Opublikowano 11 stycznia 201015 l Kuźwa, zamiast powtarzać slogan, mogłem napisać, że "do dzisiaj można kupić grę za połowę ceny taniej". Wszyscy byliby zadowoleni
Opublikowano 11 stycznia 201015 l Witam, chcę się zapytać ja jaką konsole najlepiej by było kupić Dragon Age'a. PS3, czy X? Zależy mi na tym żeby gra była spolonizowana, i można było by zgrać wszystkie dodatki (oczywiście też spolonizowane). W przypadku Mass efekta ponoć był problem z dodatkami do polskiej wersji.
Opublikowano 11 stycznia 201015 l Drantzell jesli chodzi o mass effect to nie bylo zadnych problemow z DLC, sam mialem polska wersje gry i oba dodatki dzialaly bez problemu (z tym ze pinnacle station nie byl przetlumaczony)
Opublikowano 11 stycznia 201015 l Mam pytanie - kiedy nie będzie już można wrócić na mapę świata? Od momentu zagadania do arla E. i rozpoczęcia questu Zjazd Możnych?
Opublikowano 12 stycznia 201015 l Wiiner: Właśnie chodzi mi o to czy te DLC do Dragon Age'a są po polsku. Bo przecież oficjalnie to polacy w ogóle nie powinni posiadać dostępu do Live, a co dopiero ściągać dodatki. I to jeszcze w ich języku.
Opublikowano 12 stycznia 201015 l Aktualne DLC są po polsku, mam nadzieję, że przyszłe też. Nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej - mamy przecież dużą Polonię (niezbyt chętną do asymilacji) w krajach, gdzie jest dostęp do xbl Mam pytanie - kiedy nie będzie już można wrócić na mapę świata? Od momentu zagadania do arla E. i rozpoczęcia questu Zjazd Możnych? Nie jestem na 100% pewien ale po quest'cie "zjazd możnych" musisz udać się do Redcliff by przygotować się do ostatecznej bitwy. I do tego momentu wydaje mi się, że masz dostęp do mapy.
Opublikowano 14 stycznia 201015 l Autor To jest nadzieja, że DA stanie się pierwszą w pełni wspieraną grą FullPL w historii. A jest to informacja jeszcze bardziej pozytywna, w związku z tym, że nad DA czuwa Bioware/EA. Mass Effect 2 może być tak samo wspierany z czego się cieszę niezmiernie. Edytowane 14 stycznia 201015 l przez Gooral
Opublikowano 14 stycznia 201015 l To znaczy też, że DA: Przebudzenie będzie w pełni spolszczonym dodatkiem - na które czekam, nie powiem.
Opublikowano 14 stycznia 201015 l Jeśli miałby wyjść na płycie (jak ma podobno być), to nie mieliby wymówki, że nie ma polskiego LIVE! nie? :potter: Ale tak na serio to pierwsze koty za płoty, jeśli chodzi o profesjonalne podejście developerów i wydawców do polskiego rynku gier, a szczególnie w kontekście Xboxa i oficjalnego braku usługi sieciowej... Oby tak dalej
Opublikowano 15 stycznia 201015 l Sorry, że trochę nie w temacie, ale dzisiaj zdębiałem jak to zobaczyłem. Rzućcie okiem na zdjęcie i zobaczcie w czym mi sklep gram.pl przysłał mi Drago Age http://img693.imageshack.us/img693/9929/zdjcie200.jpg Oczywiście poza grą i fakturą w kartonie nic nie było. Karton był zaklejony i na nalepce jest napisane - waga 0,12 kg :potter:
Opublikowano 15 stycznia 201015 l tak, podobno komuś wysłali w takim kartonie, gra z fakturą była wciśnięta między zaklejony spód kartonu a jedno ze skrzydełek składanych. najadł się strachu
Opublikowano 15 stycznia 201015 l No ja właśnie dokładnie tak miałem. Ja byłem na zajęciach, ojciec paczkę w domu odebrał i myślał, że go ktoś w wała zrobił bo na dnie sama faktura leżała Sorry za offtop, ale pierwszy raz się z tym spotkałem
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Dzisiaj odpaliłem na jakieś 40 minut grę i muszę przyznać, że pod względem graficznym jest to najgorzej wyglądająca gra jaka zagościła w moim X360 (jest nawet gorzej niż myślałem) Mam nadzieję, że dalej w grze przeciwnicy prezentują się lepiej i nie są to cały czas jakieś ogniki czy demony o bliżej nieokreślonym kształcie Wziąłem maga, czego nigdy nie robię, ale widząc poziom wykonania czarów to zacznę od początku rycerzem, machania mieczem nie da się zepsuć Generalnie to ciężko uwierzyć, że grę zrobiło studio odpowiedzialne za Mass Effect. Mam nadzieję, że dalej gra nadrabia i zatrze początkowy szok Początek gry (Pustka) to chyba robione na odwal jak cyber przestrzeń w Too Human. Edytowane 17 stycznia 201015 l przez donsterydo
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Autor Generalnie to ciężko uwierzyć, że grę zrobiło studio odpowiedzialne za Mass Effect. A co to za różnica kto zrobił grę skoro o jakości oprawy decyduje silnik? Do ME specjalnie kupili od Epica licencję na UE3 więc gra im wyszła ładna. Robili DA od dawna na enginie Kotora, więc po wyjściu gry w 2009 wygląda mizernie i odpychająco. Ale to nie wina umiejętności programistycznych Bioware (Notabene inni ludzie robili Da a inni robią ME, to tak na marginesie dlaczego ME2 może być o klasę lepszym erpegiem niźli DA), a ograniczeń narzuconych przez wyżej wspomniane środowisko na którym tworzyli grę. Edytowane 17 stycznia 201015 l przez Gooral
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Znalazłem "myk", żeby grafa tak nie dawała po gałach... Odpaliłem grę na 32" telewizorze kineskopowym co go mam w pokoju, jak na moje oko to w takiej mizernej rozdzielczości gra znacznie zyskuje, wrażenia estetyczne są bardziej hmm... spójne :potter:
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Nie zraź się początkiem, bo (przynajmniej dla mnie) im dalej, tym lepiej. Szczególnie końcówka jest mocna
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Jak mozna powiedziec ze czary mizernie wygladaja 3 czary globalne czyli ognia blyskawic i lodu wygladaja super (nie pamietam ich nazw) nie widzialem lepszego efektu a w kazdego rpg gram magiem
Opublikowano 17 stycznia 201015 l Im dalej tym według ciebie jest lepiej graficznie? Nie, "klimaciarsko" i fabularnie Grafika mi w żadnym stopniu nie przeszkadza.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.