Skocz do zawartości

albrechtus

Użytkownicy
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Zła

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://blacksnake.com
  • ICQ:
    0
  • Skype:
    Dadrot
  • GG:
    4626628

Informacje o profilu

  • Skąd:
    wwa
  • PSN ID:
    Dadrot
  1. jestem za
  2. albrechtus

    SUPER STREET FIGHTER IV

    ciekawe za ile mógłbym sprzedać sf4 heh, uwaga - nie kolekcjonerka!
  3. just frame to jest np B4 bryanem po tauncie, demo jest onhitem i NIE nie da sie wybuferowac.
  4. nic nie ma o heniu? Fajna postac w BRce, wg mnie po bobie najlepszy mishima ;] w miare proste jugle, standard turniejowy po EWGF/ff2 b1,2 df12 dash cd44n2 dobry natural z SS 1,2 za 40+ punisher od 12 frames do 15 f1+2 d3 za 47pkt 1+2 jest dobre aby czasem wrzucic on hit dostajemy mozliwosc juggla, standard whcodzi 1,1,2 natural combo, jako jedyne wsrod mishim wallsplatuje wiec pod sciana warto na to sepic, potem df1,2 cd 444 n 44 dobre zgadywanki z hellsweepow i z cd3 warto tez pamietac ze henio ma generic df2!
  5. ja rozumiem, ze wybitki nie moga byc straszliwie karalne, ale bezkarne tez nie powinny byc bo to absurd. Wybitki bryana to idealny przyklad balansu, brak generic df2 i hop kicka, Jet Upper ma bez buforowania w dashu/bloku ok 16 klatek minimum, realnie 17-18. trafia na high, otwarty mocno na whiff punish. uf4 ma ile ? 19 klatek? bezpieczny na bloku, df3 nawet nie musze wyjasniac ten cios ma 25+ klatek i bodaj -29 na bloku lol. jesli chodzi o paula moge sie mylic sprawdze to dzisiaj ponownie (bez nagrywania ciezko samemu to sprawdzic), ale nadal wydaje mi sie ze demo nie jest NCc tylko zwyklym NC, sprawdze z kumplem jak sie spotkamy. jesli sie mysle to sorry, ale w obecnym practice ciezko to okrelsic a tak poki co dla mnie wyglada ta akcja. co do SS to jest ta sama opcja co z backdashem jak dla mnie, bardzo ciezko mi sie canceluje jedno i drugie w blok w tym tekkenie, widac ze zmieniono mechanike w stosunku do T5, jest ciezej nie zawsze ss point blank w celu ukarania pojedynczego stringa, ktory wiesz ze poleci sie uda.
  6. moze niezbyt jasno napisalem, z tego co wiem szredery maja ile na bloku? -12? kilka postaci jest w stanie to ukarac (bob f2,3?) ale generalnie jest launcher safe. co do d4, 2:1+2 testowalem w practice z opcja stand to guard i po pierwszym ciosie trafionym reszta wchodzila na gwarancie? jakis blad? no i na koniec stepowanie stringów 1,2 nie jest chyba niczym bardzo dziwnym?? dziwne jest to ze df2 trakuje z bliska w OBIE strony, no ale moze zupelnie sie nie znam i tacy gracze jak ty nie uzywaja SS?
  7. co za dramaty tutaj sie odbywaja doszedlem do wniosku ze t6 jest gra w ktora nie da rady sie ograc. czesc postaci jest mocna jak superman, bezpieczna i ma juggle po prawie kazdym ciosie lol do tego "setapy" w postaci bezmyslnej zgadywanki 50/50 + rage + MEGA pressing zlozony z losowo dobranych launcherow i NC/NCc i sciany ktore sa prawie na kazdej planszy rofl = GG tak w skrocie mozna opisac polowe top tierowego castu i sama gre. zadna strategia nie potrzebna, mozna grac na palke w wielu sytuacjach. czy napisalem rowniez ze kazda z mocnych postaci mozna grac skutecznie bez zadnego manuala? jak w to niby mozna sie ograc? wiekszosc osob na forum uwaza ze za pol roku matt swoim stevem zarzadzi, wiadomo obaj (i matt i jego postac) sa mocni. $#$%^ prawda. t6 jest zbyt randomowy i chaotyczny. Czy paul po trafionym 1,2 zrobi df2, ktore z tej odleglosci trackuje w obie strony, trafia na mid, launch on hit, czy moze poleci bezpieczny hop kick? a moze jego 3hitowe NC zaczynajace sie od lowa i krojace 60+ ? czyzbym zle wymierzyl dasha i zgarnalem ch DF za 1/3+ zycia? ok udalo mi sie oklepac paula, tera ma ragea i na CH jego DF kroi pol paska, trafia na mid i odpycha, spoko. no sorry, gratuluje optymizmu jesli ktos powaznie mysli ze grajac z postaciami pokroju law, paul, lilli, bob, steve, anna, nina, alisa, lars etc ogra sie na tyle zeby kontrolowac wiekszosc walki dla jaj policzylem po ilu akcjach lili juggluje.. 28 no comment.
  8. ja mam seimitsu, love it LS-55 jest do zamowienia na arcadeshop.de, galka bardzo niski trzonek ma, jest ultra miekka, krotki rzut i obsluguje procz standardowego square gate octagonal, wiec do zestawu domow sobie za 2 ojro octagonala.
  9. www.arcadeshop.de nie oplaca sie zamawiac mniejszej ilosci towary poniewaz pzresylka wyjdzie drozej niz same itemy. ja osobiscie uwazam ze na kwadracie gra sie najlepiej, i im bardziej miekki stick i krotszy rzut tym lepiej, polecam seimitsu.
  10. Żałuje, ze nie moglem pojawić się na turnieju i pograć z wami wszystkimi Jedno co mnie dziwi to komentarze niektórych z was. Kurcze tyle jęczenia, tłumaczenia się i narzekania lol. P co ?? Czy naprawdę część z was czuje się tak okrutnie pokrzywdzona lol, z tego co się orientuje można wybrać każdą postać i nie ma ograniczenia na nadużywanie niektórych ciosów
  11. kilka dobrych nc od lowa ma nie kto inny niz Lars, ma chyba ze 2 oba w okolicy 40+ dmg. ponadto bobas ma jedno ze sweepa (w sumie to samo co miszimy). w ogole nie wiem czy ltos gra larsem ale to niezle skoksowana postac, sciane ma jedna z mocniejszych chyba, juggle w wiekszosci ~80 i kilka fajnych mykow. NC procz tych od low ma oczywscie jeszcze inne, wiec czysta zgadywanka.
  12. albrechtus

    Bryan Fury

    nie bylbym taki szybki w pisaniu jak to 'poprawili' bryana. gram ta postacia kupe czasu i z checia zamienilbym go na bryana z T5 bez mrugniecia okiem. dostal kilka w miare uzytecznych narzedzi, ale zbiedzili mu imho ofensywe (chodzi glownie o straty przewagi klatek) no i na dodatek w TYM konkretnym tekkenie ktory jest mega ofensywny, gdzie nie liczy sie juz tak spacing jak wczesniej, bryan wybitnie gorzej sobie radzi. uwaga! nie pisze ze jest postacia zla czy low tier, nie. Nadal jest solidny ale porownujac jego narzedzia i wlasciwosci ciosow z innymi typowo rasherskimi postaciami nie jest powalajacy w tej odslonie. chociaz jak napisalem juz: glowy problem w movemencie wg mnie lezy. wczenisej mozna bylo pozwolic sobie na konserwatywna gre, baitowanie, solidny spacing i pressure keidy trzeba. Teraz w t6 gra sie na pae hej do przodu i to byl prawdziwy noz w plecy bryana
  13. jesli chodzi o frame date to nie wiewidziec czemu pelnych potwierdzonych do wiekszosci postaci nie ma, sam mam z tym ogromny problem. sporo info jest na japonskim wiki ale tez nie sa to pelne dane, notacja z dupy i wszystko po krzaczkowemu
  14. Musze z Damianem sie zgodzic, to co najgorsze w tym tekkenie to jest to, że jest pod kilkoma wzgledami uproszczony (backdashe slaaaaaabe etc) i paradoksalnie utrudnia to gre. Duzo latwiej utopic walke z kims odczuwalnie slabszym dlatego ze klepie bardzo bezpieczne launchery na pae i nagle randomowo cie wybije, mega prostacki juggle z B! i pol paska poszlo sie kochac. Oczywiscie mozna starac sie grac mega bezpiecznie ale co z tego, gdy bardzo wiele postaci jest okrutnie bezpiecznych i kroja masakryczny damage z wiekszosci akcji vide LAW, i wczesniej czy pozniej jesli samemu sie nie gra na max ofensywnie popelni sie blad i fruniesz. Gra jest uproszczona i przez to trudniejsza biorac pod uwage jakie akcje wiekszosc postaci dostala, widze to idealnie. Osoby ktore we wczesniejszych tekkenach w zasadzie dominowalem teraz radza sobie 3x lepiej Wiec albo ja juz totalnie sobie nie radze z tekkenem, albo te osoby staly sie 3x lepsze, albo tekken sie niekorzystnie zmienil nagradzajac mashowanie a nie pzremyslana gre.
  15. juggle w tekkenie zawsze byly proste, przynajmniej staple jedyne postacie, ktore wymagaja dobrego manuala to mishimy, nic nowego. na deser dodam, ze kazda praktycznie postac jest w tym tekkenie doje.bana, na zaibatsu top tiery roszerzyly sie od dluzszego czasu do TOP TEN, i nawet tutaj jest masa sprzeczek, a steven dalej uwazam ze nie jest god tier, solidna postac i nic wiecej, tak jak masa innych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...