Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny

Featured Replies

Opublikowano

Całkiem spoko. Rozdzielczość słaba, spore rozmycia, ale to nie przeszkadza w przyjemnym strzelaniu.

  • Odpowiedzi 18,5 tys.
  • Wyświetleń 1,5 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pograłem w Zeldę pół godziny (ale czas zleciał tak szybko, że miałem wrażenie, że minęło tylko 5 minut  )? Był to sam początek gry, gdy Link wybudza się z wieloletniego snu. Wrażenia?   Na pewno zna

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Mój Słiczerek to istny obieżyświat. Tylko w 2024 r. odwiedził m.in. Francję, Włochy, Norwegię, Grecję... Za kilka tygodni będzie mi towarzyszył w Miami.   Przyda mu się nieco ciepła po arktycznym c

  • zdrowywariat
    zdrowywariat

    No ale brak znajomych to nie wina Nintendo.

Opublikowano

Fallout 3/NV/4? GTA IV/V? RDR?  Wiedźmin 2/3? A może Assassins Creed? opcji jest dużo i ciężko tak wróżyć z fusów póki czegoś sami oficjalnie nie zapowiedzą. 

Opublikowano

Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich.

Opublikowano

wiedzmin nawet na ps4 amator nie dzialal, wiec nie ma szans.

Opublikowano

Żeby to chodziło zjadliwie na znicza musieliby wymyślić tego wieśmina trzy od nowa.

Opublikowano
1 godzinę temu, roivas napisał:

Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich.

 

:pawel: 

Opublikowano
W dniu 20.02.2018 o 21:58, ofsajd napisał:


Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej? 


Po patchu jest lepiej - wyższa rozdzielczość ( na TV jak i przenośnie ), nie ma już błędów z dźwiękiem. Gra działa teraz płynnie w 30 FPS ( a miałem kilka lokacji z dużą ilością demonów, przed patchem bardzo ścinało ), chociaż pewnie tu i tam coś chrupnie.

Gra się całkiem fajnie, chociaż ja ponad połówę DOOMa skończyłem na TV.

Opublikowano

Fajnie że do Dooma dorzucili sterowanie ruchowe. Ciekawe czy jest tak intuicyjne jak w np RE4 na Wii.

Jak stanieje i nie będę miał w co grać to może kupię.

Opublikowano

O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. 

 

 

Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. 

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano
12 minut temu, ogqozo napisał:

O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. 

 

 

Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. 

 

Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie?

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Raczej nie, tutaj pomagasz wychyleniem chyba, jak w zeldzie. Na wii nie miałeś prawej gałki w zestawie Wiimote i grucha.

Opublikowano
28 minut temu, zdrowywariat napisał:

 

Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie?

 

jak w splatoonie/zeldzie. dopomagasz sobie wychyleniami 

Opublikowano

Potwierdzam, sterowanie ze splatoona zrewolucjonizowalo granie w shootery na konsolach, wreszcie celuje sie odruchowo, a nie centruje ekran galka. 

Opublikowano

Dobre i to, ale celowanie w MP na Wii bardzo mi się podobało, to jedyna rzecz ze sterowania ruchowego, która według mnie dawała radę. Reszta różnie.

Opublikowano

akurat IMO celowanie w FPSy na Wii (goldeneye, metroid prime trilogy) było całkowicie zyebane. strasznie slabe bylo to celowanie poza krawedz ekranu zeby przesunac kamere i latac tym celownikiem po ekranie bez przesuwania obrazu :yao: 

Opublikowano

W Metroida ani GE nie grałem na Wii ale grałem w Red Steel 2 gdzie celowanie jak i napierdzielanie kataną przy pomocy WiiLota było fajne. Jeszcze w MoH Heroes miał nawet misje z wykrywaczem min to było coś

Opublikowano

Po tej prezentacji, to akcje Nintendo strzelą w górę i to jak, jestem bardzo ciekawy tego directa, bo nie ukrywam, że ograłbym sobie w końcu jakieś Poksy.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

Xddddddddddd newsa z 2016 dawac xddddddd no pekne i dopiero malibu jedyny co ma oczy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.