-
Postów
393 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
19 Stara sięInformacje o profilu
-
Skąd:
Wroclaw
-
PSN ID:
fourtyforth
-
Chociaż ostatnio nie gram prawie wcale, ale na bf4 kurde czekam, szkoda tylko, że trzeba będzie kupić ps+, żeby pograć w multka, heh, takie to wredne czasy.
-
Napiszę 2 słowa o The Cave, bo miałem okazję zagrać na x360. Najprościej powiedzieć o niej - Dizzy w nowych szatach, czyli gra 2d, w której podnosi się przedmioty, aby je użyć w innym miejscu i otworzyć sobie drogę do kolejnego levelu. Twist polega na tym, że kieruje się 3 postaciami (wybiera się spośród 7 czy 8 bohaterów), każda niby posiada specjalną umiejętność, ale jest ona przydatna tylko na levelu związanym z tą postacią (jaskinia generuje się w ten sposób, że część leveli jest uniwersalna, a część można przejść tylko korzystając z umiejętności jednej z postaci). Narrator niby daje radę (głos i jego teksty), ale mówi tylko w momencie ukończenia levelu, podczas rozwiązywania zagadek (czyli 90% czasu) milczy. Lekko wiało nudą, po przejściu 5 leveli stało się strasznie schematycznie (najpierw chodzenie po levelu i sprawdzanie co da się podnieść lub użyć, potem rozstawienie postaci w odpowiednich miejscach i przenoszenie przedmiotów, i otwarcie przejścia do kolejnego levelu). Dla mnie to trochę za mało, chętnie obejrzę gameplay na filmie, przewijając tylko do końcówek leveli. edit: Dizzy, z tego co widzę na yt miał więcej elementów zręcznościowych i ograniczoną liczbę żyć. W The Cave utrata życia to żaden problem (respawn w tym samym miejscu), a zręcznościowo-platformowych elementów jest bardzo mało.
-
Nie wiem kto robił tę ankietę na górze tematu, ale jak na mój gust brakuje opcji 16 GB ramu i 8 rdzeni procesora Jeśli nowa konsola MS ma mieć kinecta, to pewnie S zapoda move w zestawie, więc ten patent, żeby połączyć dual shocka z różdżką wygląda na całkiem prawdopodobne rozwiązanie.
- 4 415 odpowiedzi
-
- Xbox 720
- Xbox Durango
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,12807268,City_Interactive_juz_mysli_o_tworzeniu_na_nowa_generacje.html - City Interactive potwierdza, że będą tworzyć na nową generację konsol, ale ptaszki ćwierkają, że to nie jedyny polski deweloper mający dostęp do nowych maszynek.
- 4 415 odpowiedzi
-
- Xbox 720
- Xbox Durango
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeśli 64 gracze na konsolach okażą się prawdą to wreszcie przstanę się czuć jak klient drugiej kategorii i będziemy mogli zagrać w pełną wersję gry. Te informacje jak dla mnie brzmią sensownie (wyjście gry na obie generacja, 64 graczy, jedynie w 60 klatek nie wierzę), ale z drugiej strony każdy z nas mógłby wymyślić podobnego newsa Swoją drogą - jeśli bf4 i nowy CoD wyjdą na następną generację to mogłyby być "system-sellerami". Jeśli jednak plotka o wyjściu bf4 na obie generacje się sprawdzi, to na bank CoD zostanie wydany w taki sam sposób. Co jak co, na świecie jest ponad 100mln konsol obecnej generacji, szkoda by było wypinać się na taką rzeszę potencjalnych klientów.
-
Pytanie za 100 punktów - czy w tej grze mogą 2 osoby zasiąść przed konsolą i napierać online w jednym teamie?
-
Ej, miałem dokładnie to samo, ale w konkretnych miejscach tylko na przedostatnim chapterze. Czasem żeby z niego wyjść pomagało przełączenie się w tryb akimbo a następnie podniesienie wyrzuconej długiej broni. A jak nie to load.
-
Niestety nie ma takiej opcji (przynajmniej ja nie znalazłem): jak masz ustawiony xmb po angiesku to interfejs gry będzie po rosyjsku, a jak masz xmb po polsku, to interfejs po polsku. W ogóle to skończyłem niedawno. Mam trochę mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie nawet się grało, ale z drugiej nie stanowiła żadnego wyzwania, jest strasznym samograjem (no, jedynie walki uliczne na początku sprawiały kłopot) i niestety kulała fabuła i jakby dziurawe scenki przerywnikowe, np. dobiegam do markera w dokach, włącza się scenka, jak bandyci krzyczą "oh no! to Wei Shen, uciekamy" po czym jestem spawnowany w pędzącej motorówce i gonię za bandytami, heh. Najbardziej satysfakcjonująca z całej gry okazała się walka wręcz. Jest bardzo płynna, jest spory garnitur ciosów i różnych animacji - chyba najsolidniejszy element tej produkcji.
-
Hej, jak można liczyć godziny w turowej strategii? Jak ktoś nawala do przodu jak szalony na trudności "normal" to pewnie szybko skończy. Myślę, że dopiero odpowiedni poziom trudności i, co za tym idzie, styl gry będą miały wpływ na długość przejścia. Ja tam lubię kontemplować turówki, na bank sobie grę sprawię, jak tylko uporam się z "kupką wstydu"
-
Grał ktoś może na splicie? Bo jedynka ssała na maksa w tym względzie - pamiętam, że jak jeden z nas użył pistoletu zapalającego na przeciwniku to framerate spadł do niegrywalnych wartości i w ten sposób skończyliśmy przygodę z B1.
-
Dzięki za szybką odpowiedź, w takim razie mogę spokojnie przechodzić grę.
-
Dzięki za odpowiedzi, tylko chodziło mi bardziej o te punkty XP co to w menu się nazywają "korzyści z reputacji" - dostaje się je za misje poboczne i potrzeba ich do noszenia nowych ciuchów lub kupowania samochodów - tego podobno nie można dorobić po skończeniu gry. A to, że policyjne i triady można dorobić po skończeniu misji - to dobrze wiedzieć.
-
Gdzieś czytałem, że do nabicia kompletu punktów reputacji trzeba się jakoś postarać i że po skończeniu gry nie można ich już więcej zdobywać. Czy faktycznie tak jest? Nie chcę czytać jakiś poradników, żeby sobie fabuły przypadkiem nie zaspojlować (jestem dopiero po 5-6 misjach fabularnych).
-
Wiecie coś może o wersji GOTY bf3? Ostatnio wyleciałem z tematu zupełnie, a niedawno mignął mi news o tym, że ma być nowe wydanie gry, zawierające kod na elite. Nie mogę tego znaleźć teraz, ale jest duża szansa, że mi sie coś (pipi)ło. edit: znalazłem, 15 września ma wyjść premium edition i ma zawierać wszystkie 5 dodatków (więc pewnie kod na elite). Szkoda, że EA podniosło niedawno ceny sugerowane swoich gier i pewnie będzie chodzić za 220 zł. Ale zastanawiam się nad sprzedażą swojego pudełka i kupnem nowej edycji.
-
Mieliście kiedyś problem z parowaniem gitary do konsoli? Mam Les Paul i ps3, gitara sobie z pół roku leżała w szafie i właśnie chciałem ją tochę odkurzyć. Podłączam dongla do ps3, uruchamiam gitarę a tu lipa - nie są sparowane. Przeczytałem sobie jeszcze raz instrukcję, zmieniłem baterie i ciągle nie chcą się zobaczyć Kolejność wciskania jest niby taka, że najpierw włączyć gitarę, potem przytrzymać przycisk na donglu, potem jeszcze raz wcisnąć na gitarze, ale to nic nie daje Czyżby plastik mi się spsuł?