Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Ale on chce mocny silnik a w Volvo nie ma żadnego mądrego i szybkiego silnika. 285km w T6 całkiem fajnie się z 4 kół zbiera i jeździ. Auto wygodne, 7sek z haczykiem do 100kmh, a bagażnik przepastny. Rzędowe 6 daje też niezły dźwięk kiedy trzeba.
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Jak na turbo to dobre spalanie, jak miałem stare E30 1.8 to paliło tyle samo bez turbiny, a jak sie wku(pipi)łem to 16 potrafiło w mieście
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Ale on chce mocny silnik a w Volvo nie ma żadnego mądrego i szybkiego silnika. 285km w T6 całkiem fajnie się z 4 kół zbiera i jeździ. Auto wygodne, 7sek z haczykiem do 100kmh, a bagażnik przepastny. Rzędowe 6 daje też niezły dźwięk kiedy trzeba. No właśnie chodzi o te osiągi... Jechałem raz takim S60 z T5 co prawda, ale ten samochód był równie "szybki" co moje 1.8T na nieseryjnym dolocie. Myślę, że po mapowaniu na 190/330Nm mojego AEB wciągałbym nosem to T6. We wtorek testowałem R36 i tam widać moc V6 - 100kmh na budziku wyświetla się bardzo szybko (w katalogu 5,5s), ten samochód po prostu wyrywa jak rakieta, a to przecież tylko niepozorne kombi. Volvo solidne, ale nie ma silników niestety.
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l No wlasnie "calkiem fajnie sie zbiera" w Volvo to za malo. Ta marka nigdy nie miala wybitnych usportowionych modeli wiec zarzucmy temat bo te Volvo jezdzi jak zwykle audi A6 z 3 litrowa benzyną bez pakietu s line. A to nie to samo co już np S6 a w sumie tego typu segment celuje winner tym Passatem.
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Tak, na przyszły tydzień planuję dogadać się i przetestować ten samochód http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-55-amg-t-automatik-gasanlage-m%C3%BClheim/165354793.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=178&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar Jeździłem Passatem więc będę miał teraz porównanie tych konkretnych modeli. Cena podobna, rocznik starszy, aczkolwiek wyposażenie, a na pewno wygląd i jakość wykonania nieporównywalnie lepsze. Muszę przetestować ten samochód, bo jak tego nie zrobię i kupię inne auto to będę tego żałował przez kilka lat, że nie spróbowałem.
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Spróbować można, ale wydawać 18k euro na już nie najmłodszego Merca z gazem i dużym przebiegiem, to chyba jednak przesada. A jakość jakością, ale kolejne kilometry też robią swoje. Z tych dwóch na stówę bym brał Passata, w minimum 90% sytuacji nawet jego mocy nie wykorzystasz w pełni.
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Teraz chcę tylko przetestować, a następne w kolejce bedzie A6 4.2. Muszę obczaić każdy z tych samochodów zanim podejmę jakaś decyzję.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l 4.2 A6 nie jest zestrojone sportowo jak Passat więc powinieneś szukać już S6.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l No a ten w Mercedesie to pochodzi niby z Toyoty yaris tak ? No ku rwa...
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l No tak, ale 5.2 V10 to już ogromny silnik. Sam nie wiem... AMG ma nie mniejszy Zresztą, co z tego że wielki silnik, nie musisz wykorzystywać go w 100% Lepiej mieć ten zapas niż potem narzekać ze te 300 KM już Ci nie wystarcza
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Nie wiem czemu, ale trochę boję się takich dużych pojemności. Nie chodzi to o toczy wykorzystamy czy nie, ale po prostu, nie jestem przyzwyczajony do silników 3x większych od mojego. Najlepiej jakby Passat miał jakość i wykonanie Merca, a dla mnie byłby to samochód idealny.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Ciężko Ci dogodzić A tak na serio, nie ma co się bać dużej pojemności jak będziesz sie z nią rozważnie obchodził. Nowe auta sa tak napakowane elektroniką, że prowadzi się je tak łatwo jak Twoje 1.8T. Przecież nie kupujesz auta wyścigowego tylko rodzinne, które mimo dużego silnika da się normalnie prowadzić Edytowane 3 sierpnia 201212 l przez rajnerGT
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Serio, jaka jest roznica miedzy 3 litrowym 300 konnym silnikiem a 450 konnym 5 litrowym v10 ? Oba przyspieszaja do setki w 5 sekund jak ten passat wiec nie kumam.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Nie wiem... tak czy siak muszę na pewno ugadać się z gościem, żeby przetestować samochód, bo zanim nie sprawdzę wszystkich interesujących mnie alternatyw to nic nie kupię.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Jedno jest pewne, wszystkie auta, które bierzesz pod uwagę są szybkie. Więc nie zwracaj uwagi na silnik tylko dokonując wyboru zwróć uwagę bardziej jak się czujesz w danym aucie gdy nim nie jedziesz, chyba rozumiesz co mam na myśli
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Najmocniejsze auto jakim jeździłem osobiście (tak na lajcie, żeby w pełni przetestować) to chyba M3 E46 343KM, które ma osiągi podobne właśnie do Passata i przyznam, że pomimo ogromnej różnicy w konstrukcji i ogólnie typu tych pojazdów, czułem się podobnie kierując te pojazdy. Przyznam, że właśnie w coś takiego o mocy zbliżonej do tego M3 celowałem, bo pamiętam moje przeżycia przy pierwszym zetknięciu się z tym autem. Coś wspaniałego, co teraz mogę mieć dodatkowo nie rezygnując z luksusów i praktyczności. Najszybszym zaś samochodem jaki prowadziłem dość dawno temu (miałem 18 lat) była 260-konna ITR z profesjonalnie doładowanym B18C. Auto miało jakieś 4s do 100 i było tak niewiarygodnie lekkie, zwinne i sterowne, że zakochałem się w tym modelu. To właśnie w tym aucie czułem się najlepiej, ale dzisiaj wiem, że potrzebuję czegoś co Integra mi nie zagwarantuje - wszechstronności i jako-takich luksusów, bo to surowy samochód sportowy do pokonywania wszystkich (no może 99,9%) na światłach.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Za 17000E to chodzą zwykle modele w211 w dobrym stanie. Także ten model co podałeś link może być jakimś ulepem
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Wiem, ale chcę przetestować ten samochód i pokazałem ten, którym mam zamiar się przejechać w przyszłym tygodniu, bo jest niedaleko mnie. Za dobry egzemplarz musiałbym wyłożyć pewnie 20-21tys. i jestem tego świadomy.
Opublikowano 4 sierpnia 201212 l Idź do zakupu kontrolowanego . Adaś Ci coś tam wysznupie w stołecznych komisach
Opublikowano 14 sierpnia 201212 l Jak wyglada sprawa z ubezpieczeniami OC/AC w naszym kraju.Chcialbym ubezpieczyc auto w PL. Czy tez jest tak jak na wyspach ze mlodzi kierowcy maja ograniczenia co do pojemnosci silnika etc? czy raczej nie robia ubezpieczalnie problemow? Moglibyscie tez polecic jakas ubezpieczalnie?
Opublikowano 14 sierpnia 201212 l Ograniczenia są tylko w żniżkach a raczej ich braku i dodaniem zwyżek. Zwyżka za wiek, zwyzka za krótki okres posiadania prawka i tego typu pier doły. Nie ma polecanycch ubezpieczalni, bierze taką, która daje najtańszą ofertę. W razie kolizji to najwyżej kto inny będzie miał kłopot z wytarganiem dobrej kasy z Twojej ubezpieczalni ale to nikogo nie obchodzi. Bierz tam gdzie najtaniej poprostu za samo OC.
Opublikowano 14 sierpnia 201212 l Dzieki Yacek. Z OC to okay kumam ale z AC to jednak chcialbym wybrac taka ubezpieczalnie gdzie w razie kradziezy auta (niestety biore marke popularna wsrod zlodziejaszkow) nie bedzie problemu z wydebieniem kasy od ubezpieczyciela. W sumie ciesze sie ze nie bedzie problemu z ubezpieczeniem jesli chodzi o pojemnosc silnika bo tu gdzie jestem poczatkowe ubezpieczenie ograniczalo mnie do max 1.6 a to i tak nie wszedzie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.