Opublikowano 14 lutego 20232 l Hehe z Rdr2 to są całe serie kilkudziesięcio minutowych filmików z różnymi mechanikami czy detalami, no ale cóż xd
Opublikowano 15 lutego 20232 l Trochę to smutne, że niektórzy tu, mylą normalne mechaniki zaimplementowane przez dewelopera z prawdziwymi smaczkami typu nietoperz w bryle lodu w Donkey Kong Country Tropicel Freezy - kumaci skumają o co biega, lub włosy Jaka w Jak i Daxter Renegade lub papierosek w MGS i schodząca mana, odbicie twarzy Samus w hełmie który ma na głowie, zwierciadła w Mario Sunshine, tech demowe pomieszczenie w Silen Hilu pierwszym, rozmywające się tło w pierwszej osadzie, którą odwiedza Squall ze swą nauczycielką. Są to przykłady, które później już trudno znaleźć gdziekolwiek indziej i przy których developer musiał wykazać się mega kreatywnością, wyobraźnią i nie raz wyżyłować sprzęt - na którym gra hulała, do absolutnego maximum. Mógłbym jeszcze wymienić duża oj dużo więcej przypadków smaczków z prawdziwego zdarzenia, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Natomiast zrozumcie, że łopatologiczne, generyczne mechaniki zawarte w dzisiejszych grach, którymi tu wielu się podnieca - jak pierwszą masturbacją, to gówno a nie smaczki, są to twory do zobaczenia w co drugiej dzisiejszej gówno super produkcji.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Ja do takich zaliczam, albo bardzo oryginalne pomysły na dany element (hologram w Dead Space, mapka 3D w Metroid Prime), albo szczególiki, bez których gra by się obeszła, jak spływające krople w MP na powyższym filmiku, czy zmiana magazynka w Uncharted, gdy Nathan wisi na skarpie. Tu faktycznie zaciera się granica, co jest smaczkiem, a co powinno być zaimplementowane w grze. Nie wiem, czy do takich można zaliczyć efekty na szybce w MP, które siłą rzeczy powinny być, albo animację obrażeń i umieranie w Killzone 2, która była wybitna, pięknie się patrzyło na przyszłych nieboszczyków. Z tego co pamiętam to devi zastosowali najpierw motion capture (do obrażeń), a gdy opponent stracił całą energię to potraktowali go efektem szmacianej lalki, do dziś robi to wrażenie. Zresztą Killzone 2 to moim zdaniem jeden z cudów technicznych na swoje czasy, tak jak Metroid Prime, dzięki właśnie masie różnorakich efektów, no i oświetlenie robiło mega robotę, gra zasługuje na większy aplauz. Edytowane 15 lutego 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 15 lutego 20232 l 10 minut temu, messer88 napisał: Wrzuć ktoś tego nietoperza, jestem zaintrygowany. Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi: Spoiler
Opublikowano 15 lutego 20232 l 9 minut temu, zdrowywariat napisał: Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi: Ukryj zawartość no to niezły nietoperzowy smaczek
Opublikowano 15 lutego 20232 l Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd
Opublikowano 15 lutego 20232 l Killzone2 zdrowy to wogole jeśli chodzi o detale i animacje umierania wrogów to do dziś jest jakaś abstrakcyjna topka. Niesamowite długo musieli to rzeźbić. Ale ta część to był wyjątek w serii pod tym względem, trójka czy część z PS4 mimo że ładniejsze to już widać, że na innych kwestiach się koncentrowali i pod niektórymi względami dwójka jest niedościgniona. Napisałbym, że mogli by dać remastera ale zaś by pewnie dali samego singla, a to co było najpiękniejsze w dwójce to arcyfajne multi
Opublikowano 15 lutego 20232 l Yamakasi narobił smaka, a potem daje nietoperza w lodzie. Na to jest chyba jakiś punkt w regulaminie
Opublikowano 15 lutego 20232 l Przecież mogli zrobić tylko zwykłą, przezroczystą bryłę lodu i też by była, ale nie, nie Retro, Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach. Tak, to jest smaczek, najpierw gdy go mijałem na beczce to jebnąłem zdziwko, później uśmiechnąłem się pod nosem, a następnie rozwaliłem się o skarpę. Utkwił mi w pamięci nie mniej jak level z tsunami na plaży w Returns i płonąca savanna w Tropical Freeze. Dziękuję Kazio za przypomnienie dla mnie o tym smaczku.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Teraz, drozdu7 napisał: Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd Do premiery nowej Zeldy zdrowywariat będzie o niej pisał kilka razy w tygodniu, potem będziemy zalewani postami o zrzucaniu jabłek z drzewa w nowej Zeldzie. Zdrowy wariat to niegroźny użytkownik, widać że jarają go gierki, ale przydałoby się mu trochę umiaru, we wszystkim, w temacie jabłek z Zeldy, szybki z Metroida, covida czy chimeroplastyki.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Oho zdrowy zaś się odpala bo Donkey Kong na tapecie xddd Dobrze że przyjął do wiadomości, która część najlepsza w serii i jest nią Tropical Freeze
Opublikowano 15 lutego 20232 l Autor Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Pokaże wam mega smaczek, który jest tak unikatowy, że nigdy więcej nie pojawił się w magicznym świecie gier. To wszystko w czasie rzeczywistym:
Opublikowano 15 lutego 20232 l 5 minut temu, zdrowywariat napisał: Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach. Ale czy to jest jakiś znany nietoperz z innej części tej gry? Czy zwykły nietoperz random robiący za tło?
Opublikowano 15 lutego 20232 l 16:06 ogólnie trochę tych EE było w tej części Konga https://www.zeldarocks.com/donkeyKongCountryTropicalFreezeEasterEggs.html Edytowane 15 lutego 20232 l przez GearsUp
Opublikowano 15 lutego 20232 l Teraz kumam, coś w stylu ostatniego Ragnaroka, gdzie można znaleźć martwego i zmrożonego Spoiler smoka, na którym latał nieznajomy w czwórce Żaden rozpierdol, mrugnięcie okiem i tyle.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Retro miało po prostu gotowy model nietoperza więc wrzucili go do lodu na tej zimowej planszy żeby coś się działo w tle, ale dla osób Nintendo to wystarczy i będą dorabiać do tego ideologię o wyjątkowości Nintendo i Retro.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Dla jednego easter egg będzie smaczkiem a dla drugiego jakaś mechanika w grze ale lepiej tych pierwszych tu nie wymieniać bo np taki Fallout 2 to jeden wielki easter egg
Opublikowano 15 lutego 20232 l to astro bot mozna podciagnac pod jeden wielki smak, smaczysko. Przeciez ta czesc z dysku ps5 to jest jeden wielki easter egg, a nie kuvva glupi nietoperz randomowy w lodzie od blogoslawionego retro
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.