Zacząłem ostatnio i ogólnie bardzo mi się podoba, ale system walki na chwilę obecną trochę niedomaga.
Jestem krótko po odblokowaniu podwójnego skoku więc cały czas wcześnie i na razie wszystkie starcia sprowadzają się do wciskania jednego klawisza. Nawet podczas walki z bossem stałem w miejscu i nawalałem oglądając jak jego pasek spada, samemu zbierając obrażenia (zabrał mi może z 1/5 życia atakami).
Nie wiem czy mam za wysoki level (30, będzie trzeba sprawdzić na jakim poziomie był ten boss), bo staram się wejść wszędzie gdzie mogę, wróciłem się też w kilka miejsc po odblokowaniu zdolności, czy dopiero gra się rozkręci w tej kwestii. Gram na Normalu, bo tak gra sugerowała, ale chyba zmienię na Advanced, aby wymusić bardziej potrzebę uników i myślenia podczas walki. Brakuje mi też podcinania i wybijania przeciwników, niby są takie ataki, ale przeciwnik zostaje na ziemi.
Drzewko zdolności mam w większości odblokowane, zostały ostatnie sekcje z wyższych poziomów (35 i 45 chyba) i zdolności ze zwojów. Chyba, że jeszcze coś tam podochodzi. Liczę też, że pojawi się parowanie za niedługo.
Dam znać później czy coś się zmieniło, ale na chwilę obecną PoP i F.I.S.T. miały o wiele lepszą walkę, nawet w ZAU mi to bardziej pasowało.
Wizualnie gra jest piękna i fajnie się biega po różnorodnych lokacjach, więc szkoda by było aby taka wielkość cierpiała przez system walki który jest tylko ok.