Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano

Faktycznie mogłem precyzyjniej to opisać. Przepraszam. Teraz mam nadzieję że już jest to jasne :lapka:

  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 51,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano

W MP3 po każdym przerywniku zmienia broń na krótką, nawet jeśli nie masz do niej amunicji. 

Opublikowano
  • Autor

 

 

 

Opublikowano

h57dy4ggd1991.png

 

W multi Halo 5 w zależności od hełmu jaki mieliśmy zmieniał się także odpowiednio HUD 

 

Spędziłem w tej grze setki godzin i nigdy na to nie zwróciłem uwagi

 

Opublikowano

NIe wiem czy było ale bardzo mi się podoba jak hud jest bardziej naturalną częścią gry. Jak np. w Dead Space gdzie na skafandrze mamy sporo pokazane. Podobnie bardzo mi się podobało w Alone In The Dark jak ekwipunek był pod kurtką Edwarda a obrażenia i stan zdrowia był prezentowany na samej postaci. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

Baaardzo fajny motyw

 

Opublikowano

To jest podobny motyw do tego co wrzucałem stronę temu, czyli kontekstowe animacje w trakcie cutscenek, wtedy mi napisali że prawie wszystkie gry to mają. 

Ale prawda jest taka że bardzo mało gier dba o tak drobiazgowy poziom detali budujących immersje

Opublikowano

To co innego, Ty chwaliles, że w real time scence postać trzyma w ręce to, co miała normalnie podczas gameplayu. Jeśli scenka nie jest prerenderem to naprawdę standard. Tu widzę naturalne reakcje animacji postaci, zależnie gdzie stoimy. Fajnie to zrobili. Co to za tytuł, bo w opisie filmu cos nie widzę szczegółów.

Opublikowano

Chyba Black Ops - ten nowy , bo Redford chyba dał mordę temu w okularach.

Opublikowano
8 minut temu, _Red_ napisał:

To co innego, Ty chwaliles, że w real time scence postać trzyma w ręce to, co miała normalnie podczas gameplayu. Jeśli scenka nie jest prerenderem to naprawdę standard.

Tlumaczyłem już  Pokazywałem to że postać ma inne animacje w trakcie cutscenki w zależności od tego jaką broń ma w ręce, jeśli naprawdę to standard to poprosze o przykłady innych gier które to miały.

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

Tlumaczyłem już  Pokazywałem to że postać ma inne animacje w trakcie cutscenki w zależności od tego jaką broń ma w ręce, jeśli naprawdę to standard to poprosze o przykłady innych gier które to miały.

 

A faktycznie, mea culpa, nie doczytalem dalszego wyjaśnienia o animacjach, albo już mi z głowy wypadło.  

Opublikowano

Tak to black ops. Jedyny cod od 10 lat którego chce nadrobić

Opublikowano

W większości gier postać biega tylko z bronią palną, albo białą, więc jaką możesz mieć animacje? To, że nie trzyma kilofa nad głową, tak samo jak blastera, to nie jest żaden smaczek.

Opublikowano

Jak dla mnie jeśli gra oferuje detal którego nie ma w innych grach to wystarczy by nazwać to smaczkiem 

11 minut temu, Pupcio napisał:

Tak to black ops. Jedyny cod od 10 lat którego chce nadrobić

Infinite Warfare jest jeszcze spoczko

Opublikowano

Dla mnie to oczywistość, że dwumetrowy młot trzyma w inny sposób niż karabin. Wyobraź sobie jakby to miało wyglądać.

Edytowane przez SlimShady

Opublikowano
6 minut temu, SlimShady napisał:

Dla mnie to oczywistość, że dwumetrowy młot trzyma w inny sposób niż karabin. Wyobraź sobie jakby to miało wyglądać.

No widzisz, niby oczywistość, ale w mało której grze twórcy przykładają uwagę do tego detalu.

W większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ (niezależnie od tego czy ją wcześniej miał w ekwipunku).Tak też było we wcześniejszych odsłonach Halo.

Opublikowano
7 minut temu, ASX napisał:

większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ

 

Czyli jednak o tym mowa co mówiłem xd No... raczej nie. W real time scenkach w większości przypadkow postać jest ubrana i wyekwipowana w to co nosiła w grze skoro scenki są liczone i tak na żywo na engine gry. Chyba że reżyseria sceny wymagała, aby postać np. weszła do pokoju tylko z pistoletem, bo zaraz będzie pojedynek (no to ciężko by miał w ręce wyrzutnie granatów).

 

Pierwsze co mi przychodzi do głowy:  FF7Remake. Nie dość, że broń jest faktycznie wyekwipowana, to jeszcze kulki materii widać jakie są włożone. Ale nigdy specjalnie nie myślałem, że to coś ponad standard :geek: 

Opublikowano
11 minut temu, ASX napisał:

No widzisz, niby oczywistość, ale w mało której grze twórcy przykładają uwagę do tego detalu.

W większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ (niezależnie od tego czy ją wcześniej miał w ekwipunku).Tak też było we wcześniejszych odsłonach Halo.

No to  minimum od 2010 jest ten super ficzer dzięki wybitnej grze red dead redemption 

Opublikowano

W Tekken 2 w endingu panda był ubrany w co innego niż podczas walki z devil hejhaczi.

Opublikowano

To nic dziwnego, bo endingi w Tekkenach to były CGI, chyba ten ostatni, gówniany, budżetowy tekken 7 jest cały na silniku i tam pierwszy raz z nich zrezygnowali za czym ubolewam, bo wyszły z tego generyki, a lubiłem sobie odblokowywać.

 

Co do FF7R, to nie pamiętam, on ten dwutonowy miecz trzyma w jednej, czy w dwóch dłoniach? A jeżeli w dwóch, to czy jakąś małą szabelkę trzyma w jednej?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.