Opublikowano 20 lutego 20187 l Całkiem spoko. Rozdzielczość słaba, spore rozmycia, ale to nie przeszkadza w przyjemnym strzelaniu.
Opublikowano 21 lutego 20187 l Jak już jesteśmy przy Doomie to Panic Burton ma w produkcji kolejne porty na Switcha. Jakieś pomysły co rzeźbią oprócz Wolfa ? http://www.nintendolife.com/news/2018/02/panic_button_hints_that_more_nintendo_switch_ports_are_in_the_pipeline
Opublikowano 21 lutego 20187 l Fallout 3/NV/4? GTA IV/V? RDR? Wiedźmin 2/3? A może Assassins Creed? opcji jest dużo i ciężko tak wróżyć z fusów póki czegoś sami oficjalnie nie zapowiedzą.
Opublikowano 21 lutego 20187 l Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich.
Opublikowano 21 lutego 20187 l Żeby to chodziło zjadliwie na znicza musieliby wymyślić tego wieśmina trzy od nowa.
Opublikowano 21 lutego 20187 l 1 godzinę temu, roivas napisał: Wiedźmina na bank nie. Te cepy z CD Projekt nie uważają Switcha za konsolę na której odpowiednio zarobią, Nintendo kojarzy im się z Pegasusem. Może się obudzą za dwa lata jak już będzie za późno i wszyscy inni będą potrafili zoptymalizować grę na Switcha oprócz nich.
Opublikowano 22 lutego 20187 l W dniu 20.02.2018 o 21:58, ofsajd napisał: Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej? Po patchu jest lepiej - wyższa rozdzielczość ( na TV jak i przenośnie ), nie ma już błędów z dźwiękiem. Gra działa teraz płynnie w 30 FPS ( a miałem kilka lokacji z dużą ilością demonów, przed patchem bardzo ścinało ), chociaż pewnie tu i tam coś chrupnie. Gra się całkiem fajnie, chociaż ja ponad połówę DOOMa skończyłem na TV.
Opublikowano 23 lutego 20187 l Fajnie że do Dooma dorzucili sterowanie ruchowe. Ciekawe czy jest tak intuicyjne jak w np RE4 na Wii. Jak stanieje i nie będę miał w co grać to może kupię.
Opublikowano 23 lutego 20187 l O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. Edytowane 23 lutego 20187 l przez ogqozo
Opublikowano 23 lutego 20187 l 12 minut temu, ogqozo napisał: O, i to jest faktycznie interesujący news. Granie w FPS-a na Switchowych joykach to nie najbardziej ekscytująca propozycja, a sterowanie ruchowe w FPP to najlepsza rzecz w historii tego gatunku. Poszukałem reakcji ludzi i podobno działa to bardzo dobrze, inaczej niż na Wii (wychylanie raczej ma być przydatne do korygowania celu, nie zastępując prawej gałki), ale dobrze, i od razu Doom pojawił się pierwszy raz w grupie interesujących mnie gier. Ech/ach współczesny świat gier, wersja gry w dniu premiery to dopiero początek. Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie? Edytowane 23 lutego 20187 l przez zdrowywariat
Opublikowano 23 lutego 20187 l Raczej nie, tutaj pomagasz wychyleniem chyba, jak w zeldzie. Na wii nie miałeś prawej gałki w zestawie Wiimote i grucha.
Opublikowano 23 lutego 20187 l 28 minut temu, zdrowywariat napisał: Mnie się dobrze grało w Metroida na Wii, z czego pamiętam, w Doomie jest podobnie? jak w splatoonie/zeldzie. dopomagasz sobie wychyleniami
Opublikowano 23 lutego 20187 l Potwierdzam, sterowanie ze splatoona zrewolucjonizowalo granie w shootery na konsolach, wreszcie celuje sie odruchowo, a nie centruje ekran galka.
Opublikowano 23 lutego 20187 l Dobre i to, ale celowanie w MP na Wii bardzo mi się podobało, to jedyna rzecz ze sterowania ruchowego, która według mnie dawała radę. Reszta różnie.
Opublikowano 23 lutego 20187 l akurat IMO celowanie w FPSy na Wii (goldeneye, metroid prime trilogy) było całkowicie zyebane. strasznie slabe bylo to celowanie poza krawedz ekranu zeby przesunac kamere i latac tym celownikiem po ekranie bez przesuwania obrazu
Opublikowano 23 lutego 20187 l W Metroida ani GE nie grałem na Wii ale grałem w Red Steel 2 gdzie celowanie jak i napierdzielanie kataną przy pomocy WiiLota było fajne. Jeszcze w MoH Heroes miał nawet misje z wykrywaczem min to było coś
Opublikowano 23 lutego 20187 l https://mobile.twitter.com/pokemon/status/702464218386325505Widzieli? Coś się dzieje. Wiele osób poleci po switcha dla poksów.
Opublikowano 23 lutego 20187 l Po tej prezentacji, to akcje Nintendo strzelą w górę i to jak, jestem bardzo ciekawy tego directa, bo nie ukrywam, że ograłbym sobie w końcu jakieś Poksy. Edytowane 23 lutego 20187 l przez Faka
Opublikowano 23 lutego 20187 l Ja ostatnie jakie grałem to jeszcze na gba. Tak więc z samej ciekawości bym pograł i zobaczył jak się gra zmieniła.
Opublikowano 23 lutego 20187 l To na raz siekniesz wszystkie najważniejsze zmiany w serii: - typ Fairy - grafika 3D - wymiana przez internet W sumie niewiele się zmieniło przez te lata xd
Opublikowano 23 lutego 20187 l Xddddddddddd newsa z 2016 dawac xddddddd no pekne i dopiero malibu jedyny co ma oczy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.