Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano
  W dniu 28.09.2022 o 20:54, PiPoLiNiO napisał(a):

Co tam biedaki? W końcu macie prawdziwe 4K emoji41.pngb86d555bb887e8c1b3816385ce8439db.jpg

Czyli moja konsole ktora kupilem od scalpera moglbym pogonic dzisiaj z zyskiem :kekyayaya:

Opublikowano

No wrzucałem tu kiedyś przeceny o 1000 zł, to jest dokładnie to samo.

Opublikowano

No gruba sprawa,przecież na support Sony dzwonimy codziennie.

Ja to trzy razy na dobę , teraz jak będzie można robić zadania to co godzinę aby mieć "lepszy support":kekw:Dobrze,że Sony podniosło cenę konsoli to już 90% forum jej nie kupi,tym sposobem nikt nie będzie potrzebował wsparcia.:kekw:

Opublikowano

tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo.

Opublikowano

Nigdy nie dzwoniłem na support Sony, a na support MS parę razy jak się konsola popsuła i to by bylo na tyle przez 25 lat grania :philosoraptor:

Opublikowano

I nigdy nie chciej tam dzwonić ;) no chyba że dla Karolka teraz podwyższą jakość usługi :) 

Opublikowano

Ja z dwa razy dzwoniłem i nie mam pojęcia jak niby ma to działać. Normalny sygnał, odbiera typek i po sprawie. 

Opublikowano

Może to będzie support jak lata temu na NES gdzie agenci pomagali przejść grę i np. będą tłumaczyć jak wychylić gałkę do przodu :kekw:

Opublikowano

ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych.

Opublikowano
  W dniu 30.09.2022 o 09:41, ASX napisał(a):

ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych.

a niby jak to ma działać? Zsynchronizuje sobie numer telefonu z kontem PSN? :)

Opublikowano

nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane technologicznie

Opublikowano

Na początku połączenia automat spyta ile masz platyn, wdusisz 7, robot cię wyśmieje i cyk jesteś 50 w kolejce.

Opublikowano
  W dniu 30.09.2022 o 09:16, ASX napisał(a):

tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo.

 

ja nawet wiedziałem kto to napisze :kekw: 

Opublikowano

To dobrze, że siedziałem cicho :obama: Jest to niby chujowe zagranie, ale takie które nie dotknie większości z nas, albo w ogóle nie będzie miało wpływu na polski support.

Opublikowano

Jak zadzwonię i powiem ze mam platyne w MGR:R i Sekiro to od razu wskoczę na kolejkę VIP :gigabeta:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.