Dawido
Użytkownicy-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO Dawido
- Urodziny 25.07.1982
Kontakt
-
Strona WWW:
http://
Informacje o profilu
-
Skąd:
Dublin
-
Ja grałem z oryginalnymi głosami plus polskie tłumaczenie. Muszę powiedzieć że tłumaczenie jest naprawde dobre. Zwłaszcza bluzgi fajnie zostały dopasowane do naszego języka. Widać że tłumacz/e nie starali się łapatologicznie przkładać z angielskiego na polski. Ogólnie gra dobrze zrobiona. (Chociaż momentami miałem wrażenie że troche przeginali z tym HDR/Bloomem Ale najlepsze są gadki naszych kompanów jak akurat nie mają nic do roboty. Pieprzą o takich pierdołach że głowa mała To samo w cut-scenkach. DICE doskonale dobrało aktorów. Jak dla mnie mistrzostwo!
-
MW2 ma super filmowy single player (akcja na skuterze jak u bonda Jeśli chodzi o multi to i tak 100 razy bardziej wole BF2. Bez głupich perków i takich tam bzdur dla dzieciaków. Nawet Bad Company 2 wymięknie. Tylko 24 graczy na mapie. Mniej klas , mniejsze mapy , brak samolotów (bo małe mapy). Tylko grafa lepsza no i te przedefiniowane zniszczenia budynków. Kolejna konsolówka jak dla mnie. Nic to trza czekać jak frajer na BF3. (Prawdopodobnie do nadejścia nowych konsol)
-
Ale fajny pomysł z napisami chłopaki mieli z infinity ward W kategori gier scryptowano/filmowych Modern Warfare 2 rządzi jak nic! Muzyka - rewelacja! A tak wogule to mam dwa śmieszne screenshoty [ IMG]http://img35.imageshack.us/img35/1299/iw4sp2009111422344688.png[/img] Teroryści chyba się troche nudzili skoro już zabawiają się z gumowymi paniami w wannie (?!?!) [ IMG]http://img691.imageshack.us/img691/8358/iw4sp2009111413552739.png[/img] no i tak se wisiał...
-
To chyba pierwsza gra ,którą nie przechodze na maksymalnej rozdzielczości. Zamiast natywnej 1440x900 gram na 1280x800. Oczywiście reszta na maksa (AAx4 , AFx16 itd ...). Powód? W natywnej gra wygląda strasznie stucznie. Wszystko ostre jak żyleta aż za bardzo. W niższej dochodzi lekki blurek i krawędzie już nie są aż tak widoczne. Całość wygląda bardziej naturalnie. Mniej jak gra bardziej jak "filmik". Podobnego zonka miałem z Burnout. Wyższa rozdziałka sprawiała że wszystko robiło się takie za sterylne.
-
A co na asfalcie to już nie wolno??? Po zatym ja gram hardcorowo bez wspomagaczy. Jak wdepniesz za długo to odrazu latasz na lewo i prawo. Pewnie że wolno, ale to trochę takie "niewyścigowe" Chociaż, no na klawiaturze inaczej się nie da, podziwam że grasz na klawierce bez ABS/TC. Niestety mnie to nie przekonuje, i nadal utrzymuję że granie w tą grę na klawierce to pomyłka. No, ale każdy gra jak lubi, nie ma co tutaj roztrząsać... Pozdro Na klawce grałem jak byłem na urlopie w Polsce. Teraz pykam oczywiscie na logitech formula. Oczywiscie bez wspomagaczy. Gra sie cudnie. Cieszy mnie fakt że wreście ludzie z kierownicami mają większe szanse niż ci na klawie. W Gridzie w multi zawsze dostawałem baty od ludzi na klawie. Chociaż był jeden zakręt na Le Mans na ,którym klawiszowcy nie mieli ze mną szans. Ja mogłem polecieć na pełnym gazie na uślizgu za to oni musieli lekko wychamowywać aby się wmieścić. Szczególnie było to widoczne na najwyższej klasie aut.
-
A co na asfalcie to już nie wolno??? Po zatym ja gram hardcorowo bez wspomagaczy. Jak wdepniesz za długo to odrazu latasz na lewo i prawo.
-
Taaa jasne maksymalny skręt Co ty gadasz??? Jakoś nie widać żeby kierownica odrazu skręcała się w zakresie -90 oraz +90. Co do hamowania to czy tak trudno hamować pulsacyjnie??? Kto ci każe odrazu walić na maxa??? Kombinacja A / Z jest wygodniejsza bo używamy poprostu obu rąk. Od czasu Grand Prix 2 zawsze tak gram jak nie mam dostępu do kierownicy. A propo kierownicy to faktycznie jest dużo przyjemniej. Można elegancko wchodzić w długie łuki bez potrzeby "dziobania". Z tego co widze to gra działa lepiej na GForcach. Zobaczymy czy nowe stery od ATI coś w tym temacie usprawnią. Osobiście nie sądze.
-
Zkolei ja pamiętam taką dziwną gre ,którą miałem na C64. Sterowało się robotem w kuchni. Mieliśmy lodówke ze składnikami , palink i takie tam. Wszystko ukazane było z boku. Celem gry było oczywiście przyrządzanie dań dla klientów. Pamiętam jeszcze że gra była po niemiecku. Pamieta ktoś coś takiego?
-
usuń graphicsconfigdemo.xml w katalogu Documents\NFS SHIFT albo graphicsconfig.xml jak masz pełną wersje. Bzdura. Ustaw sobie A / Z - gaz , hamulec a biegi na strzałkach góra/dół. Acha i jeszcze jedno! Musisz koniecznie grać z za kierownicy bo inaczej nie będziesz wiedział jak mocno masz koła skręcone. A z resztą kto normalny grałby inaczej Tak dobrze ukazanego pędu jeszcze nie widziałem wcześniej. Niby 200km/h na budziku a furą trzęsie jakby miała odlecieć zaraz. Super! Nawet Forza 3 i GT5 wymięka w tym temacie! Szacun dla programistów. Co do wymagań to nie jest aż tak tragicznie. Odpaliłem na Q8200@2,8ghz + 4 GB ram + Radeon 1950 pro + Windows 7 RC1 i miałem około 20-35fps w 1280x720 (bez AA , AFx2 , cienie na LOW reszta na HIGH). Loadingi miałem w okolicach 20s (Dysk Seagate 80GB eeeee To dla ciebie undercover był dobry??? Dla mnie to był największy crap w historii serii! Przycinki na każdym sprzęcie plus CASUAL pełną gębą! "TAB racerom" mówimy stanowcze NIE!
-
A jak myślisz zkąd pochodzą te filtry? Player tak generalnie ma odtwarzać pliki a nie je konwertować! DirectX jest potrzebny do filtrów na pixelshaderze. A czy Mplayer obsługuje EVR? (Enhanced Video Renderer) Bo bez tego nie masz dekodowania DXVA w Viscie i 7.
-
aaaa MPC-HC to niby co? Nie ma wbudowanych biblotek ffmpeg????
-
A mi do szczęścia tylko Media Player Classic - Home Cinema potrzebny. Nie wiem dlaczego w Polsce ludzie używają takich syfów jak AllPlayer czy BestPlayer czy inna tandeta bazująca na prostym odwołaniu się do kodeków DirectShow.
-
Tu nie ma wyboru 30 albo 60 fps jak na grach nie emulowanych! Jak będziesz mieć 30 fps to gra będzie poprostu dwa razy za wolna. Twój proc musisz dobić do z góry ustawionego frame ratu (Pal - 50 fps , NTSC - 60 fps) i basta. Twój ma dwa razy za mały zegar. Ustwaienia grafiki (Anizo , antaliazing) nie mają nic do prędkości bo i tak wąskim gardłem jest procek pocący się z tłumaczeniem zakręconej architektury PS2 na x86.
-
Problem zaczął się od sterowników 9.2 i nowszych aż do teraz czyli 9.7. Z 9.1 i starszymi działało. A teraz tylko to widze: Moja karta to r4850 512MB , miałem viste a teraz mam 7. Na obu systemach mam marcowe bibloteki DirectX 9.0c zainstalowane. Kilka miesięcy temu wysłałem nawet raport to AMD/ATI z dokładnym opisem problemu i "nico". Próbowałem wszystkiego: uruchom z kompatybilnością XP , jako administrator i tak dalej. Acha BF2 zaktualizowany do 1.41 oczywiscie. UPDATE: Na 1.50-beta3 także się wywala Ma może ktoś pomysł aby zmusić BF2 do działania na nowych sterach? UPDATE2: Jak użyje domyślnych Microsoftowych sterowników z Windows 7 to BF2 działa! Ale bezsens! Stery od producenta układu graficznego nie działają a jakieś od "billa" tak. :o
-
Poprostu koder (prawdopodobnie ffmpeg albo mencoder) użyty przez nich ma jakiegoś buga i zle przekonwertował plik. Koniec. Kropka.