Opublikowano 17 lutego 20178 l Dali hape coś tam wibracje, a nie dali analogowych triggerów, tęgie głowy i takie błędy popełniają, nigdy nie zrozumiem Ninny i innych korporacji, czy to było trudne technicznie, czy za drogie? Przez to zabili wyścigi na wstępie, czy da się to jakoś obejść w wyścigach symulacyjnych?
Opublikowano 17 lutego 20178 l Zabili żeby sprzedać kilka milionów więcej Mario Karta. Też mi się to nie podoba. Żeby chociaż zadośćuczynili F-zero. Edytowane 17 lutego 20178 l przez roivas
Opublikowano 17 lutego 20178 l Czy jestem pojebany jak nie ogladam tego unboxingu zeby nie pusc sobie zabawy z otwierania pudełka, a potem pierwszego włączenia konsoli?
Opublikowano 17 lutego 20178 l Dali hape coś tam wibracje, a nie dali analogowych triggerów, tęgie głowy i takie błędy popełniają, nigdy nie zrozumiem Ninny i innych korporacji, czy to było trudne technicznie, czy za drogie? Przez to zabili wyścigi na wstępie, czy da się to jakoś obejść w wyścigach symulacyjnych? Kiedyś bardzo popularną opcją było używanie prawej gałki jako gaz i hamulec co nawet nieźle się sprawdzało. Jednak po ludzku mogli to zrobić i wrzucić te analogowe triggery skoro są haptyczne wibracje.
Opublikowano 17 lutego 20178 l Przeciez wrzuca...za rok po 200zl od sztuki joycona, albo od razu w zestawie z konsola przy switch pro lub jakiejs revizji
Opublikowano 17 lutego 20178 l Na początku kręciłem nosem na wersję Neon ale tutaj kozacko wyglada. No nic, wezmę szaraka a w przyszłości kupi się jakies żarówiaste joycony za dużo pieniędzy.
Opublikowano 17 lutego 20178 l Marudzicie z tymi wyścigami jakby ta generacja tym gatunkiem stało. Przeto bida jest tak ogromna w temacie, że szkoda nawet o tym pisać. Xbox One troszkę lepiej ma, ale to nadal nie to co było za czasów PSXa, czy PS2. Więc niby Switch nie daje zielonego światła ścigałką, a takie PS4 dało, i teraz wypiszecie mi moze ile tych doskonałych wyścigów wyszło na ten system?
Opublikowano 17 lutego 20178 l Na początku kręciłem nosem na wersję Neon ale tutaj kozacko wyglada. No nic, wezmę szaraka a w przyszłości kupi się jakies żarówiaste joycony za dużo pieniędzy. Tylko neon, na początku też myślałem o szarym, ale jednak neon, co ciekawe niektórzy biorą drugi komplet joy-conów w odwrotnych kolorach, a ja chciałbym żółty i zielony, przy kanapowym muliti każdy by miał inny :).Marudzicie z tymi wyścigami jakby ta generacja tym gatunkiem stało. Przeto bida jest tak ogromna w temacie, że szkoda nawet o tym pisać. Xbox One troszkę lepiej ma, ale to nadal nie to co było za czasów PSXa, czy PS2. Więc niby Switch nie daje zielonego światła ścigałką, a takie PS4 dało, i teraz wypiszecie mi moze ile tych doskonałych wyścigów wyszło na ten system?Chyba lepiej jak coś jest, niż ma nie być? Przecież ceny by nie podniosło o 50 dolców? I nie sądzę, żeby technicznie był to problem (grubość, czy odstające triggery). Edytowane 17 lutego 20178 l przez zdrowywariat
Opublikowano 17 lutego 20178 l Switch ma w tym roku dostac mk8 delux, nowe fast racing neo i redout wiec trzy do(pipi)iste arcade racery w tym dwa do ogrania tylko na sprzecie niny to raczej slabo nie ma Te odpinane joycony to wylegarnia dojenia graczy, wg mnie to pewne ze w przyszlosci pojawia sie takie z analogowymi spustami czy prawilnym krzyzakiem
Opublikowano 17 lutego 20178 l Patrząc i tak na to co posiadają w sobie Joy-Cony to cena nie jest zła, zwłaszcza, że pada od PS4 (którym nie pograsz mawet przez 20h na jednym ładowaniu) i XO, które się do nich nie umywają pod względem "zawartości" (wyjątek to te kurewskie triggery) to chyba jednak jest dobrze. Zwłaszcza, że pady do powyższych konsol kupisz za 200-260zł, gdzie cena rośnie tylko z powodu innego kolorku pada
Opublikowano 17 lutego 20178 l Moim marzeniem jest aby gry na Switcha nie mialy day one patchy, zeby chociaz to nie bylo regułą. Z czystej ciekawosci - co z nimi nie tak, jakis deal breaker.
Opublikowano 17 lutego 20178 l Moim marzeniem jest aby gry na Switcha nie mialy day one patchy, zeby chociaz to nie bylo regułą. Z czystej ciekawosci - co z nimi nie tak, jakis deal breaker. Nie rozumiem pytania, z czym co jest nie tak? Z patchami? To powazne pytanie czy trolling? Chce miec w kolekcji pełnoprawne gry, w które moge zagrac czy to za 5-10-15 lat bez zastanawiania sie czy bez day one patcha da sie w ogole ja skonczyc.
Opublikowano 17 lutego 20178 l Mine też wku te "pacze", szczególnie że niektórym grom wystarczyłby miesiąc dłużej dewelopingu do przyzwoitej jakości. Jak nowa Zelda będzie śmigać bez problemów to będę w szoku, że i przy takim rozmachu Ninny dopracowało grę, co jak co, ale oni mają odpowiednich ludzi do kontroli jakości. Edytowane 17 lutego 20178 l przez zdrowywariat
Opublikowano 18 lutego 20178 l Jakim rozmachu?Klepią tą grę już ze cztery lata wiec chyba przeszli te stepy akermańskie już wystarczającą ilość razy. O kontroli jakości lepiej nie gadać, tyle paździerza co na Wii przeszło to sztuka.
Opublikowano 18 lutego 20178 l Jakim rozmachu?Klepią tą grę już ze cztery lata wiec chyba przeszli te stepy akermańskie już wystarczającą ilość razy. O kontroli jakości lepiej nie gadać, tyle paździerza co na Wii przeszło to sztuka. Tak, Wii można zdecydowanie nazwać śmietnikiem, ile na tej konsoli jest syfu, a z "kontrolą jakości" miałem na myśli gry od samego Nintendo, bo one nie obfitują w "pacze", to nie EA, czy Ubisoft. Rozmachu, po prostu rozmachu, poczekaj na recenzje. Edytowane 18 lutego 20178 l przez zdrowywariat
Opublikowano 18 lutego 20178 l No super. To zerknij w inny dział np ten http://www.psxextreme.info/forum/227-wii-u/ Przed skasowaniem konta ciągle pan malkontent, wróciłeś żeby dalej marudzić?
Opublikowano 19 lutego 20178 l wybaczcie, pewnie pytanie już się pojawiało ale nie mam czasu poczytać całego tematu jak będzie wyglądała kompatybilność wsteczna w przypadku switch? gry z wii albo wii u? najbardziej zależy mi na grach ze snesa (dkc 1 & 2 oraz yoshi's island); podobno na wii u można było w nie zagrać jak będzie tym razem dzięki za odp
Opublikowano 19 lutego 20178 l Switch rozebrany...sztywniutko wszystko upchane. https://tieba.baidu.com/p/4988497063?red_tag=1794578248 https://tieba.baidu.com/p/4988526087?red_tag=1810317206
Opublikowano 19 lutego 20178 l Mały wiatraczek upchany, ciekawe czy będzie czuć jakieś minimalne wibracje tego ustrojstwa w jakiś mocno wymaganych grach. Trochę tego się obawiam, no czujesz jakieś na rękach wibrowanie wiatraka, co wyprowadza Cię z równowagi podczas grania. Póki co odpukać. Już ta premiera mogłaby nadejść i w końcu poczytać opinie użytkowników jak się sprawuję ta hybryda podczas grania. Edytowane 19 lutego 20178 l przez Faka
Opublikowano 19 lutego 20178 l Już podczas eventów ludzie a zwłaszcza dziennikarze mogli grać na samym Switchu w trybie handheldowym i nigdzie w artykułach się nie natknąłem na "przeszkadzające" wibracje, więc obstawiam, że taka sytuacja nie występuję (już dawno byłyby całe poematy na ten temat), zresztą pady od lat mają wibrację, joy-cony też je mają, więc jeżeli to graczy nie wyprowadza z równowagi to naprawdę jest to szukanie dziury w całym, bo żeby to wyprowadzało z równowagi to wibracje musiałyby być nieregularne i na dodatek odczuwalne w każdej chwili a obstawiam, że do tego czasu Switch by się zepsuł, gdyby ciągle "wibrował". Ostatnio w Nipponie odbyło się Japanese Game Creators Conference na którym Nintendo i Capcom podali parę informacji m.in. - Capcom obecnie sprawdza czy RE Engine będzie śmigał na Switchu, jeżeli tak to doczekamy się RE7 na nowej konsolce od Ninny. - Street Fighter II, który zmierza na Switcha działa na MT Framework i Capcom twierdzi, że przeportowanie gry odbyło się bez problemu, zaledwie kilka osób pracowało nad tym wydaniem i jak przyznają żółto-niebiescy przystosowanei silnika na Wii U i 3DS zajęło znacznie więcej czasu i było bardziej problematyczne. - Podstawowy Dev-Kit Switcha kosztuje zaledwie 450$ (dla porównania dev-kit Wii U kosztował bagatela 5000$ a obecny dev-kit do PS4 kosztuje 2500$). P.S. Ostatnio coraz więcej developerów Indie również chwali się takimi informacjami na Twitterze, gdzie średnio wykonanie portu na Switcha zajmuje im 3-10 dni max. Podobno narzędzia, które przygotowało Nintendo z Nvidia są bardzo proste i intuicyjne w obsłudze. Na dodatek mowa o portach z PS4/XO. Nippon Ichi Software chwaliło się, że Disgaea 5, która pochodzi z PS4 nawet w trybie handheldowym śmiga bez zająknięcia i nie musieli niczego kompresować ani rezygnować z zawartości a samo przygotowanie gry pod Switcha trwało niecały miesiąc. Dla porównania byle port na Wii U zajmował wielu developerom od 3 do nawet 9 miesięcy (średnia wychodziła 6 miechów). Edytowane 19 lutego 20178 l przez chrno-x
Opublikowano 19 lutego 20178 l Handheld nie bedzie uruchamial wiatraka, no chyba po cos wylaczyli pol CPU, taknieok ? Wiatrak jest dla trybu TV.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.