-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana siudym w dniu 5 czerwca 2020
Użytkownicy przyznają siudym punkty reputacji!
Reputacja
45 Stara sięInformacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
Ostatnie wizyty
872 wyświetleń profilu
-
Kupiłem kiedyś Valhalle na XBOX za jakieś grosze, ale nigdy nie miałem weny zabrać się za nią. Kiedyś odpaliłem na XOX ale nie podeszła. Po namowach znajomych w końcu dałem jej szansę i teraz ogrywana na XSX - początkowo mocno na siłę, to pierwszy Assassin i dopiero po wielu godzinach coś zatrybiło Mam pytanko dotyczące wyboru jakości grafiki - mamy 60 lub 30 z ulepszoną grafiką. Ja zawszę już nałogowo przełączam wiele razy aby potestować różnicę i tym razem za ch**a nie widzę jej wcale. Jaki to ma sens? Po co Ubi zostawiło ten wybór jak naprawdę po ogromie czasu sprawdzania nie widzę różnicy... Na necie czytałem często, że God-Rays lepszę znacznie i inne oświetlenie, ale nie widzę tego. Oglądałem sporo filmów na YT, ale dalej nic nie pokazują - więc sam zamieściłem taki na YT może przyda się komuś ciekawskiemu:
-
Macie jakieś sprawdzone tipsy/taktyki na walkę z Calasmos ? Na razie pierwsze podejście ekipa rozwalona, mimo, że mam każdego na LEV99.
-
O ile nigdy nie zabil mnie nikt, to tak od razu rozpieniczyl mnie Auroral Serpent Pierwsza walka rozwalona cala ekipa, druga nieco sie przygotowalem a i tak udalo sie zabic ostatnim z ekipy mocno fartownie. Mialem chec zrobic ponowne podejscie, ale olałem to i lecimy dalej. Pytanko ile procentowo mam ukonczonej gry (fabularnie) w chwili gdy otrzymalem mozliwosc latania wielorybem?
-
O losie... A jak tak chyba kilka godzin grałem.
-
Ponad 60h za mną - ogrywane na XSX. W serię gram jeszcze od NES'owych części. Jak dla mnie kolejny, świetny DQ, z wad to ten "Brytyjski" dubbing i także napisy zawierające te ich Brytyjskie maniery - strasznie mnie to irytuje. Gra jest także bardzo prosta, mam ponad 60h i ani razu nic nie zabiło nikogo z ekipy, nigdy także nie powtarzałem walki z jakimś bosem. Mam niestety jeden problem od kilku godzin - Hero zablokował się na stroju z parady Sylv'a i nawet jak zmieniam ekwipunek to nic to nie zmienia... Nie wiem czy dam radę tak go oglądać do końca gry, a zaczynać od nowa nie mam zamiaru
-
Szkoda, ze nie bedzie juz DLC. Przydaly by sie jakies zlokalizowane w dalszych czesciach badlandow gdzie straszy ogromem pustego terenu.
-
Nie wiem czy to zawsze działa, ale zauważyłem, że gdy wpadną nam gwiazdki za zabijanie cywilów to wystarczy potańczyć aby się zresetowały
-
Drugi raz przeszedłem Widmo Wolności i udało się zdobyć fajną broń - EREBUS. Przy pierwszym przejściu nie wiem dlaczego, ale nie miałem jej chyba (może odmienne zakończenie dodatku to spowodowało). Co jak co frajda ze strzelania niesamowita!
-
Może nic odkrywczego, bo update już sporo czasu dostępne, ale wstawiam moje porównanie trybu wydajności i ray tracing na Xbox Series X (i zapewne ps5 to samo bedzie). Jak dla mnie to jest spory dylemat w jakim trybie grać, bo różnica jest spora miedzy nimi. Sam ukończylem update w 30fps bo te płaskie cieniowanie bez RT kuło mnie w oczy. Mam nadzieję na PS5 Pro wyjdzie łatka RT w 60fps. https://www.youtube.com/watch?v=1FjsFRHbRtw
-
Wróciłem do programowania (na chwilę) a dokładnie do już zaczętego kodu na SNES. Nieco poukładałem sobie w głowie działanie procesora 65816 zastosowanego w SNES i nie jest jednak tak straszny jak się wydawał... Ale upierdliwy jest i wymaga znacznie więcej programistycznej "uwagi". Temat znowu leci do szuflady, ale kiedyś wrócę do niego ponownie Dwa proste demka gier platformowych na Super Nintendo - Brak dźwięku bo jeszcze nie zagłębiałem się programowanie układu SPC700 :
-
Bywało, że gra się wywaliła ale to sporadyczne sytuacje. Obecnie licznik czasu w profilu XBOX pokazuje mi 427 godzin łącznie w CP po przejściu 5x (one x, series x) i chyba na tym przygoda z CP dla mnie się zakończy.. Reasumując to czuje ogromny niedosyt tej gry, brakuje zawartości i widać, że skupiono się głównie na "dizajnie" świata. Brakuje mi masy easter egg'ow takich jak pokazał to Red Dead Redemption 2 (oczywiście są sporadyczne jak dziecko z Death Stranding czy Kojima w hotelu ale to wyjątki). Ogromnie niedopieszczona produkcja. Aha gdzieś w necie czytałem o raperze chodzącym po ulicach Dog Town - niby powiązane to z Paktofoniką. Nigdzie nie spotkałem, a także na YT nie widziałem. Zrobiłem małe porównanie trybu Wydajności i Śledzenia Promieni - ja ukończyłem na XSX w trybie RT bo jednak jestem osobą strasznie wrażliwą na detale..
-
Zabrałem się za Widmo Wolności - mam około 10h i jest rewelacja! Podobają mi się kontrakty, które teraz są ciekawe fabularnie i mają jakieś nieoczywiste wybory. Dodatek rozpoczęty po bardzo solidnym przejściu podstawki - czyli mając 90h i poziom 60 postaci. Z błędów na razie jeden fajny był na końcu zlecenia CZEKAJĄC NA DODGERA - nie widziałem tego buga w necie, wiec zamieściłem filmek: W skrócie chodzi o to, że na końcu zadania bohaterowie zadania wjeżdżają w jednego z bandytów co powoduje walkę. Trzeba wtedy stać przy branie wyjazdowej i szybko wybiec. EDIT: Ukończony DLC. Łącznie z podwójnym przejściem końcówki (tam gdzie mamy wybory) to będzie gdzieś 30h i zrobione raczej wszystko co się dało w DLC. Dogtown wygląda kozacko, pewnie sama podstawka by tak wyglądała gdyby nie robili wersji na ONE/PS4... Szkoda. Fabularnie super, świetne postacie, ale zakończenie jednego z wyborów to już przesadzili... Zrobili z tego OBCY IZOLACJA i tylko nawqrwiałem się potwornie Szkoda, że to ostatnie DLC. PS. Zastanawiałem się czy można porozwalać wszystkich przy wejściu do Dogtown (początek DLC)
-
Sorki to ten przedostatni, a nie ostatni terminal - ten na wysokiej platformie (jak na filmiku 22:06). Zrobie jeszcze podejscie, ale ostatnio wymiękłem...
-
Może ktoś doradzi bo nie mam pojęcia co jest grane... Przechodzę CP na XSX, wersja obecnie 2.11 i staram się przed zagraniem w Widmo Wolności zrobić podstawkę kolejny raz na max ile się da. Utkwiłem na zleceniu CZERWONY WIESZCZ na ostatnim terminalu (na filmuku 22:06) gdzie mam jedynie 6 sekund na hakowanie.... WTF? Wcześniej przechodząc na 1.61 nie pamiętam z tym problemu, a grane zawsze na HARD. Mam wysoki poziom Netrunera (np. inteligencja i zdolnosci techniczne na lev 20)... Błąd? Co do błędów to fajny mi się trafił przed mieszkaniem w Megabloku. Wracam na mieszkanie, a przed wejściem leży sobie policjant Była opcja "podnieś" wiec zabrałem go do mieszkania i tam z automatu gra "zrzuciła" go na ziemię - tak już pozostał na stałe przez całą grę (nie ma już opcji "podnieś"). Filmik: Jednak można było coś zrobić - wychodząc z mieszkania strzelić w niego zza drzwi, zabijając go. Oczywiście i tak zwłoki są już na stałe ozdobą mieszkania Zauważyłem, że w jednym miejscu w Megabloku na mapie jest kropka oznaczająca policjanta, ale fizycznie go tam nie ma - pewnie to ten sam osobnik
-
Mam już sporo godzin w 2.1 i już jestem pewny skąd ta kasa - broń zabrana przeciwnikom ma kosmiczne wartości i po rozwaleniu jednego, większego gangu można za broń dostać krocie. Obecnie mam tyle kasy, że nie wiem co z nią robić. I nawet wyżej wspomniany dług u Ripperdoc'a Victora to dosłownie po chwili wróciłem zapłacić Chyba lepiej było wcześniej gdzie i tak po pewnym czasie miałem możliwość zakupu np. wszystkich aut - było trudniej z kasą, ale dało się. Ja zawsze grałem rozwijając możliwie najmocniej hakowanie, czyli klasę NetRunnera, ale to jaką mam obecnie dopakowaną postać pod tym kątem to wcześniej nigdy nie miałem. I to już na początkowych etapach gry byłem mocny, a teraz to już każdą większą ilość przeciwników rozwalam zdalnie w kilka chwil. Co do stanu technicznego 2.1 to nigdy, przechodząc 4x wersje 1.61 nie miałem tyle błędów związanych z samochodami. Pewnie to wina większej ilości ruchu na ulicach, bo czasem korki są ogromne i jeden zły ruch jakiegoś kierowcy potrafi nieźle namieszać. No i pewnie sporo zmiany w mechanice poruszania się aut NPC. Coś za coś - ale zdecydowanie prosi się to o kolejne łaty.