Opublikowano 5 lipca 20159 l jeździłem kiedyś e39 3.0 w automacie, zaje.biscie się jechało. Chętnie w przyszłości bym się przesiadł na jakiś 200 konny automat, ale pewnie tego nie zrobię z uwagi na duże koszty w razie awarii.
Opublikowano 5 lipca 20159 l Jezdzilem bmw x3 z automatem i tak wole manuala, chyba, ze to za slaby automat.
Opublikowano 5 lipca 20159 l A co jesli jezdzilem najnowszymi automatami (q7 2015, x5, 7er, e-klasa, porsche.. mam dalej wymieniac? ) i dalej wole manual?
Opublikowano 5 lipca 20159 l przecież każdy ma inne preferencje, upodobania czy styl jazdy i dyskutowanie na temat wyższości jednego nad drugim jest bez sensu, więc proponuję zakończyć debatę w tym miejscu.
Opublikowano 5 lipca 20159 l W dniu 5.07.2015 o 21:18, Infidel napisał(a): A co jesli jezdzilem najnowszymi automatami (q7 2015, x5, 7er, e-klasa, porsche.. mam dalej wymieniac? ) i dalej wole manual? W jakich okolicznościach śmigałeś takimi furami? Tak z ciekawości pytam.
Opublikowano 5 lipca 20159 l W dniu 5.07.2015 o 21:31, krupek1 napisał(a): W dniu 5.07.2015 o 21:18, Infidel napisał(a): A co jesli jezdzilem najnowszymi automatami (q7 2015, x5, 7er, e-klasa, porsche.. mam dalej wymieniac? ) i dalej wole manual? W jakich okolicznościach śmigałeś takimi furami? Tak z ciekawości pytam. trochę nie na temat: dolewałem dziś olej do silnika, pojechałem na myjnie i byłem już w drodze do stolicy i nagle przypomniałem sobie twój post jak nie zakręciłeś korka od wlewu, zatrzymałem się i oczywiście tylko go włożyłem a nie dokręciłem i cały sobie podskakiwał dzięki
Opublikowano 5 lipca 20159 l Ja dzisiaj sprawdzałem czy ubyło od ostatniej wymiany (jakieś 3-4 tysiące temu), a tutaj za dużo minimalnie. Nic nie będę z tym robił, ale zaufałem serwisowi przy wymianie (sam kupiłem olej i oddali mi resztę), a mogłem sprawdzić i się przyczepić od razu. Ile 1.8 T bierze?
Opublikowano 6 lipca 20159 l W dniu 5.07.2015 o 21:28, D.B. Cooper napisał(a): przecież każdy ma inne preferencje, upodobania czy styl jazdy i dyskutowanie na temat wyższości jednego nad drugim jest bez sensu, więc proponuję zakończyć debatę w tym miejscu. Nie no wiadomix, że są gusta i guściki. Ja tylko zapytałem się Coopera o jego zdanie dlaczego automat jest dla niego mniej fajny niż benzyna (po za miastem) i w sumie nie dostałem konkretnej odpowiedzi oprócz tego że ja nie umiem zmieniać biegów.
Opublikowano 6 lipca 20159 l W dniu 5.07.2015 o 21:31, krupek1 napisał(a): W dniu 5.07.2015 o 21:18, Infidel napisał(a): A co jesli jezdzilem najnowszymi automatami (q7 2015, x5, 7er, e-klasa, porsche.. mam dalej wymieniac? ) i dalej wole manual? W jakich okolicznościach śmigałeś takimi furami? Tak z ciekawości pytam. Auta swoje, znajomych, jazdy probny, troche tez sprzedajemy z przyjacielem,wiec jest pole do popisu.
Opublikowano 7 lipca 20159 l A propos manuali - szef dywizji M zapowiedzial,ze w nowych model reczne skrzynie beda wycofaywane. Do tego limit dla nowych modeli to 600km. Ku.rwa Jak teraz M3 E30 jest bialym krukiem, tak w przyslosci wszelkie M z manualem beda rarytasami.
Opublikowano 9 lipca 20159 l Zaczyna mi po głowie chodzić audi rs4 - ktoś ma doświadczenie z tymi samochodami (Infidel?) - rocznik 2008-2009 tak mysle na młodszy raczej mnie nie będzie stać ale zastanawia mnie czy koszty eksploatacji nie zabiją.... Czytam to opinie są różne...
Opublikowano 9 lipca 20159 l szacuję że gdzieś koło 120k. Kumpel kupił np okazyjnie s6 c6 dużo taniej niż wartość rynkowa ale to nie jest samochód dla każdego - owszem dźwięk tej V10 robi ale przyspieszenie itp. nie robi szału fura jest ciężka i to czuć. Kombinuje że takie rs4 będzie robiło :> Edyta - kurna patrze że B7 było do 2008 roku a potem jest dziura i 2012 damnn to zostaje albo 2008 albo 300k uzbierać :> Edytowane 9 lipca 20159 l przez mozi
Opublikowano 9 lipca 20159 l Zaje.biste auta. Szybkie, swietnie wyposazone, ryk V8 bezbledny. Do tego bardzo dobrze sie prowadzi, zawieszenie jest zestrojone tak,ze jest sportowo i komfortowo. RS4 (ogolnie FSI) maja problem z trzymaniem mocy. Silniki wymagaja regularego czyszczenia, co 50 tys.km, co wiaze sie z wyciaganiem silnika. Wymiana tarcz to 10tys. zl Ptaszki cwierakaja,ze sedan za 85 000 jest wart uwagi polecam www.sportaudi.pl - forum S/RS - maja chlopaki tam troche wiecej wiedzy ode mnie sprawdz pw tez Edytowane 9 lipca 20159 l przez Infidel
Opublikowano 9 lipca 20159 l W dniu 9.07.2015 o 18:44, mozi napisał(a): zastanawia mnie czy koszty eksploatacji nie zabiją Też bym się trochę bał tego typu koszów i do tego ubezpieczenie pewnie też za tanie nie jest. A może S4 B8?
Opublikowano 9 lipca 20159 l 120 tyś na auto, rs4, pytanie o koszty utrzymania jest na miejscu. Operując takim budżetem koszty cie nie zabiją, a co cie nie zabije to cie wzmocni.
Opublikowano 10 lipca 20159 l To,ze ma sie 120k na kupno samochodu, nie oznacza od razu,ze mamy pozniej 10k na wymiane tarcz i ogolne utrzymanie
Opublikowano 10 lipca 20159 l No właśnie tak jak napisales 10k rocznie to tylko tarcze.. Chyba jeszcze nie teraz. Pomyślę bo bije sie z myslami czy obadac nowa mazde 6 lub mondeo albo cos starszego ale z (pipi)nieciem. Golf R tez chodzi po glowie ale to 150k Edytowane 10 lipca 20159 l przez mozi
Opublikowano 10 lipca 20159 l Golfy R sa super,ale mnie by szkoda bylo pieniedzy. 120k daje baaarrdzo duze pole do popisu. I choc za te pieniadze mozna juz miec fajne nowe auta, to ja bym sie kierowal w strone fajnego, szybkiego, wypasionego roczniaka/2-latka
Opublikowano 10 lipca 20159 l Też dodam swoje 3 grosze, kumpel pracuje w salonie Mazdy i te nowe 6tki są świetne.
Opublikowano 10 lipca 20159 l Dobra popatrzę - dzięki wszystkim za pomoc. Co do decyzji to mam chwilę bo jeszcze mam leasing na furę żony więc chwilę mam.
Opublikowano 10 lipca 20159 l Kup nową Giulię na premierę. Na pewno zyskałbyś fanów na forum. Może Focus ST z salonu? Nawet kombi byś mógł jeśli potrzebujesz miejsca.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.