Opublikowano 16 marca 200916 l Co dokladnie trzeba sprawdzic w aucie, ktore uruchamia sie pierwszy raz od prawie roku postoju pod chmurka?
Opublikowano 16 marca 200916 l Wszystko. Płyny do sprawdzenia/wymiany, każdego rodzaju uszczelki, gumki, pasek rozrządu, bo mogą być sparciałe. Hamulce, czyli czy tarcze nie pordzewiały za bardzo, czy przewody nie sparciały. Benzyna, bo może się już nie nadawać, chociaż pewnie wystarczy dolać świeżej. No generalnie wszystko, bo rok stania dla auta pod chmurką w naszym klimacie to bardzo dużo. A najlepiej, jeśli chcesz inwestować w auto, a nie znasz się za bardzo na jego naprawie, to podskocz do jakiegoś serwisu/warsztatu, gdzie za ~200-250 zł dostaniesz pełny przegląd auta z wyszczególnieniem co jest do zrobienia, co jeszcze może być. Edytowane 16 marca 200916 l przez ojejcu
Opublikowano 16 marca 200916 l Otoz to. Olej moze byc juz zj ebany i nawet jak reszta jest sprawna to mozna narobic szkod silnikowi.
Opublikowano 16 marca 200916 l w instrukcji Punta napisali, zeby zapas napompowac na 2.8. Czemu tak duzo? myslalem, ze moze dlatego, jakby powietrze z zapasu schodzilo z czasem, ale co jesli bede musial zmienic opone nastepnego dnia po napompowaniu?
Opublikowano 16 marca 200916 l Bo zapas to pewnie masz jakas oponke 100mm szeroka, inna felga. Wyciagnij ja z bagaznika i obejrzyj to sie dowiesz. Niektore pytania to gorsze jak u blondynki.
Opublikowano 16 marca 200916 l może tak kiedyś było, w oryginalnym zestawie, teraz mam identyczną jak 4 pozostałe stąd te pytanie
Opublikowano 16 marca 200916 l Skoro masz 5 identycznych kol to teraz pomysl jak to bedzie jak bedziesz mial tylko na jednym 2.8 Edytowane 16 marca 200916 l przez Yacek
Opublikowano 16 marca 200916 l w zapasowym kole musi być większe ciśnienie , ponieważ tego koła nie używa się na codzień .PO prostu z czasem powietrze uchodzi z niego i chyba nikt nie chciałby założyć zapasówki z "flakiem" w jakieś niemiłej sytuacji . btw. tak mi sie bynajmniej zdaje
Opublikowano 16 marca 200916 l No tak, ale tutaj zdecydowanie chodziło o dojazdówkę a nie pełnoprawne koło zapasowe (2.8 a 2.0 to byś na zakręcie na jednym kole jechał )... Poza tym jeżeli chcesz być "ubezpieczony" i mieć pewność, że jak zejdzie to i tak będzie dobrze to dmuchasz z 2.2 (jeżeli zalecana to 2.0 dla zwykłych kół), a co jakiś miesiąc, czy dwa dopompowujesz jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Opublikowano 17 marca 200916 l Fajna do lansu, dobra i patrząc na poprzednika (zarówno CRX jak i samego Civica) pewnie solidna. Tylko dwa siedzenia sprawiają, że nie bardzo te autko jest "dla ludzi".
Opublikowano 17 marca 200916 l Lubi gnić, ciężko będzie dostać zdrowy okaz, przy zakupie polecam zwrócic baczną uwage na stan wszystkich uszczelek czy przypadkiem nie są pozalewane klejem lub sylikonem bo przeciekały.
Opublikowano 17 marca 200916 l mr2 bardzo brzydka i droga w większości przypadków. del sol mi polecił ojciec ostatnio, dlatego pytam też innych. niedlugo trzeba bedzie coś kupić, a że 2 siedzenia tylko... hmm.. kicha, ale ma to swój urok. i tak w 90 % pokonuje trasy samotnie.
Opublikowano 17 marca 200916 l mr2 bardzo brzydka i droga w większości przypadków. del sol mi polecił ojciec ostatnio, dlatego pytam też innych. niedlugo trzeba bedzie coś kupić, a że 2 siedzenia tylko... hmm.. kicha, ale ma to swój urok. i tak w 90 % pokonuje trasy samotnie. jestem zakochany w tym samochodzie jak znajdziesz dobry okaz, to trzeba liczyc na niego tak z 12-15k ale warto brac bo to super autko
Opublikowano 17 marca 200916 l dobry okaz za 12k?? chyba kpisz. szukalem pol roku temu. dobre okazy byly za conajmniej 20 tys. chore.
Opublikowano 17 marca 200916 l dobry okaz za 12k?? chyba kpisz. szukalem pol roku temu. dobre okazy byly za conajmniej 20 tys. chore. pomyliles samochody chyba kolego, na allegro jak patrze to zaden nawet 20k nie kosztuje fakt ze po fotach nie idzie poznac jaki to stan, ale ogladalem w komisie del solke za 13k 95r i stan byl wedlug mnie bardzxo dobry, nie znam sie na silnikach ale jak koles ja odpalil to chodzial rowno i spokojnie, jak nia jechalem tez wszystko wydawalo sie ok, nie ejstem jakims specjalista zeby od razu sprawdzac stan zawieszenia czy jakies inne (pipi)y ale wygladala na stan DOBRY. Edytowane 17 marca 200916 l przez wielad
Opublikowano 17 marca 200916 l chyba nie pomylilem. no ale jak na allegro patrzysz to spoko. zajrzyj chociazby na mobile.de, popatrz na sztuki w granicach 5 tys. euro, dolicz do tego koszty rejestracji i wychodzi Ci skromne 20 tys. aczkolwiek nie wiem co w Twojej opinii oznacza dobry okaz.
Opublikowano 18 marca 200916 l chyba nie pomylilem. no ale jak na allegro patrzysz to spoko. zajrzyj chociazby na mobile.de, popatrz na sztuki w granicach 5 tys. euro, dolicz do tego koszty rejestracji i wychodzi Ci skromne 20 tys. aczkolwiek nie wiem co w Twojej opinii oznacza dobry okaz. jeżeli auto kosztuje 5 koła ⏠w niemczech... to ja Ci dam te 20 000 zł i Ty mi takie przyprowadź i zarejestruj. Zapomniałeś o jakichś 5-6 tysiącach A ten kraj już przestaje być wyznacznikiem cen. Już się nie opłaca ciągnąć aut. Jak coś to ten nowe. Zresztą niemcy dostali promocje. Za gruchota dostaną na złomie 1,5 koła âŹ. To chyba lepiej oddać Golfa III na złom niż dać arabowi do komisu za 400 âŹ, który potem nam opierdzieli go za 700âŹ. Ceny się troszkę poj.ebały Co do cen CRXa. Nie przesadzajcie. Auto można kupić w granicach ~15 000 zł. Powyżej 20 000 to chyba będzie wersja 160KM z silnikiem DOHC - B16A3. Reszta to single. Na necie jest parę tych co ma ~160 KM w dziwnie niskich cenach. Pytanie teraz ile z nich ma te prawdziwe 160 kucy. Tam wszystkie silniki były 1,6. A ja wiem jak się sprzedaje 1,9 TDI jako 1,9 TDI Edytowane 18 marca 200916 l przez MeL
Opublikowano 18 marca 200916 l no mialem racje, te powyzej 20k to sa juz modele podrasowane albo te w najmocniejszym pakiecie, cwykla del solke mozna kupic tak jak Mel mowisz do 15kola, oczywiscie wtedy lepiej brac fabryczna bez zadnych przerobek.
Opublikowano 18 marca 200916 l chyba nie pomylilem. no ale jak na allegro patrzysz to spoko. zajrzyj chociazby na mobile.de, popatrz na sztuki w granicach 5 tys. euro, dolicz do tego koszty rejestracji i wychodzi Ci skromne 20 tys. aczkolwiek nie wiem co w Twojej opinii oznacza dobry okaz. jeżeli auto kosztuje 5 koła ⏠w niemczech... to ja Ci dam te 20 000 zł i Ty mi takie przyprowadź i zarejestruj. Zapomniałeś o jakichś 5-6 tysiącach no biorac pod uwage po ile jest teraz ojro to wiadomo, ze wyjdzie Cie z przywiezieniem i oplaceniem z 25k. ja tam sie nie oszukuje, ze idzie wyrwac ladna del solke za 3 tys. euro, sporo czasu szukalem tego auta i w Polsce bylo moze z 5 sztuk wartych uwagi (jakies pol roku temu). ceny VTi albo wersji Motegi to w ogole kosmos.
Opublikowano 18 marca 200916 l chyba nie pomylilem. no ale jak na allegro patrzysz to spoko. zajrzyj chociazby na mobile.de, popatrz na sztuki w granicach 5 tys. euro, dolicz do tego koszty rejestracji i wychodzi Ci skromne 20 tys. aczkolwiek nie wiem co w Twojej opinii oznacza dobry okaz. jeżeli auto kosztuje 5 koła ⏠w niemczech... to ja Ci dam te 20 000 zł i Ty mi takie przyprowadź i zarejestruj. Zapomniałeś o jakichś 5-6 tysiącach no biorac pod uwage po ile jest teraz ojro to wiadomo, ze wyjdzie Cie z przywiezieniem i oplaceniem z 25k. ja tam sie nie oszukuje, ze idzie wyrwac ladna del solke za 3 tys. euro, sporo czasu szukalem tego auta i w Polsce bylo moze z 5 sztuk wartych uwagi (jakies pol roku temu). ceny VTi albo wersji Motegi to w ogole kosmos. oj kubuś, chyba coś szukać nie umiesz. ładną del solkę (dzisiaj rozmawiałem) można znaleźć za 2-2,5 tyś E.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.