Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

 

No to tak jak mówiłem Journey, Yakuza od trójki, Wipeout HD, Ratchet&Clank Tools of Destruction i Crack in Time, Resistance 3, Demons Souls

Ehh czemu Sony nie wyda Wipeouta na ps4, nawet z taką samą zawartością nikt by się nie obraził :/
Wipeout to teraz na tylko na wii u pod nazwa Fast Racing Neo. P-E-T-A-R-D-A
  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

No właśnie mi się graficznie nie bardzo podoba, może na vicie (albo po prostu na mniejszym ekranie) by wyglądało lepiej, ale na monitorze kompa IMO średnio :P

 

Jezu chryste, zaraz mi głowa eksploduje. Nie ma nic bardziej sexy niż piksele skalowane do 23 calowego monitora i to jest fakt, kolego. :doom:

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Nawet jak włączam trailer tego Tokyo 42 na full screen to wydaje mi sie wszystko odrobinę za małe. Jakiś lekki zoom zrobić i będzie duzo lepiej. 

Opublikowano

Mam ochotę na DOBREGO side scrollera 2d z otwartymi poziomami, w miarę nowego. Wybieram:

 

Ori

Kukamele

czy Salt&Sanctuary

 

? A może Axiom Verge?

Edytowane przez ragus

Opublikowano

AV mi nie podeszlo, ale no jak Ci się podobał SM to i pewnie to polubisz.

Opublikowano

Kukamele jest zaje-bi-ste

Opublikowano

Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori].

Opublikowano

Mam ochotę na DOBREGO side scrollera 2d z otwartymi poziomami, w miarę nowego. Wybieram:

 

Ori

Kukamele

czy Salt&Sanctuary

 

? A może Axiom Verge?

 

wszystko co tu wymieniłeś jest GOTY :whyyy:

 

bier Ori albo Kukamele na początek 

 

 

 

No właśnie mi się graficznie nie bardzo podoba, może na vicie (albo po prostu na mniejszym ekranie) by wyglądało lepiej, ale na monitorze kompa IMO średnio  :P

 

Jezu chryste, zaraz mi głowa eksploduje. Nie ma nic bardziej sexy niż piksele skalowane do 23 calowego monitora i to jest fakt, kolego.  :doom:

 

Ale ja nic nie mam do pixeli, ba, nawet bardzo lubię, ale akurat piksele z Slain! mi się nie podobają po prostu ;) 

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori].

 

Salta ziomek ogrywa mówi, ze miniaturowe Soulsy, łatwiejsze ale idzie się naje.bać. Też musze kupić.

Opublikowano

W Ori potem trochę zmieniają się krajobrazy? Czy ciągle tylko las na niebieskim tle?

Opublikowano

Jakie są wasze ulubione rogaliki bez podziału na platformę ?

Edytowane przez Tankietka

Opublikowano

świętomarcinskie

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

W Ori potem trochę zmieniają się krajobrazy? Czy ciągle tylko las na niebieskim tle?

Oczywiście, że zmieniają. Wulkan, zatopiona kraina, pustynia, bagna itp. 

Opublikowano

 

 pustynia

 

 

:notsure: nie kojarzę

 

tankietka,

 

chyba jedynie mocno szanuję Isaaca. 

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

 

 

 pustynia

 

 

:notsure: nie kojarzę

 

Sorrow Pass mi bardzo przypomina taką typową pustynną lokację. Jeszcze te ciernie dopełniają wizerunku. 

Opublikowano

Ja lubię zwykłe z Lidla.

 

Co do gier to Hero Siege, jest multi, jest dużo postaci do wyboru tylko ciągle naprawiają jakieś bugi, niedługo będzie PvP.

Poza tym to Roguelands ale to jeszcze early acces. 

Vagante, Rampage Knights, Risk of Rain. Wszystkie trochę inne. Wszystkie fajne.

Opublikowano

 

 

 

 pustynia

 

 

:notsure: nie kojarzę

 

Sorrow Pass mi bardzo przypomina taką typową pustynną lokację. Jeszcze te ciernie dopełniają wizerunku. 

 

 

No to mi się pustynia kojarzy z piaskiem, a nie cierniami ;) aczkolwiek masz rację, Sorrow Pass pasuje do tego obrazu, chociaż bardziej bym powiedział, że to opuszczony, wysuszony las :potter: 

Opublikowano

Fallout 4 i Primal dostają survivalowe tryby gry. W żadną z nich jeszcze nie grałem, ale ten drobny dodatek na pewno mocno zachęca mnie do sięgnięcia po nie. Podoba mi się to, że bardziej wymagający gracze dostają trudny tryb, który nie sprowadza się do zrobienia z przeciwników gąbek na pociski i zwiększenia ich HP. Mam nadzieje, że więcej gier pójdzie tą drogą i takie survivalo-podobne poziomy trudności staną się standardem dostępnym na premierę, a nie parę miesięcy po.

Opublikowano

Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori].

 

GRA, JEST, ZA-JE-BI-STA - jak sie wyśpie to zarzuce solidna opinie w temacie, na chwile obecna szykuje sie moj ulubiony indyk ever, prawdopodobnie zdetronizuje Hotline Miami 1 jak utrzyma te za(pipi)istosc do konca.

Opublikowano

Fallout 4 i Primal dostają survivalowe tryby gry. W żadną z nich jeszcze nie grałem, ale ten drobny dodatek na pewno mocno zachęca mnie do sięgnięcia po nie. Podoba mi się to, że bardziej wymagający gracze dostają trudny tryb, który nie sprowadza się do zrobienia z przeciwników gąbek na pociski i zwiększenia ich HP. Mam nadzieje, że więcej gier pójdzie tą drogą i takie survivalo-podobne poziomy trudności staną się standardem dostępnym na premierę, a nie parę miesięcy po.

 

Fallout 4 skończyłem i też mnie interesuje ten tryb Survival, co prawda kilka rzeczy jest przeniesionych z New Vegas jak np amunicja która w końcu będzie miała swoją wagę ale są też nowości, jak brak szybkiego podróżowania. To sprawi że pewnie ścieżki poznamy jako bezpieczne i będziemy obchodzić te mniej bezpieczne miejsca. Nauczymy się gdzie są materace do spania, będziemy częściej odwiedzać swoje osady żeby zregenerować HP.

 

Taki tryb powinien być od początku a nie gdy gracze już skończyli fabułę. Mam 105 level i średnio mi się widzi zaczynać od nowa bo tak to pewnie będzie wyglądało.

 

Tak samo Rise of Tomb Raider w pewnym momencie otrzymał w DLC chyba dodatek z survivalem. Widać że popularność Dark Souls odbija się echem i więcej developerów słusznie zauważa potrzebę przywrócenia grom tego aby jednak były trudniejsze.  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.