-
Postów
572 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Masny w dniu 5 września 2013
Użytkownicy przyznają Masny punkty reputacji!
Reputacja
343 WybraniecO Masny
- Urodziny 06.02.1993
Kontakt
-
GG:
1816837
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Zainteresowania:
Marnowanie czasu
-
PSN ID:
Masney
-
Z tego co mi się o uszy obiło to wprowadzono / mają wprowadzić nowe zabezpieczenia do GTA Online. Ostatnio wyszedł jakich patch, w którym znaleziono informacje o tym, ze opracowywane jest GTAV (teraz juz nie pamietam dokladnie, ale dajmy na to "nine gen"), ale na PC. Info wiząłem z tego filmiku:
-
W ogóle jako ciekawostkę trzeb dodać, że znów pojawiła się szansa, ze dostaniemy GTA V E&E na PC. To by oznaczało, że raczej nie prędko zagramy w GTA6 na PC.
-
Sprawdźcie sobie jeszcze to, koleś naprawdę wycisnął WSZYSTKO: https://drive.google.com/file/d/1usHpd-r-dllDIlMj6rBWxCCLwy4SgRyM/view
-
Pojedziemy trochę z ploteczkami z deczka opartymi na faktach: Na wstępie - mapa. Na dzień dzisiejszy trailer i wszystkie leaki, które się wydarzyły - zotały przeruchane na maksa i autystyczne świry z GTAF stworzył taką mapkę: Mapka ta dotyczy stricte miasta Vice City.Bo właśnie - ma pojawić się również inne miasto, a może nawet dwa. Ma pojawić się Port Gellhorn, który w sumie to został potwierdzony na wyciekach z 2022r, dało się nawet rozplanować ulice na podstawie minimapki, która pojawiła się w nich. Pełna mapa - tutaj https://vimap.saamexe.com/map Mówi się również o innym mieście, ale na razie jest absolutny brak dowodów na jego istnienie. Żeby było jasne - mapka VIce City (ten gif powyżej) bazuje bardzo mocno na przeciekach i trailerze i można śmiało załozyć, ze mniej więcej będzie zgadzała się z finalną wersją. Natomiast kształt całej mapy - to raczej spekulacja; nie wiadomo czy "panhandle" się pojawi czy nie (ten taki cypel po lewej u góry); podobno pojawić się ma - na potwierdzenie tego znaleziono w trailerze obrazek, który ów cypel posiadał. Modele postaci składają się z dużo większej ilości polygonów niż te z GTA5 na PS5 czy RDR2 (tam postacie miały maks 30k poly w zależności od stroju); widać to na pierwszy rzut oka. Pojazdy są również o wiele lepiej wymodelowane niż te z 5. Trzeba natomiast wytężyć wzrok by to zobaczyć - modele z piątki były już bardzo dobre, przynajmniej te nowsze (ogólnie poziom wykonania aut był bardzo nierówny - np. niektóre modele miały światła w 3D, inne miały płaską teksturę). Z ciekawszych rzeczy - wygląda na to, że woda posiada lepszą fizykę, coś na wzór RDR2. Piasek i inny syf przylepia się do stóp postaci. Postacie posiadają mięśnie, coś jak w TLOU na PS5; oczywiście fizyka ubrań (czy ta realna czy tworzona przez shadery (zginanie ubrań) - wygląda bardzo dobrze). Warto zauważyć, że Rockstar nie celuje w fotorealizm - gra posiada częściowo stylizowaną grafikę, podobnie jak GTA4 czy GTA5 - co jest dobrym pomysłem moim zdaniem. Fotorealizm jest nudny. W grze prawdopodobnie znajdzie się system temperatury, nie wiadomo natomiast jak rozbudowany on będzie. Biorąc pod uwagę, że gra będzie raczej "wolniejsza" niż 5, ale "szybsza" niż 4, możemy założyć, że pogoda raczej nie będzie wpływała bezpośrednio na gracza, a na samą pogodę (koniec z prostymi skryptami pogody - teraz wszystko obędzie oparte na realnej fizyce). [edit - temperatura będzie miała wpływ na pogodę i świat, spoceni ludzie, chmury kłębiące się z powodu zaduchu parującej wilgoci, szybciej parujące kałuże w słońcu niż w cieniu; wszystko w czasie rzeczywistym, jak w RDR2 (inna pogoda potrafi byc na jednym koncu mapy a inna na drugim)] Prawie pewnie jest, że w grze pojawi się MASA pojazdów. W samym trailerze doliczono się blisko 100 różnych sztuk (81 jak mnie pamięć nie myli) a to tylko minutowy trailer. Przypomnę, że w pierwszych trailerch poprzednich GTA szło się doliczyć raczej do 10 aut, może jakiś jeden czy dwa helikoptery i samolocik. Jest zatem szansa na to, że dobijemy liczby może i 500 różnych aut (co nie jest abstrakcyjną ilością - GTAO ma 775). Mapa ma być o wiele większa, rozrywki bardziej różnorodne, także powinna iść za tym też ilość pojazdów (Więc jest szansa, że jeden i ten sam model koparki nie będzie rozsiany po całej mapie, tylko będzie kilka różnych). Zasięg rysowania "życia" również wydaje się być dużo większy niż GTA5 czy RDR2. Postacie oraz auta widać juz z daleka. A kto wie - może na wzór UE5 dostaniemy jakiś osobny silnik, który będzie sterować całym ruchem ulicznym i nie będzie on nigdy znikać. I coś, co zawsze wydawało mi się abstrakcją, ale zaczyna mieć coraz więcej sensu - istnieje dość spora szansa na bardzo dużo interaktywnych wnętrz budynków. Czytałem w intrenecie, że rockstar ma patent na losowe generowanie mieszkań w budynkach, więc może... Obstawiam, że tak będzie. Już GTA5 było na tyle dobrze zoptymalizowane, że dawało radę wczytywać bez popity wnętrza budynków w locie (GTA4 miało z tym duży problem) a to przecież technologia sprzed dekady. Teraz wszystko powinno śmigać tak, że mieszkanie nie dość, że zdąży się wygenerować to jeszcze załadować do pamięci bez żadnego zakrztuszenia się. A no i... widzieliście te włosy postaci? Next-gen stuff....
-
Ahhh, a pamiętam jak byłem mały i Driver 2 wydawał mi się fotorealistyczny : d
-
Masny obserwuje zawartość Zdjęcia naszych aut i GTA i GTA 2
-
A teraz uwaga, mam malutką ciekawostkę. Przesłuchajcie ten kawałek, a szczególnie pierwsze kilka sekund. Gdzieś to już słyszałem? Niektórym się może wydać znajome? To teraz przesłuchajcie to: Ja widzę, że fragment sampla został wręcz żywcem przeniesiony z jednej piosenki na drugą
-
Z mojej wiedzy wynika, że tak. Wersje pięciodrzwiowe, niezależnie czy to hatch czy wagon - miały jedynie "standardowa" panoramę, tj fragment sufitu zamieniony w szkło.
-
Moja bidna, nudna Asterka z jednym fajnym ficzurem (panorama): Powiem Wam, że wcześniej nigdy nie jeździłem samochodem z taka szybą (nawet nie wiedziałem, że takie istnieją) - a teraz uważam, że każdy samochód powinien mieć taką. Ekstra sprawa.
-
Przeklejam kolejny post:
-
Tak, wszystko to dalej tylko i wyłącznie analiza wycieku. Ale nawet po tych przypadkowych filmikach, dzięki tym analizom - widać ile detali będzie zawartych w grze. Prawdopodobnie będzie zawartych w grze, bo równie dobrze do premiery dużo może zostać wycięte (jak to ZAWSZE w przypadku GTA bywa). Swoja drogą, wyobraźcie sobie - że gdyby nie te wycieki to po dzień dzisiejszy NIC by o GTA6 nie było wiadomo. Nawet tego czy będzie Vice, Liberty czy inne miasto. A tak - przynajmniej mamy coś, cokolwiek. No i potwierdzenie, że w końcu jedną z głównych postaci grywalnych będzie kobieta. W to bym nigdy nie uwierzył, póki bym nie zobaczył.
-
Wklejam cytat z reddit (przetłumaczony na PL, z drobnymi poprawkami z mojej strony) I kolejny:
-
Lipa, przez chwilę była nadzieja, ale dość szybko rozwiane
-
i tak 10 lat Dodam do posta jeszcze fajny artykuł - https://www.rockstarmag.fr/gta-6-improvements-brought-by-the-new-version-of-the-rage-engine-a-rockstar-mag-exclusive/ RockstarMag to nie popierdółki. Warto poczytać.
-
Ptaszki ćwierkają, że coś ma się w tym tygodniu urodzić na temat GTA VI. Stay alert...