przestancie pierdzielic glupoty.
wez sobie model nathana z u2 z gry, nie z filmiku. dla ulatwienia napisze, ze to moment w ktorym masz kontrole nad postacia.
wez sobie model kratosa z gow3 z gry, nie z filmiku. jak potrafisz czytac ze zrozumieniem, to juz wiesz jak to zrobic.
porownaj je ze soba.
jezeli nie widzisz wyszosci modelu kratosa nad modelem nathana, to masz problem osobowosciowy (charakter) lub fizjologiczno-anatomiczny (oczy).
pogodz sie z tym i przestan pierdzielic glupoty bo ich poziom w tym watku zaczyna przekraczac normy inteligentnej osoby.
przechodzimy dalej - ocena calosciowa grafiki.
najlepsze fragmenty gow3 sa wykonane na wyzszym poziomie technicznym niz najlepsze fragmenty u2. swiadczy to o wyzszosci technologi opracowanej przez santa monica. to ze nie zawsze jest ona w pelni wykorzystana (np. mniejsze miejscowki) wynika z dizajnu gry, ktory jest czyms innym niz technologia. uwaga, to moglo byc trudne dla co niektorych, wiec powtorze: dizajn to nie technologia. dlatego tez, oceniajac czysto technologiczne aspekty obu gier, gow3 jest obecnie liderem (nie bede pisal nawet o nowej metodzie AA bo to moze byc za duzo na raz dla co niektorych "specow").
dziekuje i do widzenia, kloccie sie dalej - moze bedzie nawet zabawnie.