Opublikowano 24 sierpnia 200816 l Ja natomiast w końcu załatwiłem sobie router wifi i śmigam online w KILLZONE LIBERATION i w SOCOM FTB2. Polecam zważywszy że dużo ludu gra.
Opublikowano 24 sierpnia 200816 l Colony Wars 3 - Red Sun, ku mojej uciesze, chodzi bez problemu na eumlatorku, a brak triggerów nie ma najmniejszego znaczenia
Opublikowano 24 sierpnia 200816 l everybody's golf 2. Prawie ukończony. Odblokowane wszystkie postacie, statystyki na max. Szukam bonusów na polach golfowych i zmagam się z ostatnimi "meczykami"... <_< zostało ich chyba z 5-6. Poza tym Flatout headon- tak samo grywalny jak ten z dużego czarnucha.
Opublikowano 25 sierpnia 200816 l WipeOut 2097 i nie ma mocnych //edit pospieszylem sie z tym, ze gram :< narazie testuje popsy xD, bo jak narazie wiesza sie na 2 loadingu :< Edytowane 25 sierpnia 200816 l przez Coati
Opublikowano 25 sierpnia 200816 l Everybody's Golf, staram się zerwać z iso, od razu wraca chęć do grania.
Opublikowano 25 sierpnia 200816 l MHF 2 MHF 2 MHF 2 ... ta gra się nie nudzi Aż się boję, co się stanie jak się gra wyczerpie Mam nadzieję, że wyjdzie MHF2G w PAL, albo chociaż jakiś MHF kolejny...
Opublikowano 26 sierpnia 200816 l FF: Crisis Core, Tekken (rozkminiam Lily i Eddiego ;] ) oraz obecnie na tapecie non stop demko Patapona (bo nie wiem jak zasejwowac ;p )
Opublikowano 26 sierpnia 200816 l Joanne D'Arc zajeistym turowym RPGem jest, dopracowana sprawa, kolesie z sercem sie do niej wzieli. W przerwach tak samo jak Estel Tekken'a rozkminiam
Opublikowano 26 sierpnia 200816 l Ja męcze urodzinowego Tomb Raidera, zacny! BTW: Wiecie może czy Underworld wyjdzie na PSP?
Opublikowano 3 września 200816 l GoW pękł w niecałe 8h - trochę niedosyt się czuje ale finalny boss był wymagający Może jeszcze na poziomie God przejdę... Tymczasem natchniony MGS4 wziąłem się za jego przenośnego krewnego Portable Ops to niby MGS, niby feeling ten sam ale czuć mocny powiew świeżości i gdyby nie tak karykaturalna animacja ruchów Snejka byłby wypas (no i z kamera są kłopoty)
Opublikowano 3 września 200816 l sam sie sobie dziwie ale gram w... Joanne D'Arc. narazie jest słabo [słabo mi idzie] pomimo prostego systemu gry, ale mysle, ze bedzie lepiej xD a to wszystko przez to, ze zawsze gram zbyt ofensywnie [w wszelkie gry]
Opublikowano 4 września 200816 l Jakbys potrzebował jakiejś rady - to służę pomoca btw. Zrób sobie takiego jednego kolesia - healera (może i z expem ma kiepsko, ale bardzo jest to przydatne)
Opublikowano 4 września 200816 l MONSTER HUNTER FREEDOM 2 Oprócz tego trochę RR2 odstesowującego, Loco Roco czasami.
Opublikowano 4 września 200816 l A mnie, choć z trudem, udało się oderwać od Burnout Dominator i teraz gram w Killzone. A co potem, to się zobaczy. Pewnie Burnout
Opublikowano 7 września 200816 l przez kruka wróciłem do MHF2 i wczoraj wycięło mi pół dnia+nocke ;x no i w międzyczasie pożyczyłem GoWa i pękł na jednej baterii (!!!) na normalu w 4:30
Opublikowano 7 września 200816 l Choć po PSP sięgam średnio raz-dwa na tydzień, to "w toku" mam kilka tytułów. Super Robot Taisen MX Portable - Po ukończeniu SRW A Portable zabrałem się poprzednika, którego mam zaliczonego na PS2, ale na PSP jeszcze nie do końca. Rozbudowaniem gra ta co prawda nie ma szans rywalizować z Disgaea czy FFT, ale od przereklamowanej Jeanne d'Arc z pewnością jest lepsza. Szkoda tylko, że wyświetlanie rezultatów ataku trwa strasznie długo. Final Fantasy II - Zacząłem grać jakiś czas temu ale przerwałem, przez co teraz nie wiem gdzie miałem się udać . W przeciwieństwie do jedynki, FF2 ma nieporównywalnie lepszą otoczkę fabularną, ale niestety zawodzi jeśli chodzi o system. Sztuczne pakowanie poszczególnych statystyk postaci wcale takie fajne nie jest, i o wiele lepiej się sprawdza w grach typu Oblivion, niż jRPG drużynowych. Crisis Core - dawno nie grałem, ale ogólnie przechodzę po raz drugi. Dobra gra jest dobra ;>. Puzzle Quest - włączam sobie raz na jakiś (dłuższy) czas. W takim tempie to ja tego jeszcze długo nie przejdę. Prawda jest jednak taka, że tytuł ten bawi przez pierwsze parę godzin, po czym zaczyna nużyć (nawet gdy przyzwyczaimy się do oszustw komputera).
Opublikowano 7 września 200816 l SH Origins pomału. Drugi raz Manhunt 2. Często sięgam po old school wznawiany i odświeżany na PSP -ku - sporo tego się pojawia .
Opublikowano 8 września 200816 l Super Robot Taisen MX Portable - Po ukończeniu SRW A Portablegry są w innym języku niż "krzaczasty"?
Opublikowano 8 września 200816 l Super Robot Taisen MX Portable - Po ukończeniu SRW A Portablegry są w innym języku niż "krzaczasty"? Niestety nie, ze względów licencyjnych żaden tytuł oparty na anime nigdy nie został ani nie zostanie wydany poza Japonią. Z tłumaczeniami fanowskimi innych pozycji SRW też nic się nie dzieje od lat. Niemniej jednak znajomość jap nie jest w ogóle wymagana aby umieć dobrze się poruszać w grze. Wszelkie komendy i menusy są bardzo intuicyjne, przez co właściwie jedyne co tracimy to fabuła (ale kto oglądał anime ten skojarzy większość wątków). SRW MX przeszedłem praktycznie samodzielnie wszystko rozpracowując, czasem tylko wspomagając się jakimiś FAQ z gamefaqs. Czyli jak widać można. SRW A Portable natomiast posiada bardzo bogaty opis tutaj, między innymi tłumaczenie wszystkich nazw zdolności, przedmiotów i innych. Jedyne dwie gry SRW wydane oficjalnie po angielsku to Original Generation 1 i 2 na GameBoy Advance. W odróżnieniu od pozostałych wszelkie postaci, fabuła oraz mechy są tutaj całkowicie wytworem Banpresto, przez co licencja nie jest już problemem. Są to jednocześnie moje ulubione odsłony (nie licząc ich remake'u na PS2), więc zachęcam do gry, chociażby na emulatorze w PSP .
Opublikowano 11 września 200816 l skonczylem dungeon siege, srednia gierka, za krotka, za prosta i nieciekawe skille teraz sie zabieram za wild arms xf
Opublikowano 21 września 200816 l B: Dominator - świetna gierka Dzisiaj miałem 20x BOOST CHAIN 530k PUNKTÓW!! Miałbym więcej, ale się trasa skończyła
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.