Opublikowano 14 czerwca 20159 l bożesztymój jeszcze doba jakby jeszcze coś takiego dorwać i na tym ogrywać
Opublikowano 14 czerwca 20159 l ten pad wyglada swietnie jakis czas temu myslalem ze odpuszcze Forze 6, a cos czuje ze obok tej czesci nie bedzie mozna przejsc obojetnie
Opublikowano 14 czerwca 20159 l ten pad wyglada swietnie jakis czas temu myslalem ze odpuszcze Forze 6, a cos czuje ze obok tej czesci nie bedzie mozna przejsc obojetnie Odpuścić Forza Motorsport 6
Opublikowano 14 czerwca 20159 l to nie wina FM5, tylko ogolnie wiecej frajdy daje mi jezdzenie w Forza Horizon niz robienie okrazen w serii Forza Motorsport, ale po prezentacji na e3 pewnie pojdzie preorderek
Opublikowano 14 czerwca 20159 l ja w FM5 zrobiłem sporo więcej kilometrogodzin niż w FM4 także tego. Yas Marina w nocy przy oświetleniu sztucznym
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Tak, bo jedna na 5 części jest miarą jakości całej serii. Jak inaczej oceniać aktualną "kondycje" danej serii jak nie przez pryzmat ostatniej odsłony , skoro z nowej nic nie pokazali ? żeby nie było że hejtuje FM bo tak nie jest wręcz przeciwnie mocno liczę na 6 zwłaszcza po tym jaki model jazdy zaoferowała 5 Edytowane 14 czerwca 20159 l przez Karas
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Właśnie a co byście widzieli z marzeń tzn prawdę mówiąc deszcz noc to taki."uff kamień z serca"(standard dla gatunku). Czy stać t10 na jakąś nowość w temacie. Np poważne kolizje
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Właśnie a co byście widzieli z marzeń tzn prawdę mówiąc deszcz noc to taki."uff kamień z serca"(standard dla gatunku). Czy stać t10 na jakąś nowość w temacie. Np poważne kolizje No nie powiedziałbym, że standard. FM to jedyna seria, gdzie devi są wierni zasadzie betonowych 60 FPS bez kompromisów. Wszystkie inne serie wprowadziły te ficzery kosztem wydajności, więc FM6 będzie pierwszą grą, która może pokazać czy da się to zrobić w dobrej jakości na konsolach jednocześnie nie poświęcając wydajności.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l HYPE Don kuhwa podkrecaj. Może nie standard, a trend aby poważne ścigania miały te ficzery(pogoda,cykl dobowy). Tylko wiesz jakie są oczekiwania co do tej odsłony FM beka jak dalej tego nie będzie, a właśnie po cichu liczy, że t10 ustanowi ten standard i jeszcze czymś dawali robiąc następny krok w gatunku. Sorki za pismo i składanie. Ciężko pisać posty za kółkiem
Opublikowano 15 czerwca 20159 l http://arstechnica.co.uk/gaming/2015/06/forza-motorsport-6-getting-dark-and-wet-in-a-world-first-hands-on/ Edytowane 15 czerwca 20159 l przez marcin33
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Deszcz i noc będą na określonych trasach. Nie będzie dynamicznej zmiany. Rio będzie bjutiful Trasa jest wymodelowana po rzeczywistej topografii. Edytowane 15 czerwca 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 15 czerwca 20159 l wbije w kij w mrowisko ale bez beki CW, carsy wydaje mi sie ze wygladaja lepiej, choc przynajmniej F6 bedzie dzialac w 1080p i betonowym 60fps co o tamtej grze nie mozna powiedziec w wydaniu na xone efekty oswietleniowe i pogodowe nawet nie staly obok driveclub - ale tu akurat przez driveclubowe 30fps raczej zadna gra celujaca w 60fps do tego poziomu sie nie zblizy mimo wszystko jak ktos lubi symulatory to zakup obowiazkowy, a ten nowy pad z manetkami to w ogole bedzie jazda jak ktos stroni od ultra drogich kierownic
Opublikowano 15 czerwca 20159 l serio z noca i dzeszczem idą śladem idiotów z polyphony? serio mam nadzieje ze to bedzie miało sens i deszczu nie bedzie np. na laguna seca czy innych pustynnych torach umieszczonych w srodku mordoru.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l wbije w kij w mrowisko ale bez beki CW, carsy wydaje mi sie ze wygladaja lepiej, choc przynajmniej F6 bedzie dzialac w 1080p i betonowym 60fps co o tamtej grze nie mozna powiedziec w wydaniu na xone I stwierdziłeś to po streamie? Tutaj więcej informacji + część tras itp. http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_e3_features serio z noca i dzeszczem idą śladem idiotów z polyphony? serio mam nadzieje ze to bedzie miało sens i deszczu nie bedzie np. na laguna seca czy innych pustynnych torach umieszczonych w srodku mordoru. Gdzieś czytałem, że to będzie dopasowane do trasy. EDYTA: Znane lokacje (będą wszystkie z 5): Bernese Alps, Circuit de Catalunya, Circuit de Spa Francorchamps, Indianapolis Motor Speedway, Circuit des 24 Heures Du Mans (Le Mans), Long Beach, Mazda Raceway, Laguna Seca, Mount Panorama Motor Racing Circuit (Bathurst), Nürburgring, Circuit de Prague, Road America, Road Atlanta, Sebring International Raceway, Silverstone, Test Track Airfield Top Gear, Yas Marina Circuit, Brands Hatch, Watkins Glen, Rio de Janeiro, Daytona International Speedway EDYTA2: Będzie ponad 100 tras. Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Colin
Opublikowano 15 czerwca 20159 l A w GT masz Mazz deszcz na nieodpowienich trasach? Tam np. na pustynnym Willow Springs nie ma deszczu, tylko zachmurzenie i lekka mgła. Wracajac do FM6 to.. Ficek nie przesadzaj Moim zdaniem po obadaniu trailera i gameplay'a wygląda to zdecydowanie lepiej niż Cars (a przynajmniej niż konsolowa wersja). Kozacko prezentują się te kałuże i zaskoczył mnie cień rzucany w nocy od świateł naszego auta. Efekt deszczu na szybie podobny jak w GT5, tylko w wyższej rozdzielczości. Trochę beka, że nadal statyczne oświetlenie itd.. ale to było do przewidzenia. GT7 pewnie będzie miało wszystko dynamiczne... ale znowu w 40-60 fps... i za co najmniej rok. Coś za coś. Ps. Manetki na padzie - wypas :O
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Jest parę rzeczy technicznych przy których Horizon 2 wypada blado. Zastanawiam się więc jaki skok będzie w przypadku Horizon 3. O tych kałużach to jest cały artykuł
Opublikowano 16 czerwca 20159 l Nie wiem może się nie znam albo co, ale dla mnie to bardzo średnio wygląda https://www.youtube.com/watch?v=aWlp4eIhQkc Edytowane 16 czerwca 20159 l przez Malibu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.