-
Postów
133 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Z nowych to właśnie to co na górze czyli SFIV oraz MGS5, natomiast reszta to lata zbierania a ponieważ nie miałem nigdy czasu wstawiać pojedynczo tak wiec wleciało wszystko razem
-
Halo robione w Krakowie !? Spencer ty zbóju ! ! !
-
Chcialem przypomnieć że przed premiera H2 bungie przygotowało specjalny build kampani single player na E3 po czym wrocili do pracy nad gra i stwierdzili ze nie sa wstanie tego w takiej formie dostarczyć. Tak wiem ze zamkniety pokaz multi byl juz znacznie blizszy tego co ostatecznie znalazlo sie na dvd z gra. Biorac jednak pod uwage demo vs efekt koncowy czy ktoś tutaj po latach moze czuć sie przez Bungie oszukany? Jezeli usprawnianie gry w 1szym roku premiery to standard od tej generacji to 343 ma jeszcze czas i środki na to żeby z Halo Infinite uczynić system seller.
-
Ja jako weteran serii: H: Reach -> H3 - > H2 -> HCE:A -> H4 -> H5 -> H:MCC Osobiście uważam że Infinite to nie ma być 6tka tylko pomost pomiędzy a 5. W związku z tym zdecydowano sie na jakosc grafiki która odpali na laptopie biznesmena/Xbox one czyli jak największy target tak aby zwróciły sie koszty. Widze tez ten tytuł jako przyszły F2P po 2 latach, przynajmniej multi. Mega zachowawczo to wyglada i znaczniki kojarzą sie z asassynami ale mimo to jestem dobrej myśli ponieważ 343 pokazało wiele ale nie odsłonili jeszcze wszystkich kart. Dlaczego Infinite? Będą dodawane misje do singla tworzone przez społeczność w Forge? Czy tym razem bez sprintu w multi? Nowa frakcja o której jeszcze nie wiemy ?
-
Witam, Pytanie do użytkowników: Posiadam 2 zdrapki; jedna 3m Xbox live Gold i druga na 2 tyg XGP Ultimate. Czy jezeli załaduje pierwsza, a potem druga to sie połączą tak ze bede miał 3m Xbox live Gold Ultimate? https://news.xbox.com/en-us/2019/07/17/how-to-get-the-most-out-of-xbox-game-pass-ultimate/
-
Ostatnia cześć z no sprint w multi to było H3 ponad dekadę temu. Fani prosili sie o remake i go nie dostali. Halo Reach 4 i 5 miały sprint tak wiec moze to dobra okazja zeby powrócić do korzeni na co wskazują pierwsze filmiki z kampanii
-
Ukończyłem Link to the Past w ten weekend na SNES mini i bardzo mi się sposobał schemat rozgrywki; eksploracja, walka jaki i widok z góry, - całość zajęło mi 16h. Zastanawiam się czy nie brać Switch Lite na premiere z Awakening na zimowe granie do poduchy heh
-
Widziałem materiał dzisiaj rano przy porannej kawie^ wykonanie za tą kase nie urywa moim zdaniem, szczególnie ilość gier tragiczna! Moim zdaniem przesada że nie ma Cadillacs and Dinosaurs czy Punishera
-
Historia Nintendo pokazuje, że możemy wkrótce spodziewać się nowej wersji pstryka. Mówiło o tym stosunkow niedawno Digital Foundry wraz ze zmianami na jakie możemy liczyć. Jeżeli M$ rzeczywiście planuje i ma zamiar wydać nowy sprzet w przyszlym roku to dla Nintendo obecny rok jest najlepszym możliwym żeby coś w tym temacie podziałać. Ja proponuje wstrzymać się z zakupem jeszcze ok 2 miesiące i w tym czasie podjąć decyzje, takie są moje plany
-
Być moze tylko ja tak mam, ale świeżutki nakład PSX jestem wstanie poznać z drugiego końca sklepu i tak tez było tym razem. Szybki rzut okiem na okładkę, przewertowanie stron w mgnieniu oka i juz zapadła decyzja ze kupuje Fajnie ze jest tyle recenzji (Dirt 2.0, Apex itd), dobre zdjęcia użyte w tekście o superbohaterach - TAS był oczywiście i moja bajka dzieciństwa(ech tamte lata 90). Poza tym od kilku miesięcy przewijał mi sie The Mask of Phantasm na Amazon Video, wiec mam już motywacje zeby odświeżyć pamięć (kto ukrywał sie za postacią „Sędziego”?). W zasadzie jedyny mój zarzut kieruje pod adresem miniaturowych obrazków nad dodatkowym tekstem z lewej strony każdej z recenzji. Przykładowo przy C3 mamy krótki opis pierwszej części, ale na tak zamieszczonym zdjęciu cieżko dostrzec jakiekolwiek szczegóły. Być moze w kolejnych numerach jest szansa na poprawienie tego aspektu (większa grafika lub tez zrezygnowanie z niej kosztem dodatkowego zdania?). Pozdrawiam redakcje i dziekuje
-
Zdarzylem ograc moze ze dwie misje na PC w trakcie Private Bety. Dzisiaj za to dobilem juz do end game open beta na Xie i przyznam szczerze ze w obu wypadkach gra sie naprawde fajnie. Pomijam fakt ze te wszystkie szumne bety to tak naprawdę pic na wodę w branży i wielkich zmian pomiędzy tymi dwoma wersjami nie widze Dodam ze choc podoba mi sie Anthem za latanie Javelinami i urokliwa grafikę to jednak zgadzam sie z opiniami panującymi tutaj na forum ze w gatunku loot shooterow to jednak Division zasiada na tronie, a to dlatego ze sama mechanika strzelania zachęca do ponownych starć, podobnie jak niecelność broni i względnie długi czas ubicia przeciwnika do pokonywani kolejnych misji celem polepszenia uzbrojenia. Dodatkowo DC pełne zieleni idealnie wpisuje sie w kanon rozrywki. Brakuje wzniesień sporo płaskich skrzyżowań i ulic jedynie wyjście na dach furgonu/ciężarówki moze dać chwilowa przewagę wysokości choć i tak większość czasu spędzamy za osłonami samochodów i barykad. Do tego tytułu warto mieć swoją ekipę nawet pomimo tego ze matchmaking jest dostępny przed kolejnymi misjami. Jutro postaram sie wkręcić w DZ
-
Czy Xbox 14 day trial gold daje dostep do GWG ? Mam zamiar kupic na 14 dni i w aukcjach na ebayu pisze ze nie, ale z tego co pamietam mialem kiedys taka zdrapke i moglem pobrać te darmowe gry. Ktos probowal/wie?
-
Ja gram na Ryzen3/8GB Ram/GTX1050ti i na srednich detalach da sie pograc calkiem niezle choc gołym okiem widac gorsze tekstury niz na High. Anyway, gra sie calkiem wporzo turbo plecak robi robote choc i tez szybko sie wyczerpuje. Gra to porządny klon Destiny, misje typowe dla gatunku polegające na ubiciu szeregowych żołnierzy i Tankow z zapasem życia na 5min. Strzelanie jest ok respy raczej nieskończone i na PC blur mozna wyłączyć. Ogólnie jezeli solo to do pełnej wersji nie ma raczej co podchodzić bo pierwsze przerywniki przed misjami nie zwiastują porywającego scenariusza
-
Leci wlasnie stream turnieju H5 m.in. na twitchu i widze ze jest sporo znanych graczy, ale z oczywistych powodów nie ma juz wśród nich Ninja. Swego czasu kiedy grał w H4 i Reach miał z reguły zaledwie 500-1tys. widzów, a teraz jak wiadomo po fenomenie Fortnite moze liczyć na dziesiątki tys. Generalnie zmierzam do tego ze podobny model jak Fortnite moze być dla nowego Halo sposobem aby zostać grą ‚relevant’ na dłużej aniżeli pierwsze kilka miesięcy czy rok. Halo ma juz przeciez forge czemu by wiec nie zaimplementować budowanie live w trakcie meczu? Dodatkowo gra Epica chodzi na absolutnie wszystko nawet iphony wiec być moze czas zerwać z bycia gra na wyłączność i wydać na wiecej możliwych platform, przynajmniej multi. Kampania mogła by za to pozostać tylko na Xie, co o tym myślicie ?