Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste

Featured Replies

Opublikowano

A co, jeśli firma ubezpieczeniowa padnie?

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 324,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, miałem nadrobić więc jak obiecałem opiszę tę sytuację z E-Klasą.   Jakieś 2 tygodnie temu udało mi się umówić na przetestowanie srebrnego E55 AMG, rocznik końcówka 2005, pełen wypas oczywiści

  • Od ily tys zaczynaja sie auta, obojetnie jakie, ktore jak sie kupi to jest sie snobem i szpanerem ? No powiedz mi ? Ty chyba jestes umyslowo opozniony twierdzac, ze to szpanerstwo. Jasne, po ch uj mie

  • Zwykle żółte to pic na wodę.  Blue Blocker to są powłoki na soczewki dokładnie do jazdy zmierzchowej i w ciężkich warunkach pogodowych (mgła, deszcz, zachmurzenie, zmierzch). BB blokuje cześć pasma św

Opublikowano

Na pewno jest jakis przepis na to. Ja wzialem w czyms co sie nazywa "Malopolskie Towarzystwo Ubezpieczen", bo bylo najtansze.

Opublikowano

Jak firma padnie to jestes ujajony. Tak samo jak padnie bank w ktorym masz pieniadze itd. Jak u nas jest z przepisami, sadami wyrokami to kazdy widzi i slyszy. Wiec generalnie trzeba miec to w du pie bo i tak cudow nie narobisz.

Opublikowano

Zaraz się zacznie :twisted: .

Opublikowano

Wiesz dlaczego kierowcy alfy romeo nie pozdrawiają się na drodze?

Bo rano widzieli się u mechanika.

Opublikowano

W zeszłym roku kupiłem golfa IV,ale jakoś nie za specjalnie mi się to auto podoba.Chciałem zmienić na Alfę 147,ale każdy komu o tym nie powiem mówi "tylko nie alfa,no chyba,że masz dużo kasy na mechanika".

Zgłupiałem już.

Na stronie podanej przez Grześka np. taki GOLF IV 1.6 jest gorzej oceniony od Alfy,a podobno auto nie do zdarcia(jak to niemiec - tak mówią)...

Edytowane przez Ader

Opublikowano

Powiem tak. Mam Golfa Mk3, jak to przy 15 letnim aucie bywa jest co robic ale jak mi puka z tylu to kupuje nowy amortyzator Bilsteina za 100zl (nowy, sklep, gwarancja), palec i kopulke za 50zl, i sam to wymienisz. Jak jezdzilem sluzbowa alfa 156 to aby zrobic zawieche przod na cycus glancus to 1000zl a bo skomplikowane, a bo nie wymienisz elementu tylko jakies wielowachacze, zawieszenia multilink i inne wynalazki. Nie dosc, ze sie pier doli ta alfa to jeszcze wychodzi drozej. Golf Mk4 ma prostego mcpersona z przodu, belke z tylu taka jak w golfie 3 i dzieki temu zawieszenie jest prostsze i tansze w utrzymaniu. Do tego do golfa4 jest poprostu masa krajowych jak i zagranicznych informacji typu forum, fotoporady, patenty itd. Jezeli nie zapali sie jakas kontrolka pod zegarami, drzwi sie nie domykaja i auto jezdzi do tylu to sie dowiesz dlaczego bo to juz wszystko bylo i ludzie maja gotowe rozwiazania na to. Minusy: jezdzisz pospolitym autem, no i nie czujesz tej magii alfy romeo cokolwiek nia jest. Tylko wlasciciele alfy czuja magie ale jak przychodzi co do czego czym ona jest to nikt nie wie.

Opublikowano
W zeszłym roku kupiłem golfa IV,ale jakoś nie za specjalnie mi się to auto podoba.Chciałem zmienić na Alfę 147,ale każdy komu o tym nie powiem mówi "tylko nie alfa,no chyba,że masz dużo kasy na mechanika".

Zgłupiałem już.

Na stronie podanej przez Grześka np. taki GOLF IV 1.6 jest gorzej oceniony od Alfy,a podobno auto nie do zdarcia(jak to niemiec - tak mówią)...

No właśnie, lepiej poczytać opinie użytkowników, niż kierować się stereotypami.

Opublikowano

Właśnie - GOLF jest maksymalnie pospolity i to tez zaważyło nad tym,że chyba go zmienię w tym roku.

Opublikowano
Właśnie - GOLF jest maksymalnie pospolity i to tez zaważyło nad tym,że chyba go zmienię w tym roku.

golf kojarzy mi się z rolnikiem w gumofilcach

Opublikowano

golfow nie trawie, kojarza mi sie z laweta ktora sunie po autostradzie od strony niemiec, ale alfa ma swoj urok i dusze alfa to samochod ktory napewno kiedys bede mial :)

Opublikowano

mialem golfa 4 i byl chu'jowy. alfa miliart razy lepsza

Opublikowano

Jest pytanie.

"Jak poprzełączać kabelki w radiu Blaupunkt, żeby działał bez zapłonu i nie tracił pamięci? Próbowałem przełożyć kabel od prądu ze stacyjki na prąd stały z akumulatora, ale ni chu.joza. Nie belunce. Denerwuje mnie wpisywanie za każdym razem kodu i zmiana ustawień. Tylko łopatologicznie poproszę."
Opublikowano

kabel zasilania i podtrzymania pod staly plus

Opublikowano

No dobra, a teraz łopatologicznie. Gdzieś wyczytałem, żeby przełączyć żółty z czerwonym. Prąd ze stacyjki na prąd z akumulatora. I jajco.

Nie znam się na tym kompletnie, więc liczę na Waszą pomoc ;*

Opublikowano
Czy Alfy to naprawdę takie awaryjne auta?

Np. 146?

 

przyklad sprzed tygodnia:

weekend, kumpel z jeszcze dwoma ziomkami pakują się w jego alfe 156 (igiełka, kupiona od gościa, ktory prowadzi warsztat i sklep z czesciami) i wyruszaja nad morze. po przejechaniu ok. 100 km wloskie cudo staje. poszły jakies poduszki silnika i cos tam jeszcze (nie znam sie). na drugi dzien sciaganie auta laweta, w tygodniu przytachanie do mechanika i diagnoza: nowy silnik. jako bonus kompletnie wyje,bane zawieszenie. koszty ok. 3 tys. polskich zikos (przynajmniej na poczatek).

 

nie jestem specem od usterek w samochodzie, ale rzadko slysze, zeby komus tak sie spie,rdolilo auto. jak na moje to opinie o alfie nie biora sie z nikad i tylko potwierdzaja regule - go,wno panowie, go,wno.

Opublikowano

Widać, że igiełka po byku...

Opublikowano
No dobra, a teraz łopatologicznie. Gdzieś wyczytałem, żeby przełączyć żółty z czerwonym. Prąd ze stacyjki na prąd z akumulatora. I jajco.

Nie znam się na tym kompletnie, więc liczę na Waszą pomoc ;*

 

Połącz żółty i czerwony wychodzące z auta i podłącz do czerwonego idącego od radia. A jak nie zadziała to miernikiem znajdź na którym kablu masz stały prąd z aku i podepnij go pod czerwony z radia.

Opublikowano

Co z tego zestawienia będzie najlepsze (w okolicach 25k):

- Citroen C2

- Nissan Micra

- Mitsubishi Colt

- Renault Clio III / Twingo

 

Najbardziej widzi mi się Colt ale jako, że Mitsubishi u nas naprawdę mało to i pewnie z częściami/serwisem byłby problem... chociaż z drugiej strony diamenty są solidne jak skała. Za C2 przemawia wygląd, zawieszenie i całkiem dobrze wykonane wnętrze ale to ciągle jest Francuz. Micra podobnie jak Colt to postawienie na jakość ale wygląd trochę odrzuca. Twingo natomiast (znowu Francuz) od strony estetycznej jest prawie idealne; prawie, bo Renault jak zawsze coś musi poknocić i do dobrze zrobionego wnętrza wrzucili zegar wielkości tych na rękę a do tego pokazuje on tylko prędkość (brak wskażnika temp. płynu czy obrotomierza) i -gdyby tego było mało- rzucono go na środek przed kierowcą zostawiając puste, wycięte miejsce.

 

Opublikowano

Chłopie, masz spaczony gust. Kup sobie lepiej sieciówkę.

Opublikowano
Co z tego zestawienia będzie najlepsze (w okolicach 25k):

- Citroen C2

- Nissan Micra

- Mitsubishi Colt

- Renault Clio III / Twingo

 

Najbardziej widzi mi się Colt ale jako, że Mitsubishi u nas naprawdę mało to i pewnie z częściami/serwisem byłby problem... chociaż z drugiej strony diamenty są solidne jak skała. Za C2 przemawia wygląd, zawieszenie i całkiem dobrze wykonane wnętrze ale to ciągle jest Francuz. Micra podobnie jak Colt to postawienie na jakość ale wygląd trochę odrzuca. Twingo natomiast (znowu Francuz) od strony estetycznej jest prawie idealne; prawie, bo Renault jak zawsze coś musi poknocić i do dobrze zrobionego wnętrza wrzucili zegar wielkości tych na rękę a do tego pokazuje on tylko prędkość (brak wskażnika temp. płynu czy obrotomierza) i -gdyby tego było mało- rzucono go na środek przed kierowcą zostawiając puste, wycięte miejsce.

nie zastanawiales sie moze nad jakims wiekszym autem za te same pieniadze ?

moze cos z kompaktow ? (ford focus , audi a3 , bmw 3 e46, volvo s40)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.