-
Postów
220 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7 NeutralnaO peter
- Urodziny 19.07.1983
Kontakt
-
Strona WWW:
http://live.xbox.com/member/peter+mac+pl
-
ICQ:
0
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
GamerTag:
Peter Mac PL
-
PSN ID:
PiterMacPL
-
Twin Ring Motegi w GT Academy
-
Nowy Dashboard - jesień 2011
peter odpowiedział(a) na Daddy temat w Xbox360 - Hardware, Software, Scena Xbox
jednym słowem żenada i osły, tyle czasu a oni zamiast być gotowi na daną godzinę to lecą w kulki żeby nakręcić ludzi. -
Nowy Dashboard - jesień 2011
peter odpowiedział(a) na Daddy temat w Xbox360 - Hardware, Software, Scena Xbox
czyli przesunęli na dzisiaj później ? czy będzie informował później -
Nowy Dashboard - jesień 2011
peter odpowiedział(a) na Daddy temat w Xbox360 - Hardware, Software, Scena Xbox
a ja tam czekam az w koncu poprawią odtwarzanie formatu WMA Lossless, zobaczymy czy w tym dashu to poprawią ale wątpię. -
Mercedes E63 AMG
-
chyba zaczne nim tez jezdzic
-
no ja mam od zawsze ustawione na 1080p tak chyba każdy ustawia co oczywiste.
-
badziew niestabilny co ty nie powiesz, sztywność jest bardzo dobra i jest stabilny, moze go mialeś w wersji standardowej nie deluxe na miękkim podłożu u mnie jest stabilny jak skała, po dociązeniu pedałami nie idzie go ruszyć dodatkowo jeszcze dochodzi ciężar nóg, wiadomo ze jak go sie mocno potrząśnie to lekko sie koło rusza, ale tak sie dzieje nawet na fotelach typu Playseat.
-
o w morde ile tego tam mają, coś pięknego ile tam jest kasy w jednym miejscu.
-
tam nie kombinuj tylko zamów sobie WSP drogi wcale taki nie jest a masz dobre wykonanie i wygląd estetyczny.
-
RBR to juz przegiecie dla mnie, tam to sie trudniej jeździło jak w realu, gra dla totalnych hardkorów
-
To wszystko od razu po zagraniu sie wyczuwa + blokowanie hamulców, trzeba naprawdę mocno depnąć przy duzych predkosciach zeby zachamować szybko, z przyzwyczajenia dochamowuje lżej myśląc ze to wystarcza a auto sunie dalej, dopiero pełne depnięcie w podłogę i hamuje jak trzeba, tego nie było w poprzedniej czesci. Ja chce w nastepnej czesci Forzy 5 aby była pełna animacja obrotu kierownicą o 900C z przekładanką rąk ala LFS + lepsza animacja kierowcy coś jak w GT5 z replayami, zapewne bedą to w stanie zrobić z paluszkiem na nowej konsoli która ma być ponoć zaprezentowana na E3 w 2013, czyli na świeta Panowie bedziemy mieli w domu nastepce i moze na starcie Forze 5 ehh rozmarzyłem sie
-
Dzwięki sie zgodze w 100% są mega dobre, soundtrack nigdy w zyciu kawałki jazzu japonskiego z GT5 typu Satoshi Bandoh itp są mega dobre, chyba nie czujesz klimatu tej muzy. Smaczków i doznan w GT5 nie brakuje równiez jak choćby kręcenie złota, dla mnie nie zapomniane chwile i doznania i te wlasnie z GT5 najlepiej wspominam. No z takimi argumentami ciężko polemizować...... Tak jeździłeś po tym torze ? Co Ty tu widzisz nienaturalnego ? przy tak duzej mocy na poczatku jest nadsterownosc i walka z utrzymaniem tego, pozniej zaciagniety reczny no i go obrocilo, jedynie troche nie realistycznie wyglada wyjscie z tego i dalsza jazda ale nie jest to nie możliwe w realu moze tylko nie w takich warunkach. Dla mnie bardziej nie realistyczne jest np. zachowanie w GT5 jak auto jadące po drodze pochyłej jadąc prosto zsuwa sie z niej w dół to jeszcze przypadłosć z czasów GT1 na PSX'a Nie żebym jechał po GT5 a bronił Forze4 czy odwrotnie broń boże, uwielbiam GT5 i FM4 dla mnie nie ma zwycięscy.