Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano

Ach ten parkour. :obama:

Szkoda, że nowe Asasyny bardzo uprościły te mechaniki. Mogę zrozumieć, że zabudowany Origins czy Odyssey nie pozwala na takie wygibasym, ale Unity robiło to cudowanie. :banderas:

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 51,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano
  • Autor

Odpalam cudo RE2make po raz pierwszy i od razu smaczek który siura obraca w majtkach. Podoba mi sie ze postać pokazuje ból i cierpienie zwiazane z małą ilością HP, no kurde podoba mi się to

 

Opublikowano

poziom grafiki w tej grze jest absurdalny 

 

człowiek patrzy na te wszystkie gry na pierwsze, drugie czy nawet trzecie playstation i nie może wyjść z podziwu, jak dobrze wyglądają 'dzisiejsze' gry 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Źle to zabrzmi ale zwierzęta w tej grze to potrafią wytarmosić siusiaczka  :) ale nie ma mrówek jak w jedynce więc beka z tych rockstarów trochę  :/

Opublikowano

Czy w RDR2 możesz rozpyerdolić niedźwiedzia z bazooki? NIE

Wniosek jest prosty: Far Cry 5> RDR2 :dafuq:

Opublikowano

Jestem po ograniu Quantum Break i wszystkie wizualne aspekty związane z 'czasem' to małe mistrzostwo świata. 

56658964_7bb812ba-10b5-46ea-844f-77c98edc2e02-min(1).thumb.png.c062a6950ed500887320d5c0a0ed02c0.png

 

:obama:

Opublikowano

Też mam ochotę zagrać tylko jakoś ten serial mnie tak odciąga. 

U mnie z ostatnich gierek to QR w Gearsach i Gnusher. No jaka to jest kozacka animacja :banderas:

 

Opublikowano

Nie jest aż tak strasznie z tym serialem, mi się akurat podobała taka odskocznia. Inna sprawa, że chyba można pominąć te odcinki. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

r/halo - A while ago I saw a post about how all the main characters in ODST had there blood type on their armor but recently I was replaying Reach when I noticed that all of the odst’s, most of the marines, and Jorge all had their blood types on their armor.

 

malutki smaczek, w Halo 3: ODST i Halo Reach wszyscy żołnierze mają na zbrojach napisaną grupę krwi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

fajny detal z TLoU part 2

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pomyśleć, że UBISOFT to kiedyś była firma, która wprowadzała rzeczy wcześniej w grach niespotykane... :frog:
Ten Splinter Cell to był tytuł, wyprzedzający swoje czasy pod wieloma względami.
 

 

Opublikowano

 

Granat antygrawitacyjny w The Ascent, super smaczek kiedy przeciwnicy lecą w górą razem z elementami otoczenia i kończy to się pięknym pierdolnięciem z równie cudownym efektem dźwiękowym dla ucha  :banderas:

Po zrobieniu gierki na 100% czasami sobie odpalam żeby porzucać tym granatem i mielić wrogów na 1000 kawałeczków.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

w Halo Infinite można tworzyć obwody elektryczne  

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

The Lost World: Jurassic Park

 

Miałem wtedy mocną fazę na Park Jurajski, a tę grę kupili mi - z zaskoczenia - rodzice na urodziny, więc sentymencik jest do dzisiaj. No i wiecie, to uczucie, że czwarta, CZWARTA do kolekcji (MOJA!) oryginalna gra na PSX.:ohboy:

Był klimacik filmu, licencja, różne gatunki dinusiów, różne gameplayowo grywalne "postacie" (dinozaury + myśliwy), muzyczka, no i te wstawki z dinozaurami podczas loadingów... :banderas: Tarnanowanie i pożeranie T-Rexem, skakanie na ludzi raptorem:banderas: Gierka średnia, ale dla samych tych elementów lubiłem odpalać.

 

No i tyle lat minęło, a przekaz doktora Iama Malcolma po ukończeniu gry wciąż tak samo wymowny i aktualny :kekw:

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, ASX napisał:

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

 

fajna rzecz, ale kurcze widzialem to gdzies juz wczesniej, ale no od kilku minut nie moge sobie przypomniec gdzie

 

rzadkie to, ale musialo to juz byc wczesniej

Opublikowano

A która gierka mająca scenki na silniku gry tego nie ma? W tą stronę będzie łatwiej. 

 

Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 

 

 

 

Opublikowano

Bez kitu przecież to jest STANDARD a nie tarmoszenie siura

Opublikowano

No dokładnie, tylko prerendery siłą rzeczy mają odgórnie narzucone modele 3D (przez co jest wytrącenie z immersji gdy nagle nosimy inny strój itp.) ale w realtime to przecież normalne, że postać trzyma w łapach wszystko co jej założyliśmy.

Opublikowano
11 minut temu, Ukukuki napisał:

Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 

 

w Eldenika nie grałem jeszcze, ale Wiedźminie co prawda widać nasz rynsztunek czy zbroje, ale nasz ekwipunek z tego co pamiętam w żaden sposób nie wpływa na animację Geralta w trakcie cutscenek. W Infinite, w zależności jaką broń trzymasz masz też inny setting animacji, bo Master Chief jest inaczej animowany gdy np.  trzyma jakiś karabin, a inaczej gdy ma młot grawitacyjny. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.