Opublikowano 21 marca 200916 l 1300 - 1400 coś takiego, musisz iść do urzedu celnego, zapłacić akcyze (w zalezności od pojemności, jak powyżej 3.0 to ładnie się płaci, 2.0 to ponad stówe chyba, nie wiem dokładnie, ale do 2.0 jest tanio), urząd skarbowy, przegląd, wydział komunikacji, oc. Wcale nie tak dużo zachodu, tylko na skarbówke trzeba czekać z tydzień conajmniej (przynajmniej u mnie).
Opublikowano 21 marca 200916 l gdybym kupil a3 to bym chyba AC wykupil , niby audi sa dosc chodliwe, ale czy takie stare tez sa zagrozone ? Wg mnie lepiej sie zabezpieczyc
Opublikowano 22 marca 200916 l od dluzszego czasu zastanawia mnie ford escort cosworth, taki jaki mial jeremi clarkson, moze mi ktosa powiedziec cos o tym samochodzie? ile kosztuje mniej wiecej? jaka moc jaki silnik? moze ktos tym jechal mial lub widzial i jak sie prezentuje?
Opublikowano 22 marca 200916 l i tak go nie kupisz, badzmy realistami. ceny czesci sa zabojcze + znalezienie w miare zywego egzemplarza graniczy z cudem pozdrawiam
Opublikowano 22 marca 200916 l wiem wiem tak jak lancie delte integralle mozna wyrwac za okolo 20k ale podobno j3bie sie jak malolata na dyskotece a czesci drogie w (pipi).
Opublikowano 27 marca 200916 l Słuchajta. Sprawa ma się tak. Kupiłem moto. Moto sprowadzone. Mam wszystkie papiery. Dzisiaj zrobiłem przegląd dopuszczeniowy. Z dokumentów mam: - dowód z UK + tłumaczenia, - VAT25, - umowę kupna i przegląd, Nie zdążyłem go dzisiaj zarejestrować. Wydział tylko do 15 Czy jak wykupie ubezpieczenie OC ( krótkoterminowe wezmę ) to mogę legalnie poruszać się motocyklem? Teoretycznie tak... chyba? Help. Bo jutro ma być ładnie a mnie coś strzela
Opublikowano 27 marca 200916 l Wykup OC na numer ramy, ja tak zrobiłem jak kupiłem SV650. Jak sprzęta zarejestrujesz to później idziesz tylko do ubezpieczyciela żeby Ci dopisał numer rejestracyjny.
Opublikowano 31 marca 200916 l Po co w "wyścigówkach" się światła takim iksem przekrleśla? Nie mają mocowania z tyłu i się je tą taśmą tylko trzyma czy co?
Opublikowano 31 marca 200916 l mi sie zawsze wydawalo ze po to zeby szkolo sie nie rozpryskiwalo przy zderzeniu ale moge sie mylic, sa to moje tylko czysto teoretyczne domysly.
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l Pewnie np cos takiego (zazwyczaj widzialem czarna tasmie i zaklejenie tylko na krzyz) i mi tez sie wydaje ze powod byl taki jak napisal wielad. Edytowane 2 kwietnia 200916 l przez Emet
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l Dokładnie o to samo co Emet napisał, na krzyż i czarno, ale tutaj w tej Giulii też to widać. Całkiem realna jest ta wasza teoria. Zawsze mnie to zastanawiało, hehe.
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l Wydaje mi sie, ze to bylo po to, zeby odroznic rajdowke od cywilnego samochody na dojazdowkach rajdow, podczas kiedy auta rajdowe poruszaja sie po lokalnych drogach w normalnycm ruchu ulicznym (dawniej takie auta prawie niczym sie nie roznily od aut cywilnych), ale moge sie mylic, to tylko takie moje przypuszczenie
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l I wtedy na dojazdówkach nikt się ich nie czepiał, że nie mają zapalonych świateł. Czasem na rajdach w dzień zaklejają również reflektory na masce, gdy ich nie będą używać...
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l W rallycrossie natomiast jest tylko wstawka z plastiku/blachy zamiast reflektorów. Też czasem izolacją X pociągnięty.
Opublikowano 3 kwietnia 200916 l Ostatnio źle się dzieje z moją kropką (czyt. Punto). Czasem trudno wchodzą biegi i przy wrzucaniu wstecznego słychać zgrzyty. Czym to jest spowodowane? PIsze czase, bo np mialem tak dwa dni temu- trzeba bylo sie naszarpac przy wrzucaniu biegu, wsteczny równał się krótkiemy zgrzytowi. Ale jezdzilem rowniez i wszystko bylo elegancko, wrecz idealnie. Dzisiaj jednak ojciec zglosil te same problemy, co dwa dni temu.
Opublikowano 3 kwietnia 200916 l hehe "kropka" u mnie wolamy na Punto "Chomik" a co do problemu: -wyciek oleju, -olej ze sporym przebiegiem (raczej malo prawdopodobne bo znam wiele aut co maja ponad 300kkm i olej w skrzyni "z fabryki") -sprzeglo juz na wykonczeniu (mozna sprobowac podciagnac troche linke [raczej nie masz w chomiku hydraulicznego ]) -synchronizatory (ale tez watpliwe bo jak pada to jeden, najczesciej 2 biegu) ja mysle ze to moze byc sprzeglo, ze juz nie wysprzegla tak jak powinno, moze pomoze drobna regulacja na lince a jak nie to wymiana.. ale sprawdz to dokladnie
Opublikowano 3 kwietnia 200916 l Pewnie dlatego "kropka", że po włosku "punto" oznacza właśnie kropkę
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l kurcze nie wiedzialem, a moja Mamcia mieszkala w Rzymie pare lat i gada tak jakby sie tam urodzila XD
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l podciagnalem sprzeglo i jest git ogolnie dzisiaj pol dnia siedzialem i prawie wszystko naprawilem
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l Hubi. napisał(a): Ostatnio źle się dzieje z moją kropką (czyt. Punto). Czasem trudno wchodzą biegi i przy wrzucaniu wstecznego słychać zgrzyty. Czym to jest spowodowane? PIsze czase, bo np mialem tak dwa dni temu- trzeba bylo sie naszarpac przy wrzucaniu biegu, wsteczny równał się krótkiemy zgrzytowi. Ale jezdzilem rowniez i wszystko bylo elegancko, wrecz idealnie. Dzisiaj jednak ojciec zglosil te same problemy, co dwa dni temu. moze oleju w skrzyni nie masz. jesli wszystkie inne biegi wchodza ok, to sprzeglo powinno byc cacy.
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l wlasnie z innymi biegami tez byly problemy od czasu do czasu ale po podciagnieciu juz jest wszystko w porzadku
Opublikowano 5 kwietnia 200916 l Czy samochód rajdowy z prawdziwego zdarzenia, z klatką w środku, jest dopuszczony do ruchu drogowego?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.