janix
Użytkownicy-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO janix
- Urodziny 03.08.1985
Kontakt
-
Strona WWW:
http://
-
ICQ:
0
-
GG:
5584829
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
K-Pax
-
Prawdę mówiąc głównym powodem zakupu magazynu były teksty zamieszczone w kąciku bijatyk. To na nim skupiałem większość uwagi podczas wyboru zakupu PSXExtreme. Trochę boli obecna sytuacja, czyli brak wyżej wspomnianego kącika.
-
Da się zrobić taunt, fb+2 w tej części? Jest to bardzo trudne do posadzenia w walce?
-
Na robota nie mam zbytnio sposobu, pokonałem go paulem grając dość uważnie i używając ciosów nieblokowalnych, żeby odejmować sporo energii. Natomiast Azazel jest dziwny, bo blokuje nawet podczas atakowania, co zaprzecza prawom tekkena. Ale zdaje się, że i na to jest sposób. Trzeba się wbijać w to wolne okienko, w którym jest podatny na ataki. Bierzesz Lee i robisz 1,2~n~1,2~n~1,2~n~1,2~n~1,2~n~1,2 itd. możliwe, że to pomoże. edit: Sorry powinno być 1,2,p,n, 1,2,p,n itd. czy raczej w notacji dać 1,2~p~N,1,2~p,N Mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi.
-
O własnie. Dzieki za link, bo myslałem, ze dobry sprzet mozna nabyc tylko sprowadzajac go z zagranicy.
-
Podepnę się pod temat, bo nie chcę zakładać nowego. http://www.allegro.pl/item863958413_konwerter_do_joy_pada_ps2_ps3_pad_przejsciowka.html Czy ten shit nadaje się do czegokolwiek? Ma to lagi? Miałby służyć do podłączenia sticka (PCB od oryginalnego pada z PSX) oraz ewentualnie podłączenia odrygianalnego pada od PS2 do PS3-ki.
-
d+4 Spin Trip RC 12 l PLD BS = 2 = Falling Leaf 21 m KND = :2 = Dragon Falling Leaf 25 m MS = 1+2 = Thunder Bolt Palm 24 m KND = :1+2 = Dragon Thunder Bolt Palm 28 m #4 KND czyli to znaczyłoby, ze ostatnie Dragon Thunder Bolt Palm nie moze zostac zrobione w sposób, ze trzymam 2 i dostawiam 1??
-
Czy da się metodą buforowania zrobic DEMO Just Frame (chmurka) Paulem?
-
No fuzja jest imo dobrym pomysłem. Przyznam, ze troszke zal mi sie zrobilo Dumiana po ostrych słowach juniora. Wiem, ze w honmaru został włozony ogrom pracy. Z drugiej strony honmaru jest w duzej mierze takie, jak opisał Pitrex. Za duzo lamerow, za duzo o 2d + nieuporzadkowanie forum. Z pewnoscia ma klimat, jednak powinna powstac alternatywa, bo jak ktos słusznie zauwazył "polska scena tekkena siedzi sobie na forum jakiejs gazetki o grach" co nie swiadczy o scenie zbyt dobrze...
-
Ma ktoś jakiś konkretny stuff do Armora? Czy może lepiej sobie odpuścić tą postać na rzecz zwykłego Kinga... Keii może Ty coś masz? Albo Bati...
-
W sumie... przypomniała mi się kaillera p2p. Z tego, co wiem to grało się spoko nawet na mojej upośledzonej radiówce Oby wszyscy zostali zaskoczeni tym, że jeszcze w T6 będzie się dało pograć online na przyzwoitym poziomie.
-
dp+2 paula tez ma takie własciwosci?
-
Witaj w klubie. Bound to bound co ma do tego wysokość ciosu? Dlaczego nielogiczne i nierealistycznie przecież cios boundujący jest naliczany jak każdy inny w jugglu byleby tylko wszedł co za różnica czy to mid high czy low?Czy posadzić bounda t1 bryanem albo pp2 stevem to taki hardcore w porównaniu do t22 lawka? Mevek ty się ciesz,że w końcu law dostał fajne zestawy i ostrą ścianę :)Aha i wybitkę z prawej ręki ściągającą sidestep przeciwnika w prawą stronę. Tutaj podam link 0:48 Knee robi stepa w prawą stronę,a Law wybija go dp2 co wydaje się nielogiczne.Czy rzeczywiście dp2 ściąga z przeciwnego stepa czy Knee zrobił stepa minimalnie wcześniej i go nie scancelował i dlatego został wybity?? Może od razu nie trzymał bloku po stepie albo w tej grze po zrobieniu stepa nie da rady od razu zablokować?Cz te dp2 lawka ściąga z każdego stepa czy może Knee mógł to wyssować jeśli by zrobił stepa dokładnie w momencie kiedy Law robił dp2?Na filmiku widać,że Knee pierwszy zaczął stepować.Czy napewno Knee zrobił samego stepa(który omija pojedyncze ciosy) czy robił początek sidewalka(który omija chyba tylko serie ciosów,a nie pojedyncze)? Co o tym myślicie? Nie no. Punisher masz racje. Widac, ze bryan sidestepowal w dobra strone. Troche dziwna jest ta sytuacja.
-
Ja przeszedłem Scenario Mode Paulem. Szkoda, ze przed przejściem DJ-a nie załatwiłem najpierw Mokujina i ewentualnie Rogera i Yoshka. Do Alisy dostałem itema, który zwiększa HP o ponad 400 jednostek (to jest bodaj klasa S). Mam też kilka itemków z klasy S Paulem. Co lepsze okazało się, że Law też jest niezły, bo pograłem w Stage Mokujina i wydropiłem jakieś S-ki, które dawały mu 20% szans na atak fire (podczas counter hita oczywiście) i jak klepie się zwykłe punche, to często wchodzą na CH, więc non stop któryś z oponentów się pali (wydaje się, że d+1+2 Paula nie ma "właściwości palących lub mrożących" )Poza tym law jest dobry na przeciwników blokujących high-mid, wtedy używamy dt+4,4 o znakomitym zasięgu. Mam też Paulem spodnie klasy B, które zwiększają kasę o ponad 400%, ale ich nie zakładałem na DJ-a, bo w tej kategorii ubrania musiałem założyć coś innego (np. podwyższenie HP o 200 punktów, czy zwiększenie ataku o 50%, no i w dodatku można mieć tylko 5 aktywnych itemów). Natomiast z tym dropieniem, to są itemki zwiększające o np. 90 kilka procent, z tym że nie chodzi o wydropienie TYLKO treasure, lecz np. zwykłego jajka lub pisklątka odnawiającego HP. Aha. W planszy mokujina dobrze jest robić cały czas bound w miejscu załamującej się podłogi - przeciwnicy giną po spadnięciu na niższy poziom, zostawiając po sobie bonusy. btw.: Powinni to jakimś patchem naprawić.... albo nie
-
Co to jest DEMO?