Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 213,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano
20 godzin temu, Texz napisał:

Gierka była uruchomiona od początku. Blackout pojawił się w środku rozgrywki, ni z gruchy ni pietruchy.

 

edit: teraz serio wyślę konsolę do serwisu, zmiana kabla hdmi, monitora, tvika, reset wideo, wyłączenie z prądu na jakiś czas, nic nie pomaga.

Poczekaj na update systemu w tym miesiącu, bo jest to znany bug dasha. Dla insiderów jest już aktualizacja, która to naprawia.

Klik

 

Edytowane przez cithall

Opublikowano
2 godziny temu, cithall napisał:

Poczekaj na update systemu w tym miesiącu, bo jest to znany bug dasha. Dla insiderów jest już aktualizacja, która to naprawia.

Klik

 

No fajnie ale jak mam ten update zainstalować? Konsola się włącza i to wszystko co z nią mogę zrobić. Ewentualnie mogę ją jeszcze wyłączyć. 

Nawet rąk nie mogę nad nią ogrzać, bo to powietrze ledwie letnie z niej się wydobywa... 

Opublikowano
11 minut temu, Texz napisał:

No fajnie ale jak mam ten update zainstalować? Konsola się włącza i to wszystko co z nią mogę zrobić. Ewentualnie mogę ją jeszcze wyłączyć. 

Nawet rąk nie mogę nad nią ogrzać, bo to powietrze ledwie letnie z niej się wydobywa... 

A, próbowałeś hard reset, tam powinna być opcja updatu z pena. 

Opublikowano

Sprawdzałeś może czy można włączyć troubleshoot menu w konsoli? Jest to takie recovery menu dla konsoli gdzie można zainstalować system offline, czasami pomaga jak się spierdzieli system.

Opublikowano

Próbowałem resetu rozdzielczości -> brak outputu na TV

Throubleshoot konsoli -> brak outputu na TV, nawet jeżeli się włącza to nie ma obrazu.

Próbowałem dostać się do konsoli zdalnie -> Router ją wykrywa, przydziela IP, wykrywa pakiety ale nie da się do niej podłączyć.

 

Zmieniałem kable, telewizory, nic.

Opublikowano

Ile mniej więcej czekaliście na naprawę Xboxa w serwisie? Wczoraj dostałem update, że już jest na serwisie, zastanawiam się jak długo tam będzie leżeć.

Opublikowano
W dniu 30.03.2021 o 09:13, Czoperrr napisał:

Ciekawe czy mi spencer odda za nerwy i stracony miesiąc PASSA

 

Dopiero dziś nadrabiam zaległości w tym temacie. Jeżeli chodzi niemożliwość korzystania z Game Passa w trakcie przykładowo naprawy to z tego co kojarzę można na supporcie poprosić o wstrzymanie subskrypcji. Kiedyś wrzucali do paczek z naprawionym sprzętem kody na miesiąc Live'a, teraz trzeba samemu się tym zająć. 

Opublikowano
4 godziny temu, Czoperrr napisał:

Ile mniej więcej czekaliście na naprawę Xboxa w serwisie? Wczoraj dostałem update, że już jest na serwisie, zastanawiam się jak długo tam będzie leżeć.

Wrzuć na forum info jak stamtąd wyjdzie, to będziemy wiedzieć :xboss:

Opublikowano

Zrobili pewnie tylko hard reset i tyle xd 

Opublikowano
25 minut temu, Czoperrr napisał:

W zgłoszeniu już im opisywałem, że factory reset był robiony więc liczę na większy wysiłek z ich strony :)

 

Ciekawe ile czasu im z moim zejdzie? Wg. trackingu UPS paczka powinna być u nich w poniedziałek, tak więc liczę że jeszcze pogram na urlopie w Halo. 

Opublikowano

Konsola już do mnie jedzie, będzie w środę. No jestem ciekaw efektu. Do rozkręcenia konsoli trzeba zerwać naklejkę z numerem seryjnym, ciekawe jak to będzie wyglądać.

Opublikowano

Moja już wczoraj dojechała do serwisu, dziś o 4:00 dopiero przyszło info że ją przyjęli. Ciekawe czy wyślą mi tą samą konsolę, czy zrobią myk jak z X360 i dostanę jakąś używkę przetartą papierem ściernym?

Opublikowano

Dlatego jak jest możliwość zwrotu do sklepu żeby oddali hajs to trzeba z tego korzystać, a nie naginać się z serwisem 

Opublikowano

Do sklepu możesz oddać zaraz po zakupie, w innym wypadku tylko serwis. Z ciekawości pytałem sklep to odpisali, że tylko serwis producenta.

Edytowane przez Czoperrr

Opublikowano

Do sklepu stacjonarnego nie oddasz kupionej konsoli, to jakiś mit. Co najwyżej możesz zgłosić reklamacje która skończy się tym, że oni wyślą sprzęt do tego samego serwisu. Jeśli konsola była kupiona przez internet to istnieje możliwość zwrotu przez 14 dni.

Opublikowano

przydałby się teraz ragus to wszystko by wyjaśnił, rekojmia i te sprawy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.