-
Postów
1 208 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Teraz sobie przypomniałem że jeszcze spojrzałem w hotelu że koperta jest pusta, ale to tak w sumie spontanicznie.
-
Co do zakończenia in water, dziwne bo chyba tylko raz spojrzałem na nóż a całą grę biegałem "wyprostowany" i wpadło to chyba najfajniejsze zakończenie przy drugim podejściu. Jedyna rzecz jaką zrobiłem inaczej to przebiegłem korytarz. Mam wrażenie że te zakończenia wpadają jednak randomowo a nie jak piszą w poradnikach. I nie wiem jak po nowym pathu ale powyżej 24h wpada trofka za przejscie gry poniżej 10h, może jakaś pętla
-
Podasz źródło?
-
Jak gracie na konsoli, jakość czy wydajność? mam wrażenie że oprócz lepszego oświetlenia w trybie jakości to raczej gra nie oferuje nic wiecej, mam nawet wrażenie że przy performance gra wygląda nawet ostrzej, zwłaszcza w zamkniętych pomieszczeniach. Tak jest czy czas udać się do okulisty?
-
Czemu oni nie sprzedają samych kontrolerów , tym powinien się zająć jakiś UOKiK. Wiadomo że baterie czy analogi wieczne nie są, cokolwiek padnie i gogle są bezużyteczne. Mówimy tu o goglach za 3k a nie jakiś chińskich bazarówkach. Aż strach te kontrolery do ręki brać.
-
Grałem na TV 4k i takiej papki, zwłaszcza na otwartym dużym terenie to w tej generacji jeszcze nie widziałem. No widać gołym okiem że nie było to nawet 720p.
-
Na SS to pewnie będzie gorzej od Hellblade 2. Obstawiam niestabilne 30 FPS przy 640- 720p.
-
Domyślny stalker
-
Nigdy nie grałem w oryginał na PC, możecie powiedzieć czy tam też było tak trudno? Poziom trudności wydaje się przegięty, przeciwnicy maja niezłe oko, walą do mnie z daleka i padam od trzech strzałów. Sterownie i celowanie mocno drętwe, nie pomaga w przeczesywaniu zony. Czy robię coś źle czy tak ma być?
-
Właśnie przed chwilą ten kod odblokowałem, obyło się pomocy YT i innych( to już w ogóle ostateczność jak kiedyś poradniki do gier wszelakie). Jakieś 5 minut musiałem pogłówkować kto jest kim, ale się udało. Lepiej mi weszło jak posiłkowałem się angielskimi nazwami profesji. Niby prosta ale fajna zagadka. W ogóle nawet zagadka żeby otworzyć pojemnik z kuszą, niby bardzo prosta i podana na tacy, ale mam wrażenie że dzisiejsze pokolenie tego nie nauczone może mieć problem. Nie z ich winy, po prostu game dev mocno jeśli chodzi o zagadki w grach zjechał w dół, a szkoda.
-
Amer, akurat gust co do gier mamy podobny, więc tak, głównie Twoja opinia była dla mnie cenna Spoko, jak skończę dam znać jak mocno siadło!
-
Miałem nie brać, miałem czekać na przecenę bo jedynka trochę jednak mi nie siadła. Ale smaka narobiliście, może właśnie dwójka jest tym czym w moich wyobrażeniach miała być część pierwsza. Gra kupiona!
-
No dobra , ale to że jakieś studio nie zrobiło jeszcze gry ze strzelaniem to z automatu przecież ich nie skreśla, zawsze musi być ten pierwszy raz. Blooberzy mają tam jakieś ambicje i chyba doskonale wiedzą że jeśli to spieprzą to może być ich gwóźdź. Ja też trzymam kciuki.
-
No ale odbiór poza mordą Jamesa był raczej pozytywny W ogóle w temacie tego rimejku powstaje już sporo plotek i teorii spiskowych że nie warto się przejmować. Ostatnio czytałem jednego pracownika bloobera że to od wydawcy zależy kiedy i co pokażą. Więc to Konami teraz czeka nie wiadomo na co. Zaraz minie rok od trailera i nie pokazali dosłownie nic więcej, trochę to niepokojące, trzeba przyznać.
-
Pograłem z 3 godziny, i póki co to pierwsze wrażenie jest takie że to serio jest symulator szybkiej podróży, rozumiem ograniczenia bethesdy ale mimo wszystko chyba nie tak miała wyglądać "największa" gra na xboxa w tej generacji. Nie marudzę, zobaczymy co będzie dalej...