Opublikowano 31 października 20204 l Ach ten parkour. Szkoda, że nowe Asasyny bardzo uprościły te mechaniki. Mogę zrozumieć, że zabudowany Origins czy Odyssey nie pozwala na takie wygibasym, ale Unity robiło to cudowanie.
Opublikowano 16 lutego 20214 l Autor Odpalam cudo RE2make po raz pierwszy i od razu smaczek który siura obraca w majtkach. Podoba mi sie ze postać pokazuje ból i cierpienie zwiazane z małą ilością HP, no kurde podoba mi się to
Opublikowano 16 lutego 20214 l poziom grafiki w tej grze jest absurdalny człowiek patrzy na te wszystkie gry na pierwsze, drugie czy nawet trzecie playstation i nie może wyjść z podziwu, jak dobrze wyglądają 'dzisiejsze' gry
Opublikowano 20 marca 20214 l Źle to zabrzmi ale zwierzęta w tej grze to potrafią wytarmosić siusiaczka ale nie ma mrówek jak w jedynce więc beka z tych rockstarów trochę
Opublikowano 20 marca 20214 l Czy w RDR2 możesz rozpyerdolić niedźwiedzia z bazooki? NIE Wniosek jest prosty: Far Cry 5> RDR2
Opublikowano 20 marca 20214 l Jestem po ograniu Quantum Break i wszystkie wizualne aspekty związane z 'czasem' to małe mistrzostwo świata.
Opublikowano 20 marca 20214 l Też mam ochotę zagrać tylko jakoś ten serial mnie tak odciąga. U mnie z ostatnich gierek to QR w Gearsach i Gnusher. No jaka to jest kozacka animacja
Opublikowano 20 marca 20214 l Nie jest aż tak strasznie z tym serialem, mi się akurat podobała taka odskocznia. Inna sprawa, że chyba można pominąć te odcinki.
Opublikowano 23 lipca 20213 l malutki smaczek, w Halo 3: ODST i Halo Reach wszyscy żołnierze mają na zbrojach napisaną grupę krwi
Opublikowano 27 sierpnia 20213 l Pomyśleć, że UBISOFT to kiedyś była firma, która wprowadzała rzeczy wcześniej w grach niespotykane... Ten Splinter Cell to był tytuł, wyprzedzający swoje czasy pod wieloma względami.
Opublikowano 27 sierpnia 20213 l Granat antygrawitacyjny w The Ascent, super smaczek kiedy przeciwnicy lecą w górą razem z elementami otoczenia i kończy to się pięknym pierdolnięciem z równie cudownym efektem dźwiękowym dla ucha Po zrobieniu gierki na 100% czasami sobie odpalam żeby porzucać tym granatem i mielić wrogów na 1000 kawałeczków.
Opublikowano 11 grudnia 20213 l To był dla mnie absolutny szok, takie przywiązanie do detali, a ktoś mógł to po prostu pominąć.
Opublikowano 8 maja 20222 l The Lost World: Jurassic Park Miałem wtedy mocną fazę na Park Jurajski, a tę grę kupili mi - z zaskoczenia - rodzice na urodziny, więc sentymencik jest do dzisiaj. No i wiecie, to uczucie, że czwarta, CZWARTA do kolekcji (MOJA!) oryginalna gra na PSX. Był klimacik filmu, licencja, różne gatunki dinusiów, różne gameplayowo grywalne "postacie" (dinozaury + myśliwy), muzyczka, no i te wstawki z dinozaurami podczas loadingów... Tarnanowanie i pożeranie T-Rexem, skakanie na ludzi raptorem Gierka średnia, ale dla samych tych elementów lubiłem odpalać. No i tyle lat minęło, a przekaz doktora Iama Malcolma po ukończeniu gry wciąż tak samo wymowny i aktualny
Opublikowano 21 czerwca 20222 l W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Kolego, przykro mi to mówić, ale mam to w wowie od dobrych kilku lat.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l 2 godziny temu, ASX napisał: W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. fajna rzecz, ale kurcze widzialem to gdzies juz wczesniej, ale no od kilku minut nie moge sobie przypomniec gdzie rzadkie to, ale musialo to juz byc wczesniej
Opublikowano 21 czerwca 20222 l A która gierka mająca scenki na silniku gry tego nie ma? W tą stronę będzie łatwiej. Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l No dokładnie, tylko prerendery siłą rzeczy mają odgórnie narzucone modele 3D (przez co jest wytrącenie z immersji gdy nagle nosimy inny strój itp.) ale w realtime to przecież normalne, że postać trzyma w łapach wszystko co jej założyliśmy.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l 11 minut temu, Ukukuki napisał: Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. w Eldenika nie grałem jeszcze, ale Wiedźminie co prawda widać nasz rynsztunek czy zbroje, ale nasz ekwipunek z tego co pamiętam w żaden sposób nie wpływa na animację Geralta w trakcie cutscenek. W Infinite, w zależności jaką broń trzymasz masz też inny setting animacji, bo Master Chief jest inaczej animowany gdy np. trzyma jakiś karabin, a inaczej gdy ma młot grawitacyjny.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l no dobra, to troszkę inny klimat, faktycznie tylko nie wynikało to kompletnie z poprzedniego posta
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.