Opublikowano 9 maja 201014 l Nie spodziewałem się, że wydadzą LBP 2, no ale mnie to osobiście cieszy. Przy jedynce spędziłem parę miłych godzin i mam nadzieję, że z dwójką będzie podobnie. Liczę tylko, że tym razem single player będzie dłuższy,bo ten w jedynce nie należał do zbytnio długich.
Opublikowano 9 maja 201014 l Jakbyś polował na wszystkie bubbelki i wyzwania 2x i 4x o Aced nie wspominając, to miałbyś znacznie więcej niż kilka godzin na liczniki. Poza tym, sorry, ale ta gra ma singla który nigdy się nie kończy. ;]
Opublikowano 9 maja 201014 l jak dla mnie słabo. gra wygląda na przekombinowaną, myślę że parę osób na krzyż ogarnie temat w sposób zadowalający (znów zaleje nas fala crapowatych etapów). Grę napewno kupię bo fantastycznie bawiłem się przechodząc tryb story z żoną, potem opchnąłem jak najszybciej * You are no longer limited to the game?s stock sound effects. You can record your own sounds and voices, attaching them to characters or objects. Magic Mouth from the original LBP is gone jasne już to widzę - zaczną ludzie wplatać wypowiedzi Hitlera o paleniu Żydów i w trymiga tej funkcji nie będzie. jak z fotkami w jedynce
Opublikowano 9 maja 201014 l Obawiam się tylko, że przez to że gra będzie obsługiwała PS Move, może ucierpieć sterowanie padem. Bo raczej nie da się zrobić, że świetnie sterować się będzie i padem i PS Move. Coś na tym ucierpi. Mam nadzieję, że nie sterowanie padem a obsługa Move będzie tylko miłym dodatkiem, bo jakoś nie wyobrażam sobie w LBP sterowanie Movem. Jedynym rozwiązaniem to specjalne plansze dla posiadaczy Move. Ciekawe zaś jak to będzie w edytorze. Czy będzie można stworzyć plansze pod Move(że np. odpowiedni ruch wywoła odpowiednią akcję)? No ciekawi mnie jak to rozwiążą.
Opublikowano 9 maja 201014 l Tak, ma być wykorzystywany do tworzenia w edytorze, ale rzecz jasna tylko opcjonalnie. Podobnie opcjonalne będzie wykorzystanie Move poprzez umieszczanie obiektów, które da się za jego pomocą łapać i poruszać. Pokazywano już wykorzystanie tego. Mam jednak nadzieję, że nie przegną i nie umieszczą w grze odpowiedników wyzwań 2x, 4x dla Move. Ale obawiam się, że tak zrobią i jeszcze dowalą trofea których bez pałeczki nie da się zrobić. No nic, to się nazywa skuteczny marketing. ;[ Co do własnych dźwięków. Lepiej, że to jest, niż żeby nie było. Ważne tylko, żeby levele które łamią regulamin były usuwane. Mogliby dodać też to ładowanie zdjęć z dysku wreszcie. Fakt, że powstaje przy tym dużo kłopotów, od nagannych sposobów wykorzystania, po wrzucanie materiałów objętych prawami autorskimi - to dotyczy zarówno zdjęć, jak i dźwięków. Jedynym rozwiązaniem, poza radykalnym wycięciem tych funkcji, jest właśnie skuteczna moderacja. I wszystko wskazuje na to, że idą właśnie w tym kierunku.
Opublikowano 9 maja 201014 l Grigori - ja w to nie wierzę. to jak moderowanie internetu. Jak ktoś wrzuci w języku jidysz tekst o tym, że "wszyscy polacy to pedalskie świnie" (przepraszam bardzo, nie chcę nikogo obrazić po prostu to pierwsy obraźliwy tekst jaki mi wpadł do głowy, z góry przepraszam jeszcze raz) to kompletnie nie będziesz wiedział co to znaczy i tego nie zmoderujesz. ratunkiem są sami gracze, którzy będą zgłaszać nadużycia, ale obsługa tego wymaga potężnej maszyny organizacyjnej. nie wierzę w to ja tego nie widzę, wydaję mi się, że to można raczej wsadzić w szufladę: budujemy hype i zapowiadamy bóg wie co a potem się najwyżej z tego wycofamy. też mam nadzieję, żę dadzą fajnego single'a - lubię bardzo platformówki w coopie Edytowane 9 maja 201014 l przez waldusthecyc
Opublikowano 9 maja 201014 l Po pierwsze, to już teraz istnieje coś takiego, jak good grief, które pozwala zgłaszać nadużycia. Po drugie, wystarczy żeby system oceniania leveli jako takich był lepiej rozwinięty. System ocen od 1 do 5 + tagi to mało. One powinny być elementem pomocniczym, a nie głównym. Jak już mówiłem, powinien być podział na kategorię, włącznie z kategorią "totalne dno" i lepszy system wyszukiwania/wyświetlania/przeglądania. To jest do zrobienia i wcale nie jest to trudne, myślę że autorzy teraz już wiedzą, jakie błędy popełnili i sensownie im zaradzą.
Opublikowano 9 maja 201014 l oby. choć wiesz, fakty są takie: miało być wklejanie własnych fotek (nawet prosto z PSEYE), ale nie ma. Myślę, że dużo zależy od tego co napisałeś - jak dobrze to przygotują (czytaj: filtrację leveli), to wtedy będą ciekawe dodatkowe funkcje (audio, zdjęcia, może nawet animowane tło w gifie?) jak dopracują wyszukiwanie, to ja przyklasnę. Po przejściu single'a chciałem znaleźć nowe, ciekawe etapy i gdyby nie internet i zebrane najlepsze perełki to w tej powodzi średniactwa i beznadziei nie mogłem się odnaleźć ja chętnie przytuliłbym kryterium pt.: średni czas przejścia levelu. denerwowało mnie to, że 3/4 leveli w sieci to były etapy na 30 - 90 sekund. wiele pracy przed nimi, trzymam kciuki bo idea zacna, choć wiele rzeczy w części pierwszej nie wyszło. no i nadal liczę na ciekawe story offline
Opublikowano 9 maja 201014 l Ale przecież można wstawiać foty z pseye. Także taka dziwna niekonsekwencja.
Opublikowano 9 maja 201014 l nie znam sie ale moze na te wszystkie problemy o ktorych piszecie bedzie mialo wplyw ze MM zostalo developerem Sony
Opublikowano 9 maja 201014 l podejżewam że nie każdy zdaje sobie sprawe z konsekwencji fotek i dzwieków, załóżmy że ktoś wrzuci do lvlu jakies porno fotki i dzwieki hitlera obrażajace kogos, i po paru godiznach ludzie ktorzy to zobaczą oczywiscie zgłoszą zadłużycie i moderator to skasuje, tylko że wystarczy że jedna bojowa osoba to zobaczy i już sony ma proces, bo np czyjeś dziecko zobaczylo penisa hitlera, a w ameryce takie procesy bywają bardzo nieprzyjemne, nie mowiac juz o tym że ciągną za sobą nagonke mediów "gra dla dzieci z penisami! skandal! konsola deprawuje dzieci" , sony napewno nie chcialo by ryzykować czegoś takiego a rozwiazanie polegajace na tym że moderator musial by zatwierdzic kazdy lvl przed upublicznieniem bylo by styrasznie trudne i zapewne wymagalo by wielkiem masy ludzi ktora by caly czas grala w lvle i sprawdzała czy są ok (dochodzi problem zrozumienia różnych języków) to serio moze być trudna sprawa
Opublikowano 9 maja 201014 l Yano, ale to - może poza dźwiękiem - można było zrobić już w jedynce. I co, słyszałeś o jakimś procesie?
Opublikowano 9 maja 201014 l nie, ale wcale sie nei interesowalem LBP1 ani procesami ani nie gralem (gralem 10 min u brata), nie wiem co tam sie działo kompletnie, staram sobie poprostu wyobrazic czemu sony może miec obawy przed taką swobodą, bo skoro można na grube miliony pozwac makdonalda za to że sprzedaje gorącą kawe (co oczywiste jest) , to juz widze pozwy że czyjeś dziecko zobaczylo penisa i mu psychika (pipi)neła ;p
Opublikowano 9 maja 201014 l Tak jak teraz myślę, to nie jestem już tak pewnie, czy można było zdjęcia z kamer wstawiać w multi. No ale nieważne, bo ja się interesowałem i żadne procesy miejsca nie miały. Jest jakaś tam EULA, czyli regulamin online i tam pewnie są klauzule odpowiednie. No i moderacja raczej skutecznie reagowała na good griefy, więc mało było (chyba na jeden się natknąłem, ale nawet nie pamiętam czy mi się nie przywidziało) level z tekturowym wielkim ptakiem.
Opublikowano 9 maja 201014 l Nie znam się na tych wszystkich prawach, ale biorąc wasz tok rozumowania(yano i waldusthecyc) to w LBP nawet nie powinno być edytorów poziomu. Bo co za problem stworzyć w edytorze LBP swastykę czy napis w stylu haj hitler(specjalnie napisałem to z błędem bo nie chce nikogo obrażać) czy żydzi do ****(tu też nie chcę nikogo obrażać) i tylko takie znaki i napisy byłyby w tle, też mógłby ktoś poczuć się ubrażony, podać do sądu itp. Ale jakoś takich leveli nie ma(przynajmniej nie spotkałem ani nie słyszałem), a edytor leveli jest i funkcjonuje. Widocznie Sony czy studio MM umie sobie z takim czymś radzić, więc poradzi sobie z tymi dźwiękami.
Opublikowano 9 maja 201014 l no coś w tym jest niby - równie dobrze z drzewek można było penisa zrobić. sęk w tym że podobizny palonego żyda czy wypowiedzi hitlera nie mogłeś z drzewek ułożyć ot co. nie wiem może teoretyzuję, ale chciałem Wam po prostu przypomnieć szumną zapowiedź własnych fotek (napalonko było!) która oczywiście okazała się tylko plotką i pomimo nawet gotowej funkcjonalności (można było nawet oglądnąć filmy z gameplay) wycofano się z tego pomysłu (skądinąd doskonałego) więc chyba coś w tym jest?
Opublikowano 10 maja 201014 l Niezbyt wiem o co wam chodzi z tymi fotkami ale w LBP MOŻNA używać zdjęć z PS Eye / EyeToy'a przy tworzeniu leveli tak więc obecnie tylko te dźwięki byłyby nowością. To napalanie się może pomyliło się wam właśnie z własną muzyką, którą miało dać się wrzucić do levelu ale z tego zrezygnowano.
Opublikowano 10 maja 201014 l Hehe, Zagram z checia w Little Big Mario lub Little Big Final Fantasy jesli komus bedzie sie chcialo robic. (mysle ze komus na swiecie napewno)
Opublikowano 10 maja 201014 l Sądząc po cudach jakie już tworzono w pierwszej części. To aż strach pomyśleć co tutaj masterzy będą wyprawiać.
Opublikowano 10 maja 201014 l Moje marzenia się spełnią jeśli edytor będzie na poziomie tego z Warcrafta III
Opublikowano 10 maja 201014 l Przy czym edytor W3 był kompletnie nieintuicyjny i nieprzystępny dla przeciętnego gracza. Przynajmniej nie na wyższym poziomie zaawansowania swoich funkcji.
Opublikowano 10 maja 201014 l MM: 'F*cking insanely powerful' Tak w skrócie. Mam nadzieję, że faktycznie każdy będzie mógł zrobić Space Invaders, C&C czy jakieś wyścigi. Mnóstwo screenów http://www.allgamesbeta.info/2010/05/littlebigplanet-2_10.html
Opublikowano 10 maja 201014 l OMFG Aż mnie ciarki przeszły oglądając ten trailer.......omfg. Przecież ten LBP2 będzie przePOTĘŻNY. Ten trailer to jest plaskacz i śmiech w twarz dla osób które uważają, że nie jest potrzebna kontynuacja. Inaczej, sequel może nie tyle co jest potrzebny co jak najbardziej na miejscu. To jest SZOK jak z gry i tak mega innowacyjnej może zrobić ją jeszcze bardziej innowacyjną (masło maślane) ale wiecie o co chodzi. Gdy trailer zbliżał się do końca, zaciskałem zęby żeby pojawiła się data premiery. Niestety.................................ale przyłączam się do modlitwy "Release the LBP2" jeszcze w tym roku hehe. Masakra. Edytowane 10 maja 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 10 maja 201014 l Genialne. Nie spodziewałem się czegoś takiego. Szczególnie tych niepletformerowych patentów w takim wykonaniu. Wyścigi - remake'i Micro Machines i Maniacs. Oldskul. Co jeszcze zauważyłem, to że przedmioty będę mogły się przesuwać między tłami. Tzn. coś jest na trzecim planie i można ustawić, żeby przesuwało się na drugi albo pierwszy. Super, tego brakowało. Edytor będzie obsługiwał również klawiaturę i myszkę! Miazga. Premiera zima 2010!!!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.