tym modelem bez kinecta i ma to związek z updatem day one,który powoduje owe bzyczenie związane z zasilaniem.Kilka osób napisało,że nawet wymiana w serwisie nie pomogła i po odpaleniu patcha problem wrócił.U mnie było tak samo.Przy wstepnej konfiguracji cicho,a potem to bzyczenie.
Opublikowano 3 września 201410 l Odpaliłem grę z dysku twardego i trzeszczenie ustało. Sam już nie wiem co o tym myśleć.W dashu pierdzi,a w grze nie. U mnie jest na odwrót - Buczy podczas grania, cicho podczas siedzenia w dashu. Ale jeden gość powiedział mi, że u niego było tak samo jak u ciebie właśnie, czyli buczało w dashu i wymienili mu konsolkę na nową.
Opublikowano 3 września 201410 l Natknąłem się na wiele tematów dotyczących tego i ludzie piszą,że pojawiło się to na modelach bez kinecta razem z tym patchem odblokowywujacym 10% mocy i nawet wymiany nic nie pomogły,bo po zpatchowaniu nowego egzemplarza nadal było bzyczenie.
Opublikowano 4 września 201410 l A dajcie im popracować trochę. Może się musi rozkręcić Pracuje już ze 3 tygodnie jak nie więcej. Po prostu niektóre modele były wadliwe i z tego co widzę to dość sporo osób miało ten problem.
Opublikowano 6 września 201410 l Najgorsze jest to, że w dalszym ciągu występuje błąd podczas próby wysłania zgłoszenia serwisowego.
Opublikowano 6 września 201410 l Najgorsze jest to, że w dalszym ciągu występuje błąd podczas próby wysłania zgłoszenia serwisowego. Możesz zadzwonić do Microsoftu.
Opublikowano 7 września 201410 l Niestety i mój szrot w dashu piszczy a podczas gry cisza grobowa. Co zauważyłem wystarczy , aby giera było w pamięci konsoli i mam spokój .
Opublikowano 7 września 201410 l to coś musi być jednak z softem, może w najbliższej aktualizacji to poprawią? chociaż u mnie takiego problemu nie ma
Opublikowano 7 września 201410 l teraz czytam na necie, że rozwiązaniem problemu może być... podłączenie Kinecta. osobiście mam Kinecta cały czas podłączonego i tak jak pisałem, nic nie grzechocze. Edytowane 7 września 201410 l przez Lokomotywa
Opublikowano 7 września 201410 l Byłem w MM niestety kilka rysek na tym piano black i nowej konsoli nie dostane. Tylko wysyłka do serwisu.
Opublikowano 7 września 201410 l xD kurde ale waly leca w tych sklepach, masz prawo do zwrotu i wymiany odrazu na nowy towar. jak sie nie myle jest to 7 lub 14 dni
Opublikowano 7 września 201410 l O ile towar jest w nienaruszonym stanie. Przeciez inaczej to co, biore konsole, jezdze po niej gwozdziem, zwracam do sklepu w okreslonym terminie, a oni daja full refund i sprzet wraca na polke?
Opublikowano 7 września 201410 l Nie wraca na półkę skoro ma jakąś wadę Sprzedawca i producent załatwiają to między sobą.
Opublikowano 7 września 201410 l Chciałem przetrzeć odciski paluchów . Użyłem tych ściereczek nasączonych do lcd itp. A tu wciul rysek
Opublikowano 7 września 201410 l Dlatego ciągle nie ogarniam, po jaką cholerę wrzucają nam ciągle taki plastik.
Opublikowano 7 września 201410 l dokladnie towar nie wraca na polke tylko z producentem sie zalatwia wiec powinni ci wymienic bez problemu.
Opublikowano 7 września 201410 l No, trochę Cię MM zrobił w członka Moją wymienili od ręki a między sobą gadali, że ta którą im oddałem wraca do producenta z opisem wady. A wada była taka, że jak tylko podłączyłem Xbona do zasilacza, to ten (X, nie zasilacz) zaczął piszczeć w środku
Opublikowano 7 września 201410 l Tak, od 29 listopada Mam, wymieniłem ją w ten sam dzień, w którym kupiłem.
Opublikowano 9 września 201410 l Może głupie pytanie, ale jak zamówiliscie kuriera po xbona? Wszedłem na stronę ups, wypełniłem coś tam i wyskoczyło mi coś takiego: " Na podstawie wprowadzonego kodu pocztowego firma UPS nie umożliwia odbioru. Kliknij link <A HREF="https://www.ups.com/dropoff?loc=pl_PL">Znajdź lokalizacje</A>, aby znaleźć dogodną lokalizację do nadania paczki. Możesz też skontaktować się z obsługą klienta firmy UPS pod adresem (0) 801 900 877 aby uzyskać pomoc i znaleźć alternatywną lokalizację odbioru. (2001) A w moim mieście takiej lokalizacji nie ma...:|
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.