Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut

Featured Replies

Opublikowano

Niestety nie mam za bardzo czasu żeby zorganizować sesję w ładniejszej scenerii. Może tutaj będzie lepiej widać.

 

image.thumb.jpeg.a0e5570655d7de073a66994b6014c845.jpeg

 


image.thumb.jpeg.0446e168c5cbcf26c2aec3f2f7eb6c99.jpeg

 

image.thumb.jpeg.f5925fcb3f4d94dccdcd33ad14a62662.jpeg

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 6,2 tys.
  • Wyświetleń 640,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ululululu Paaanowie! Co to była za wycieczka! Trip życia, naprawdę polecam każdemu! Tyrol, Bawaria, przełęcz  Grossglockner hochalpenstrasse jest niesamowita, i przez 4 dni 30 stopni, słońce i an

  • Sure   Mam ja co prawda dopiero kilka miesiecy, ale wrazen bylo przez ten czas pod dostatkiem   Dla mnie - jako chlopaka wychowanego na Gran Turismo, Initial D, F&F itd - mot

  • okej, czas się pochwalić nowym nabytkiem. Dopiero teraz pogoda dopisała żeby auto umyć i ogarnąć.   Pozbyłem się swojej białej alfy i nabyłem tym razem hot hatcha   to znowu alfa x

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Krótko bo nie mam sił po 2 dnich ścigania na elaboraty. Moto Show Bielsko, wyścigi wraków. Dojechał.

 

 

IMG_20240714_154704.jpg

IMG_20240714_161221.jpg

IMG_20240714_154653.thumb.jpg.12818b268966bec4ed19a1d921f76b8d.jpg

 

 

E:

Ciężko uwierzyć ale tak wyglądał na starcie

img_2_1721124919020.thumb.jpg.adfb4162089e1cfec9d239c1e77a17b3.jpg

Edytowane przez Dud.ek

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

na prośbę @Bartg wrzucam zdjęcia mojego autka. Choć muszę przyznać, że nie lubię o nim pisać, bo samochód ostatnie lata praktycznie stoi, czasami odpalone, a czasami nie. Kiedyś była jazda na co dzień, zloty, wyjazdy itd. Teraz proza życia, ale nie jeździłem nim już ze 4 lata, a wcześniejsza przerwa to chyba z 6 lat.  A jak w tym rok przed wakacjami się zebrałem żeby go trochę ruszyć, to rozsypał się palec rozdzielacza nie zabrałem się za to od razu, zostawiłem na potem i tak lato minęło. Zresztą zawsze sobie mówię, że chyba pora się rozstać, do czasu jak otworzę drzwi garażu, chwilę popatrzę i usiądę za kółkiem. Wtedy myśli wracając gdzie ich miejsce ;) 

 

Pacjent to Ford Capri z '79 r. Silnik 3.0 v6, na gaźniku o mocy oszałamiających 138KM, skrzynia ręczna 4 biegowa. Wersja wyposażenia Ghia. Aktualnie prezentuje się tak (no trzeba by doliczyć sporą warstwę kurzu). 

 

Oprócz planów ze sprzedażą, mam też trochę planów żeby w auto zainwestować, więc sytuacja płynna. Tylko jeździć nie ma kiedy :) 

5ba22c99da41e.l.jpg

5ba22c99e71dc.l.jpg

5ba22c99f3197.l.jpg

4394c28301dfd.l.jpg

Edytowane przez Artur_K

Opublikowano

Przepiękne auta, widywane na drogach raz na ruski rok, a jeszcze z 15 lat temu stało Capri na co drugim osiedlu. W sumie też fajna lokata kapitału, w Niemczech ładne 3 litrowe Capri to juz dobija (Albo przebija w bardzo dobrym stanie) 20k €.

Opublikowano
14 minut temu, Bartg napisał(a):

W sumie też fajna lokata kapitału, w Niemczech ładne 3 litrowe Capri to juz dobija (Albo przebija w bardzo dobrym stanie) 20k €

Ja swoją sztukę kupiłem w 2004 roku, w sumie jeszcze dzieciak (zaczynałem studia), było to najdroższe capri które było wtedy u nas na sprzedaż. Nie do końca świadomie ale udało się kupić ciekawą sztukę, w Polsce są dwa albo trzy takie, a i na zachodzie połączenie tego silnika z wersją wyposażenia to rzadkość plus ten lakier, ogólnie była to topowa wersja wyposażenia. W katalogu droższa była tylko opcja z automatem. Za cenę mojego można było wtedy kupić prawie dwa "golasy" z silnikiem 1.3. 

W katalogu na fotce jest identyczna sztuka.

capri.pl: Folder: Ford Capri III - Niemcy - 06.1979

 

Gdy robiłem blacharkę nikt nie patrzył jeszcze na te auta jak na lokatę kapitału, nawet miałem głupie pomysły na zmianę koloru (na szczęście została fabryka), ale i tak kilka rzeczy zrobionych było tak, że na takie kwoty jak powyżej nie mogę liczyć, ale wiadomo trochę auto przez te 20 lat zyskało na wartości.

 

Edytowane przez Artur_K

Opublikowano
W dniu 9.09.2021 o 10:57, qvstra napisał(a):

kolejny trening zaliczony - tym razem na torze bialystok, ktorego nitka sprawia tyle frajdy z jazdy, ze banan z twarzy nie schodzil ani na moment. co ciekawe przez caly dzien tyrania fury po suchym na oponach zostalo calkiem sporo bieznika, wiec nie zmienialem i wrocilem na nich do domu - imperial ecosport2 ftw! przed nastepnym wyjazdem poprawilem fuckup z poprzedniego wyjazdu i zalalem poprawny olej (byl 5w40, jest 5w50), wlozylem sportowa kierke i musze jeszcze wlozyc kubelek i wskazniki temp. wody i oleju. 

w spoilerze kilka zdjec z wyjazdu

  Ukryj zawartość

image.thumb.png.7e5744172b4098a9bb2359c5e0daebaf.png

image.thumb.png.58bbf2363871d23ac4212a1e54f67351.png

image.thumb.png.503c01c0239371c4c5ec67c60c24193d.png

 

 

E46 nadal zyje i ma sie dobrze jezdzac po eventach na torze torun i bialystok. 

Od tego czasu mechanicznie jest bez zmian, ale wizualnie zmienilem body (zderzaki, nakladki na progi i lusterka), wszystkie lampy na ciemne cleary (tylne udalo mi sie kupic nowki) i setup kol z OZ 17x8/10 na japonskie AVS VS5 18x9.5 z przodu i SSR Type-C 18x10.5 z tylu (jedna felga wazy lekko ponad 9kg, czuc roznice wzgledem ciezkich OZtow). Z reszty zmian to zamienilem seryjne kolektory wydechowe na barany schmiedmanna + tlumik koncowy od rm-motors, dolozylem wentylator na przycisk przed chlodnica i od pol roku zbieram sie, zeby zrobic popularny mod w moim silniku, czyli kolektor ssacy wraz z walkiem, przepustnica i ecu od 3.0 - mam juz caly komplet, "wystarczy" wlozyc i wystroic. Ale odkad mialem przyjemnosc pojezdzic toyota mark2 z 1jz-gte w pelnym drift specu po ebisu circuit, to bardziej sklaniam sie ku opcji, zeby juz nie wkladac hajsu w bmw, tylko zbierac na import toyoty :D 

 

2023:

Spoiler

image.thumb.png.7d390e4e8b27e1bb3f1911f3c0ffe75e.png

 

 

 

2024:

Spoiler

image.thumb.png.d12d87d7b253840d8d02049522c77286.png

image.thumb.jpeg.5df6cc0a994a2e0bd0b4e9a5c20dc23e.jpeg

 

image.thumb.jpeg.594eea4a0c4bd2c11b687729c62bd57a.jpeg

pozdro motoryzacyjne swiry

Opublikowano

Wygląda jak stworzona do jebnięcia rodziny na pasach w słoneczną niedzielę, ale zajawka fajna, szanuję.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

W końcu :)

 

20240925_173502.jpg

 

20240925_173527.jpg

Opublikowano

Lakier 8/10 :D

Opublikowano

Dojechane do Jyska na raz, czy trzeba było ładować po drodze? :kaz:

Opublikowano
1 godzinę temu, Shago napisał(a):

W końcu :)

 

20240925_173502.jpg

 

20240925_173527.jpg

Jak wygląda odbiór/przekazanie auta? Skąd odbierałeś? 

Opublikowano
2 godziny temu, Shago napisał(a):

W końcu


Świetny kolor, jeszcze takiej na ulicy nie widziałem. Dobry wybór

Opublikowano
2 godziny temu, krupek napisał(a):

Dojechane do Jyska na raz, czy trzeba było ładować po drodze? :kaz:

 

Auto odebrałem mając naładowania na 87%, zrobiłem nim dzisiaj 80km czysto po mieście czasami z gazem w podłogę by przetestować i spadło do 72%, więc wychodzi, że od 87% do 0% jeżdżąc tym stylem co dzisiaj zrobiłbym ok. 460km w takich warunkach pogodowych. Czyli od 100% do 0% 500km pęka bez problemu miejską jazdą.

 

2 godziny temu, balon napisał(a):

Jak wygląda odbiór/przekazanie auta? Skąd odbierałeś? 


Przychodzisz, gość zabiera Cię do samochodu, oglądacie czy wszystko ok. Jeżeli tak, to prosi o zaakceptowanie w aplikacji mobilnej, przekazuje 2 karty (nie ma kluczyków, karty można sparować z telefonem i wówczas jak ma się włączony blutooth to nawet nie trzeba ich mieć ze sobą) i w drogę. Wszystko trwało może 10 minut? Mega sprawnie i szybko. Odbierałem w salonie w Warszawie-Ząbkach :)

 

Godzinę temu, Artur_K napisał(a):


Świetny kolor, jeszcze takiej na ulicy nie widziałem. Dobry wybór

No właśnie dlatego wziąłem, białych jest wszędzie pełno..

Opublikowano

Kurde, te kolor robi robotę (sam mam niebieskie auto). Jak tesle raczej mi się nie podobają to inny lakier i od razu samochód zyskuje uroku. Pokaż jakieś zdjęcia wnętrza.

Opublikowano
4 godziny temu, KamilM napisał(a):

Pokaż jakieś zdjęcia wnętrza.

 

Wrzucę w godzinach popołudniowych ;)

 

  

12 minut temu, Bartg napisał(a):

Ten przód po liftingu dużo zyskał z tymi lampami, kolorek mega plus :banderas:

 

Do tego są to już światła matrycowe, adaptycyjne. W ogóle auto znacznie lepiej wyciszone, lepiej wykonane od poprzedniej wersji, lepsze zawieszenie, lepsze wyposażenie... Można w sumie rzec, że zupełnie inne auto.

Opublikowano

Kumpel przeprowadza sie właśnie poza miasto do domku i też ma na dniach zamawiać na firmę, w tych pieniądzach jak nie upierasz się na auto spalinowe i masz gdzie tanio ładować to nic ciekawszego nie znajdziesz.

Opublikowano

Bardzo wkurzają przyciski od kierunkowskazu na kierownicy jak jesteś na rondzie :pawel:. To jest słabe rozwiązanie bardzo.

Ale mijasz rondo i jedziesz dalej i już o tym zapominasz, bo ta cisza przez brak silnika spalinowego jest fantastyczna. Zobaczymy jak będzie po pół roku z użytkowaniem i czy będę żałował, że nie wziąłem jednak z większa baterią.

Opublikowano

Kierunkowskazy na kierownicy to najgłupsze rozwiązanie problemu, który nie istnieje od 70 lat, czyli wajchy od kierunkowskazu. Chyba Ferrari było pierwsze z takim pomysłem w 458?

Opublikowano

No ktoś w USA nie podumał, że skoro u nich nie ma rond za bardzo, to gdzie indziej jest tak samo :yao:

Opublikowano

W superaucie jeszcze jako tako to rozumiem, masz duże łopatki do zmiany biegów to powiedzmy to się jakoś broni, że mało miejsca na wajche od kierunku. Ale w normalnych autach to porażka.

Opublikowano

Oczywiście, człowiek się przyzwyczai, ale od początku wiedziałem, że to będzie najbardziej wkurzająca rzecz

Opublikowano
42 minutes ago, Shago said:

Bardzo wkurzają przyciski od kierunkowskazu na kierownicy jak jesteś na rondzie :pawel:. To jest słabe rozwiązanie bardzo.

Ale mijasz rondo i jedziesz dalej i już o tym zapominasz, bo ta cisza przez brak silnika spalinowego jest fantastyczna. Zobaczymy jak będzie po pół roku z użytkowaniem i czy będę żałował, że nie wziąłem jednak z większa baterią.

Wszyscy recenzenci o tym wspominali. Problem jest taki, że Tesli takie „innowacje” uchodziły na sucho, bo ich samochody wyznaczały standardy wśród elektryków oraz wyrobiły sobie renomę. Ale dzisiaj tradycyjni producenci oraz chińskie firmy podgonili i jeśli Tesla zamierza klepać latami aktualne modele, to z czasem pozostanie już im tylko argument superchargerów oraz rywalizacja ceną (co przy okazji już kompletnie zabije ambicje na bycie premium). 
Mnie osobiście najbardziej irytowałby brak Waze na dużym ekranie, imo brak CarPlay i zmuszanie ludzi do korzystania z własnych rozwiązań to idiotyzm. 
Z drugiej strony masz wbudowany dashcam i monitoring na postoju, co z kolei jest bardzo fajnym rozwiązaniem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.