Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste

Featured Replies

Opublikowano

Jak stoję na czerwonym i obojętnie czy mam na luzie, czy biegu mój maluszek traci obroty i w końcu gaśnie. Co muszę w nim wyregulować ? :<

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 324,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, miałem nadrobić więc jak obiecałem opiszę tę sytuację z E-Klasą.   Jakieś 2 tygodnie temu udało mi się umówić na przetestowanie srebrnego E55 AMG, rocznik końcówka 2005, pełen wypas oczywiści

  • Od ily tys zaczynaja sie auta, obojetnie jakie, ktore jak sie kupi to jest sie snobem i szpanerem ? No powiedz mi ? Ty chyba jestes umyslowo opozniony twierdzac, ze to szpanerstwo. Jasne, po ch uj mie

  • Zwykle żółte to pic na wodę.  Blue Blocker to są powłoki na soczewki dokładnie do jazdy zmierzchowej i w ciężkich warunkach pogodowych (mgła, deszcz, zachmurzenie, zmierzch). BB blokuje cześć pasma św

Opublikowano
  Smiti napisał(a):
Jak stoję na czerwonym i obojętnie czy mam na luzie, czy biegu mój maluszek traci obroty i w końcu gaśnie. Co muszę w nim wyregulować ? :<

 

Wykręcić, rozkręcić, przedmuchać, wyczyścić, skręcić, wkręcić. :) Jak nie to giełda i "BUY USED"

 

 

 

  Hubi. napisał(a):
czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

Edytowane przez MeL

Opublikowano

ja mam takie uzytkowe. Podczas otwierania i zamykania okno mi piszczy straszliwie, troche tak jakby sucha zbieraczka wody szorowac po szybie. Ktoś wie jak temu zaradzi bez rozkręcania drzwi etc?

Opublikowano
  MeL napisał(a):
  Hubi. napisał(a):
czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

 

 

Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów)

 

NoŁoFeNs hUbI

Opublikowano

Ile by stala wymiana gumek w wycieraczkach? Wszystkie takie same czy mozna je jakos podzielic na budzetowe i zaje.biste?

Opublikowano

Pióra to som. Groszowa sprawa, więc na pewno stać Cię na pióra z wyższej półki. Czym się różną - nie wiem, ale jak drogie, to pewnie dobre.

Opublikowano

Ponoc piora grafitowe sa wytrzymalsze podczas warunkow pogodowych typu snieg czy mroz (przymarzniecie do szyby), wiec raczej celowalbym w takie wycieraczki. Sam takie kupilem od jakiegos goscia pod Tesco, za chyba 30zl za komplet, nie ma porownania do zwyklych pior - szybko, cicho i sprawnie wycieraja, a zuzycie po zimie znikome.

Opublikowano
  Usagi napisał(a):
  MeL napisał(a):
  Hubi. napisał(a):
czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

 

 

Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów)

 

NoŁoFeNs hUbI

 

Konstrukcja jest ta sama. Tu chodzi o komputer, który steruje zapłonem.

 

Opublikowano

Mhm. Rozumie, dzieki. Moje chyba sie zniszczyly ze starosci, bo zima o nie dbalem - nigdy nie nadwyrezalem silniczkow, a na noc zawsze wkladalem pod nie swiniete kawalki chusteczek, zeby nie przymarzaly. Nie wiem teraz czy moze tym im nie zaszkodzilem, oswieccie mnie :>

Opublikowano

Na chu.j dbać o wycieraczki? Co roku się je zmienia praktycznie i tyle.

 

A jak chcesz się szarpnąć na jakieś lepsze to kup sobie coś w TEN deseń.

Opublikowano

No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie!

Opublikowano

Ja po prostu odginałem na mocne mrozy je, czyli tak jak do mycia szyby c'nie. Czasem nic nie robiłem i normalnie na chama je "odmrażałem" ;D Po zimie żadnej różnicy w jakości zbierania wody nie było, a założyłem je dzień przed pierwszym śniegiem.

Opublikowano
  szeni napisał(a):
No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie!

 

Inny carhackstip: zimowy plyn do spryskow w rozpylaczu do okien lub kwiatkow i nie trzeba skrobac szyb.

Opublikowano

Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku?

Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk.

Opublikowano
  Yacek napisał(a):
  szeni napisał(a):
No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie!

 

Inny carhackstip: zimowy plyn do spryskow w rozpylaczu do okien lub kwiatkow i nie trzeba skrobac szyb.

No mialem cos podobnego tez. Dzieki temu w ogole nie skrobalem.

Opublikowano
  ojejcu napisał(a):
Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku?

Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk.

 

Bosch MonoMotronic ?

 

Odpowietrzenie raczej napewno zostalo po gazie. Co do obrotow, to mozesz je wyregulowac prawdopodobnie srubka przy krokowcu, ktorej generalnie w ogole nie powinno sie dotykac. Odpowiada ona za wychylenie przepustnicy przy cieplym juz silniku okreslajac mechanicznie najmniejsze wolne obroty na biegu jalowym. Przy innych temperaturach silnika czyli w trybie ssania i polssania krokowiec steruje obrotami i np u mnie jest na zimnym ~1100rpm sssanie, polssanie 1000-900rpm i pozniej normalne obroty 800-750rpm.

 

Masz tu link do ksiazki, jest opisany w niej Motronic i Jetronic, moze to ci cos pomoze. http://rs28.rapidshare.com/files/168427018...p_by_dunaj2.rar

Edytowane przez Yacek

Opublikowano

Co sądzicie o Fiacie Coupe? Z tego co patrzyłem to całkiem tani i osiągi ma niezłe.

Opublikowano

calkiem fajny, lecz z tego co slyszalem to psujace sie go'wno.

Opublikowano

Trzeba jezdzic z przyczepa aby lapala odpadajace czesci. Ferrari LPG dla ubogich.

Opublikowano

A wersja turbo nie ma czasem silnika z Delty HF Integrale?

 

Psuje się, wygląda tragicznie (Chris Bangle się kłania), ale brzmi bardzo ładnie.

Opublikowano
  ProstyHeker napisał(a):
Z japońców masz imo ciekawsze propozycje...

np?

stary civic odpada

Opublikowano

To było by o wiele lepiej gdybyś napisał do jakiej kwoty Cie autka interesują.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.