Opublikowano 7 kwietnia 20214 l 20 godzin temu, Texz napisał: Gierka była uruchomiona od początku. Blackout pojawił się w środku rozgrywki, ni z gruchy ni pietruchy. edit: teraz serio wyślę konsolę do serwisu, zmiana kabla hdmi, monitora, tvika, reset wideo, wyłączenie z prądu na jakiś czas, nic nie pomaga. Poczekaj na update systemu w tym miesiącu, bo jest to znany bug dasha. Dla insiderów jest już aktualizacja, która to naprawia. Klik Edytowane 7 kwietnia 20214 l przez cithall
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l 2 godziny temu, cithall napisał: Poczekaj na update systemu w tym miesiącu, bo jest to znany bug dasha. Dla insiderów jest już aktualizacja, która to naprawia. Klik No fajnie ale jak mam ten update zainstalować? Konsola się włącza i to wszystko co z nią mogę zrobić. Ewentualnie mogę ją jeszcze wyłączyć. Nawet rąk nie mogę nad nią ogrzać, bo to powietrze ledwie letnie z niej się wydobywa...
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l 11 minut temu, Texz napisał: No fajnie ale jak mam ten update zainstalować? Konsola się włącza i to wszystko co z nią mogę zrobić. Ewentualnie mogę ją jeszcze wyłączyć. Nawet rąk nie mogę nad nią ogrzać, bo to powietrze ledwie letnie z niej się wydobywa... A, próbowałeś hard reset, tam powinna być opcja updatu z pena.
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l Sprawdzałeś może czy można włączyć troubleshoot menu w konsoli? Jest to takie recovery menu dla konsoli gdzie można zainstalować system offline, czasami pomaga jak się spierdzieli system.
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l Próbowałem resetu rozdzielczości -> brak outputu na TV Throubleshoot konsoli -> brak outputu na TV, nawet jeżeli się włącza to nie ma obrazu. Próbowałem dostać się do konsoli zdalnie -> Router ją wykrywa, przydziela IP, wykrywa pakiety ale nie da się do niej podłączyć. Zmieniałem kable, telewizory, nic.
Opublikowano 8 kwietnia 20214 l Ile mniej więcej czekaliście na naprawę Xboxa w serwisie? Wczoraj dostałem update, że już jest na serwisie, zastanawiam się jak długo tam będzie leżeć.
Opublikowano 8 kwietnia 20214 l W dniu 30.03.2021 o 09:13, Czoperrr napisał: Ciekawe czy mi spencer odda za nerwy i stracony miesiąc PASSA Dopiero dziś nadrabiam zaległości w tym temacie. Jeżeli chodzi niemożliwość korzystania z Game Passa w trakcie przykładowo naprawy to z tego co kojarzę można na supporcie poprosić o wstrzymanie subskrypcji. Kiedyś wrzucali do paczek z naprawionym sprzętem kody na miesiąc Live'a, teraz trzeba samemu się tym zająć.
Opublikowano 8 kwietnia 20214 l 4 godziny temu, Czoperrr napisał: Ile mniej więcej czekaliście na naprawę Xboxa w serwisie? Wczoraj dostałem update, że już jest na serwisie, zastanawiam się jak długo tam będzie leżeć. Wrzuć na forum info jak stamtąd wyjdzie, to będziemy wiedzieć
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l Dzisiaj wzięli Xboxa do reparacji, a dwie godziny później dostałem maila, że już paczka poszła do wysyłki.
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l No ciekawe, mogliby napisać w mailu co zostało zrobione, a tak dostanę kartkę, że działa i mam zrobic reset
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l W zgłoszeniu już im opisywałem, że factory reset był robiony więc liczę na większy wysiłek z ich strony
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l 25 minut temu, Czoperrr napisał: W zgłoszeniu już im opisywałem, że factory reset był robiony więc liczę na większy wysiłek z ich strony Ciekawe ile czasu im z moim zejdzie? Wg. trackingu UPS paczka powinna być u nich w poniedziałek, tak więc liczę że jeszcze pogram na urlopie w Halo.
Opublikowano 12 kwietnia 20213 l Konsola już do mnie jedzie, będzie w środę. No jestem ciekaw efektu. Do rozkręcenia konsoli trzeba zerwać naklejkę z numerem seryjnym, ciekawe jak to będzie wyglądać.
Opublikowano 12 kwietnia 20213 l Również jestem ciekaw co tam naprawili, całkiem szybko im to poszło.
Opublikowano 13 kwietnia 20213 l Moja już wczoraj dojechała do serwisu, dziś o 4:00 dopiero przyszło info że ją przyjęli. Ciekawe czy wyślą mi tą samą konsolę, czy zrobią myk jak z X360 i dostanę jakąś używkę przetartą papierem ściernym?
Opublikowano 13 kwietnia 20213 l Dlatego jak jest możliwość zwrotu do sklepu żeby oddali hajs to trzeba z tego korzystać, a nie naginać się z serwisem
Opublikowano 13 kwietnia 20213 l Do sklepu możesz oddać zaraz po zakupie, w innym wypadku tylko serwis. Z ciekawości pytałem sklep to odpisali, że tylko serwis producenta. Edytowane 13 kwietnia 20213 l przez Czoperrr
Opublikowano 13 kwietnia 20213 l Do sklepu stacjonarnego nie oddasz kupionej konsoli, to jakiś mit. Co najwyżej możesz zgłosić reklamacje która skończy się tym, że oni wyślą sprzęt do tego samego serwisu. Jeśli konsola była kupiona przez internet to istnieje możliwość zwrotu przez 14 dni.
Opublikowano 13 kwietnia 20213 l przydałby się teraz ragus to wszystko by wyjaśnił, rekojmia i te sprawy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.