Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 213,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano

To niestety jest już od poprzedniej generacji u sony i microsoftu w warunkach gwarancji, że możesz dostać objechanego szrota po kimś po naprawie.

 

Mój one miał fabrycznie uwalony napęd bluray i w miejsce mojego mint-condition odesłali mi zakurzoną konsolę z całkowicie obrysowanym plastikiem (ta gładka część), ale działa do dzisiaj. Po prostu trzeba to kupować jako hardware do grania, a nie do kolekcjonowania.

Edytowane przez Wieslaw

Opublikowano
1 minute ago, Texz said:

Teraz dostaniesz X360 w zamian. 

Już raz dostałem od nich zajechanego X360 w zamian, jak widać nic się nie zmienia.

Opublikowano

One X jak mi siadł HDD to też odesłali nienaprawioną konsolę z tym samym HDD (mimo, że im wyraźnie zaznaczyłem w czym problem to zwyczajnie sformatowali u siebie dysk i nie zrobili nic więcej), dopiero za drugim razem przysłali refurba. Tak więc nie posiadam ani swojego One, ani One X.  Series X póki co działa, ale kupując go wiedziałem, że jak mu się noga powinie to dostanę randomowego objechanego szrota po kimś więc nie jestem z nim w emocjonalnym związku ;-)

Opublikowano

Ale słaba akcja, myślałem że serwis działa tak jak na początku czasów X360. Jak wysłałem wtedy konsolę (RROD) to po 2ch tygodniach przyszła nowa konsola.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Dobra, napisali mi PMkę, zebym to zgłosił raz jeszcze do serwisu i podesłał im numer zgłoszenia to przypilnują sprawy.

Opublikowano

Ciekawe czy w tamtym serwisie w ogóle mają nowe konsole na stanie, czy robią przetasowania dostępnymi używkami.

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

Dobra, napisali mi PMkę, zebym to zgłosił raz jeszcze do serwisu i podesłał im numer zgłoszenia to przypilnują sprawy.

 

Opublikowano
1 minutę temu, łom napisał:

Ale słaba akcja, myślałem że serwis działa tak jak na początku czasów X360. Jak wysłałem wtedy konsolę (RROD) to po 2ch tygodniach przyszła nowa konsola.

Powinni w końcu ogarnąć ten szkopski serwis albo przenieść go w inne miejsce. Słabo to działa. 

Opublikowano
Just now, Texz said:

Ciekawe czy w tamtym serwisie w ogóle mają nowe konsole na stanie, czy robią przetasowania dostępnymi używkami.

Czytałem trochę na ten temat i w pierwszych tygodniach wysyłali nówki sztuki bo po prostu nie mieli dostępu do odświeżonych. Teraz, z biegiem czasu pula konsol w serwisie się powiększa więc wysyłają refurbished.

Opublikowano

Ja tego w ogóle nie pojmuję. Skoro nie da się awarii naprawić to wysyłamy nową konsolę i finito. Tak działają normalne serwisy realizujące tego rodzaju usługi. A tak co, odesłali konsolę z awarią z myślą, że klient po prostu odpuści? 

Opublikowano

Może w ramach zadośćuczynienia dostaniesz jakiś kodzik na GP i list z przeprosinami od Phila :)

Opublikowano
1 minutę temu, Texz napisał:

Ja tego w ogóle nie pojmuję. Skoro nie da się awarii naprawić to wysyłamy nową konsolę i finito. Tak działają normalne serwisy realizujące tego rodzaju usługi. A tak co, odesłali konsolę z awarią z myślą, że klient po prostu odpuści? 

Przecież obecnie nie ma nowych konsol a jak są to bardziej opłaca im się je sprzedawać niż rozdawać za free na lewo i prawo.

Opublikowano

kodów żadnych też już nie wysyłają, jak przy XoX straciłem miesiąc na tę ich podwójną naprawę to musiałem się prosić przez infolinie odsyłany 10 razy do kogo innego żeby mi oddali miesiąc GP (a i tak byłem w plecy bo naprawa trwała 35 dni)

Opublikowano
2 minutes ago, łom said:

Może w ramach zadośćuczynienia dostaniesz jakiś kodzik na GP i list z przeprosinami od Phila :)

Niech mi po prostu dają normalną, zdrową konsolę.

Opublikowano
1 godzinę temu, Czoperrr napisał:

Szukam telefonu do polskiej obslugi ale nie umiem znaleźć.

00 8004411796 

wspolczuje...odsylaja porysowana i jeszcze nie naprawiona :( 

Opublikowano

Rozumiem male firmy, może nie maja dużego zaplecza finansowego itd. Ale tacy giganci jak Mircrosoft nie powinni sie jebac w gownie jakim jest naprawa sprzętu, strasznie to szkodzi wizerunkowi.

Powinni brać przykład z Apple

czy DJI.

Opublikowano
44 minuty temu, Czoperrr napisał:

Niech mi po prostu dają normalną, zdrową konsolę.

 

Nie chcesz teraz zrobić jak wredny i zwrócić do sklepu? Xkom by się bał akcji na twitterze. Wtedy na bank dostaniesz nowy, zapakowoany sprzęt. 

Opublikowano

Jakby były otwarte sklepy to już bym tam był, z wysyłką już gorzej. Gadałem z nimi na czacie to mówią że tylko serwis producenta.

Opublikowano
36 minut temu, eX4cT_PL napisał:

 

Powinni brać przykład z Apple

czy DJI.


 

Apple PL- Nie!

Apple w UK- tak.

 

Słabo, ze konsola wraca w takim stanie, jeszcze słabiej jak serwisy wciskają, ze to nasza wina. 
Serwis Nikona na słynnej Żytniej w stolicy też tak działał. Jedno wymienili, drugie spierdolili. 
Jak dadzą nowa konsole, to się trochę wybronią.

Opublikowano

Generalnie serwis światowych marek w PL, a na szeroko pojetym Zachodzie to dwa rózne swiaty.

Pod tym względem wciąż traktowani jestesmy jak kraje trzeciego świata.

Opublikowano

Eh cyrki dalej, poprzednie zlecenie anulowałem bo nie można było dodać fot ani nic, później rozkręcił się temat na Twitterze. Zadzwoniłem na support by mi zrobili nowe zlecenie, to mówi, że zrobił ale nic nowego się nie pojawia. Wysłał maila z numerem anulowanego już zlecenia gdzie mam dodać zdjęcia konsoli to nie mogę bo file transfer error na 3 przeglądarkach, komputerze i telefonie :whyyy:

 

zamiast pracować to się wkurwiam z serwisem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.