-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO jerry
- Urodziny 09.01.1987
Kontakt
-
Strona WWW:
http://diabloarena.pl/index.php
-
GG:
8041069
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Warszawa
Ostatnie wizyty
680 wyświetleń profilu
-
Pytanie z innej beczki: czy jest ktoś z Poznania i podpowie gdzie kupię bloodborne jutro. Mediamarkt sprawdzałem przy Bukowskiej, w Saturnach niby nie ma. W empikach tez. W00t
-
Zmień się w swoją ulubioną postać z SoulCalibur IV!
jerry odpowiedział(a) na KOMODO temat w Opinie, komentarze - forum, magazyn
yoda zdecydowanie -
System Oceniania Postów
jerry odpowiedział(a) na Maximmus temat w Opinie, komentarze - forum, magazyn
Fajna kolejna e-drama System oceniania postów nie wypali. Nienawiść + kolesiostwo = zawracanie głowy mod teamowi o usuwanie co drugiego komentarza za post. Tutaj masz fajny artykuł Maximmus: Cyberprzemoc w Polsce Autor: Redakcja --> http://www.psychologia-spoleczna.pl/content/view/150/58/ 27 02 2007 Ponad połowa nastoletnich internautów choć raz doświadczyła przemocy w Internecie - alarmują statystyki. Badanie poświęcone skali zjawiska cyberprzemocy w Polsce przeprowadzono na zlecenie fundacji Dzieci Niczyje z okazji, obchodzonego po raz trzeci, Dnia Bezpiecznego Internetu. Cyberprzemoc to forma prześladowania innych osób z wykorzystaniem nowych mediów i technologii – komunikatorów i witryn internetowych, forów dyskusyjnych, blogów, SMS-ów czy e-maili. Forma ta narodziła się na przełomie XX i XXI wieku, w wyniku gwałtownego rozwoju Internetu i telefonii komórkowej. Szacuje się, że zjawisko to jest szczególnie częste wśród dzieci i młodzieży. Aż 52 proc. internautów w wieku 12-17 lat przyznaje, że za pośrednictwem Internetu lub telefonu komórkowego doświadczyło przemocy werbalnej - wulgarnego wyzywania (47 proc.), poniżania, ośmieszania i upokarzania (21 proc.), a nawet straszenia i szantażowania (16 proc.). Ponad połowa przynajmniej raz była również swej woli fotografowana lub filmowana. Coraz powszechniejsze staje się też zjawisko tzw. kradzieży tożsamości. 29 proc. badanych potwierdziło, że ktoś podszywał się pod nich podczas surfowania po Internecie. 14 proc. skarży się natomiast na publikowanie i rozpowszechnianie w sieci kompromitujących ich materiałów (14 proc.). Zdaniem analityków jest to najbardziej niebezpieczny rodzaj przemocy, gdyż uderza bezpośrednio w społeczny wizerunek danej osoby. 60 proc. respondentów na akty cyberprzemocy odpowiada zdenerwowaniem, 18 proc. strachem, a u 13 proc. wywołuje ona poczucie wstydu. Nastoletni internauci rzadko informują o problemie swoich rodziców i nauczycieli (jedynie 6-12 proc. badanych). Najczęściej pomocy szukają u rówieśników. Według specjalistów internetowej przemocy sprzyja poczucie anonimowości i bezkarności. Łatwiej jest poniżać, dyskredytować i szykanować, gdy istnieje szansa ukrycia się za internetowym pseudonimem i nie ma potrzeby konfrontacji z ofiarą oko w oko. Jednak, zdaniem prof. Kazimierza Krzysztofka ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, należy zwalczać przekonanie o bezkarności i anonimowości internetowych przestępców. Przypomina, że każdy poszkodowany może się zwrócić do policji o pomoc w zidentyfikowaniu sprawcy i wystąpić z prywatnym aktem oskarżenia przeciwko niemu. Dzień Bezpiecznego Internetu ustanowiony został z inicjatywy Komisji Europejskiej w ramach programu „Safer Internet Action Plan, którego celem jest propagowanie i wspieranie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych. Patronat na tegoroczną edycją DBI objęła Viviane Reding, unijny Komisarz ds. Mediów i Społeczeństwa Informacyjnego. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej programu: www.dbi.pl. Źródło: PAP Nauka w Polsce - Katarzyna Pawłowska Jak ktoś Ciebie tutaj obraża to idź z tym na policję, ale licz się z tym, że ty też za teksty typu "15 sekund i nie masz twarzy" możesz się spotkać z karą... P&P -
Głos oddaje na Hiv ok ok, na Hiva
-
Jakie jeszcze bugi można znaleźć?
-
W Final Fantasy XI też nie pograsz -.-
-
Offline = 1 gracz Online = max 2 graczy Skopali ten temat
-
Jest to bardzo prosta sprawa. Na początku ceremonii masz tutorial jak prawidłowo podpalać pochodnie. Jeśli już skumasz o co chodzi, to pojawi się ramka czy chcesz powtórzyć czy chcesz przejść już do ceremonii. Musisz w sumie podpalić 4 pochodnie. Nic trudnego. Y to góra, A to dół, B to prawo a X to lewo. Jeśli ktoś przechyla pochodnie w lewą stronę to wciskasz X i "celujesz" prawą gałką. Serio trochę cierpliwości i ogarniesz, a warto, bo potem się rozkręca impreza
-
Czytałem recenzję, oglądałem trailers a dema nie mogę ściągnąć. Zatem czy warto kupić tą grę? Jak wygląda ten Co-op?
-
Warto kupić grę? Dużo jest graczy on-line?
-
Z tym next-gen Diablo, to raczej nie przesadzaj Bardzo mnie boli, że nikt poza blizzardem nie zrobił czegoś alla battle.net. Żywotność gier wzrasta wtedy kilka krotnie. Sam wiem, bo gram w Diablo II do teraz Tak czy siak, ja bym z chęcią sprawdził demo, jednak nie mam takiej możliwości. Nie wiem co będzie też lepsze: Sacred2 czy Too Human. Jak na razie bliżej mi do Sacred2.
-
Ciekaw jestem tej gry, ale jak przeczytałem, że przejście ma zająć ok ~15h to się zawiodłem. Chyba jednak bardziej oczekuję Sacred 2.
-
Inteligentna krytyka pod adresem moderatorów
jerry odpowiedział(a) na Soniak temat w Opinie, komentarze - forum, magazyn
Użytkownicy tworzą forum i są jego integralną częścią. Modzi zawsze muszą się dostosować do poczynań użytkowników, a co za tym idzie? Jeśli użytkownicy zaczynają odbiegać od założeń forum, wprowadzają zamęt, lub pomału utrudniają korzystanie z forum to modzi muszą działać bardziej restrykcyjnie. Inna sprawa, że nie każdemu się chce. Ogólnie praca modów tutaj jest całkiem dobra. A co do kwestii moderacji: -
No tak jak mówiłem, jestem w tym temacie zbyt świeży a w dodatku nie mam jakiegoś znajomego z którym mógłbym chodzić po takich restauracjach i się czegoś więcej dowiedzieć