-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
25 Stara sięInformacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
PSN ID:
Safriski
-
Miód na serce, widząc, jak gra przegrała wszystko, dostając tylko jakiś ochłap za muzykę. Wisienką na torcie było przegranie z Metaphor ReFantazio w kategorii Best RPG/Narrative. Taki reality check dla Enix.
- 1 945 odpowiedzi
-
- 1
-
Paniee to nic! Nowa wersja intro to nie jest po prostu filmik wrzucony do AI, oni je zrenderowali od nowa!
-
Mam prorder i byłem pewien, że gra bedzie dostępna od połocny a tu nagle zrobiło się 17godzin jeszcze. Nie wiem co się odejbało, ktoś ma podobnie?
-
Crystal Tower jest wymagane do rozpoczęcia Shadowbringers Btw. collab z FF16 zaczyna już się 2giego kwietnia. Można zdobyć to:
-
OST z gry jest 11/10 to fakt, ale moim zdaniem dobór nie kótrych utworów nie zawsze pasuje do lokacji. Np. utwór grający w Mt.Corel to nie zły banger, to trzeba przyznać, ale pasuje do tej lokacji jak świni siodło. Muzyka rodem z CP2077 podczas zwiedzania gór? IMHO Hamazu znowu za bardzo poniosło xD
- 1 945 odpowiedzi
-
Jestem właśnie po Junon, łooo matulu... to jak odtworzyli to miasto i paradę Rufusa przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Chora Ilość detali, dopracowania i serca które włożyli w te wszystkie lokacje powala od samego początku. To nie wygląda na coś stworzone 3-4 lata, myślę że zaczęli to już równocześnie z Remake. Mam nadzieje, że gra taki poziom utrzyma do samego końca. Jedynie co może tu nie zagrać to jakieś mieszanie w story, reszta to perfekcja. Btw. Co do Junon:
- 1 945 odpowiedzi
-
- 2
-
Zmuszanie do grania w Fort Condor do zaliczenia questa na relic uważam za straszne chamstwo, żeby to chociaż raz, a nie 4 razy podbijając stopień trudności za każdym razem... W oryginale działało to inaczej, można było dokupywać jednostki za kasę, a nawet jak się przegrało to można było pokonać Bossa w zwykłej walce... Junon chyba już nie zaliczę na 100% Poza tym cudna gra!
- 1 945 odpowiedzi
-
O 0:00 ze środy na czwartek
- 1 945 odpowiedzi
-
- 1
-
- 1 945 odpowiedzi
-
Naprawdę szkoda, że od czasów FF7Remake nie nauczyli się robić lepszego oświetlenia, to nie kwestia silnika tylko skilla/talentu/whatever. Wszystkie lokacje wewnątrz wyglądają świetnie, czego nie mogę powiedzieć o tych na zewnątrz, znaczy się same lokacje są ok, ale światło jest strasznie generyczne, aż szkoda mi tych lokacji, szczególnie Mt.Nibel, kto grał w oryginał ten wie, mogli pobawić się tam światłem odtwarzając atmosferę z oryginału, ale ci dali zwyczajne światło i tyle. Poza tym reszta perfect
- 1 945 odpowiedzi
-
https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP0082-CUSA07235_00-FFVIIREMAKETRIAL Wychodzi na to, że Demo jest chyba tylko w wersji na PS4
-
Można nie być fanem Nomury, ale chyba tylko jeszcze on pamięta jakie powinno być FF https://www.gamesradar.com/final-fantasy-7-rebirth-creative-director-didnt-want-reflex-type-action-without-the-strategic-elements-he-considers-core-to-the-jrpg-series/
- 1 945 odpowiedzi
-
- 2
-
No ta gra nie wnosi do FF7 nic poza durnotami w stylu Genesisa itp. Story to w ogóle poziom slabego fanfica. Lepiej obejrzeć sobie w oryginalnym FF7 ten sekretny flashback z Zackiem.
-
https://www.ign.com/articles/vincent-valentine-will-be-an-accompanying-character-in-final-fantasy-7-rebirth Trzeba będzie poczekać na DLC z Vincentem. Wygląda na to, że kolejność odwiedzanych lokacji będzie serio pomieszana, może Nibelhaim odwiedzimy dopiero gdzieś przed wyprawą do Forgotten Capital
- 1 945 odpowiedzi
-
Ktoś wie czy wersja na PS5 będzie miała jakieś demo czy coś? Jestem bardzo ciekawy sterowania na padzie.