Opublikowano 21 czerwca 20222 l Faktycznie mogłem precyzyjniej to opisać. Przepraszam. Teraz mam nadzieję że już jest to jasne
Opublikowano 21 czerwca 20222 l W MP3 po każdym przerywniku zmienia broń na krótką, nawet jeśli nie masz do niej amunicji.
Opublikowano 2 lipca 20222 l W multi Halo 5 w zależności od hełmu jaki mieliśmy zmieniał się także odpowiednio HUD Spędziłem w tej grze setki godzin i nigdy na to nie zwróciłem uwagi
Opublikowano 2 lipca 20222 l NIe wiem czy było ale bardzo mi się podoba jak hud jest bardziej naturalną częścią gry. Jak np. w Dead Space gdzie na skafandrze mamy sporo pokazane. Podobnie bardzo mi się podobało w Alone In The Dark jak ekwipunek był pod kurtką Edwarda a obrażenia i stan zdrowia był prezentowany na samej postaci.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l To jest podobny motyw do tego co wrzucałem stronę temu, czyli kontekstowe animacje w trakcie cutscenek, wtedy mi napisali że prawie wszystkie gry to mają. Ale prawda jest taka że bardzo mało gier dba o tak drobiazgowy poziom detali budujących immersje
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l To co innego, Ty chwaliles, że w real time scence postać trzyma w ręce to, co miała normalnie podczas gameplayu. Jeśli scenka nie jest prerenderem to naprawdę standard. Tu widzę naturalne reakcje animacji postaci, zależnie gdzie stoimy. Fajnie to zrobili. Co to za tytuł, bo w opisie filmu cos nie widzę szczegółów.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l Chyba Black Ops - ten nowy , bo Redford chyba dał mordę temu w okularach.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 8 minut temu, _Red_ napisał: To co innego, Ty chwaliles, że w real time scence postać trzyma w ręce to, co miała normalnie podczas gameplayu. Jeśli scenka nie jest prerenderem to naprawdę standard. Tlumaczyłem już Pokazywałem to że postać ma inne animacje w trakcie cutscenki w zależności od tego jaką broń ma w ręce, jeśli naprawdę to standard to poprosze o przykłady innych gier które to miały.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 7 minut temu, SlimShady napisał: Chyba Black Ops - ten nowy , bo Redford chyba dał mordę temu w okularach. Ktoś jeszcze potwierdzi? Wygląda jak coś w co z przyjemnością zagram.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 6 minut temu, ASX napisał: Tlumaczyłem już Pokazywałem to że postać ma inne animacje w trakcie cutscenki w zależności od tego jaką broń ma w ręce, jeśli naprawdę to standard to poprosze o przykłady innych gier które to miały. A faktycznie, mea culpa, nie doczytalem dalszego wyjaśnienia o animacjach, albo już mi z głowy wypadło.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l W większości gier postać biega tylko z bronią palną, albo białą, więc jaką możesz mieć animacje? To, że nie trzyma kilofa nad głową, tak samo jak blastera, to nie jest żaden smaczek.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l Jak dla mnie jeśli gra oferuje detal którego nie ma w innych grach to wystarczy by nazwać to smaczkiem 11 minut temu, Pupcio napisał: Tak to black ops. Jedyny cod od 10 lat którego chce nadrobić Infinite Warfare jest jeszcze spoczko
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 11 minut temu, Pupcio napisał: Tak to black ops. Jedyny cod od 10 lat którego chce nadrobić ten pierwszy pierwszy?
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l Dla mnie to oczywistość, że dwumetrowy młot trzyma w inny sposób niż karabin. Wyobraź sobie jakby to miało wyglądać. Edytowane 14 sierpnia 20222 l przez SlimShady
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 6 minut temu, SlimShady napisał: Dla mnie to oczywistość, że dwumetrowy młot trzyma w inny sposób niż karabin. Wyobraź sobie jakby to miało wyglądać. No widzisz, niby oczywistość, ale w mało której grze twórcy przykładają uwagę do tego detalu. W większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ (niezależnie od tego czy ją wcześniej miał w ekwipunku).Tak też było we wcześniejszych odsłonach Halo.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 7 minut temu, ASX napisał: większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ Czyli jednak o tym mowa co mówiłem xd No... raczej nie. W real time scenkach w większości przypadkow postać jest ubrana i wyekwipowana w to co nosiła w grze skoro scenki są liczone i tak na żywo na engine gry. Chyba że reżyseria sceny wymagała, aby postać np. weszła do pokoju tylko z pistoletem, bo zaraz będzie pojedynek (no to ciężko by miał w ręce wyrzutnie granatów). Pierwsze co mi przychodzi do głowy: FF7Remake. Nie dość, że broń jest faktycznie wyekwipowana, to jeszcze kulki materii widać jakie są włożone. Ale nigdy specjalnie nie myślałem, że to coś ponad standard
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l 11 minut temu, ASX napisał: No widzisz, niby oczywistość, ale w mało której grze twórcy przykładają uwagę do tego detalu. W większości gier w trakcie cutscenek bohater po prostu dostaje do ręki jakąś standardową, domyślną broñ (niezależnie od tego czy ją wcześniej miał w ekwipunku).Tak też było we wcześniejszych odsłonach Halo. No to minimum od 2010 jest ten super ficzer dzięki wybitnej grze red dead redemption
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l W Tekken 2 w endingu panda był ubrany w co innego niż podczas walki z devil hejhaczi.
Opublikowano 14 sierpnia 20222 l To nic dziwnego, bo endingi w Tekkenach to były CGI, chyba ten ostatni, gówniany, budżetowy tekken 7 jest cały na silniku i tam pierwszy raz z nich zrezygnowali za czym ubolewam, bo wyszły z tego generyki, a lubiłem sobie odblokowywać. Co do FF7R, to nie pamiętam, on ten dwutonowy miecz trzyma w jednej, czy w dwóch dłoniach? A jeżeli w dwóch, to czy jakąś małą szabelkę trzyma w jednej?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.