Skocz do zawartości

bkco.™

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna
  1. nikt niczego nie łączył, zwykły komp to wyrenderował i to bez żadnych sztuczek typu displacement map, czysta geometria a ja wierzę że to będzie w gt i będzie się gniotło
  2. w gt5 będzie koenigsegg ccx, polyphony zleciło wykonanie modelu firmie zewnętrznej(z białorusi), w linku macie dziesiątki screenów (renderów, ale z teksturami z gry i bez bajerów) w full hd i filmy w full hd. no szczena mi opadła, jak takie coś będzie w gt to ja nie wiem, chyba wylece na marsa. tu macie przeciek http://www.propergraphics.com/3dlowpoly/Koenigsegg_video.htm piszą: In-game model by Gran Turismo 5 standards. Done by blueprints and huge amount of photos. Poly budget: 192 449 triangles. Textures: in total diffuse, normal bump and specular less than 2048x2048 each. Only in-game textures were used. Only normal bump - no displacement. Part of photo reference Ten model jest także na 3DTotal.com, więc bez ściemy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...