Skocz do zawartości

kuligosky

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  1. Mają być tekstury w wysokiej rozdzielczości, których nie ma na PS4 Pro + prawdopodobnie rozdziałka będzie większa, być może natywne 4K. Poza tym na Pro cienie są takie same jak na zwykłej PS4.
  2. Spora. XE80 (wersja 55 cali na matrycy VA) ma dużo słabszy kontrast od XE90 oraz dużo słabszą maksymalną jasność w trybie HDR (ok. 400 nitów). Gdzie 350 nitów to jest minimum, aby HDR był w ogóle widoczny (opinia chłopaków z HDTVPolska). http://www.tvtest.pl/sony-55xe8505-test/
  3. A gdzie go można kupić ? bo jakoś mi nie wyświetla sklepów https://saturn.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-panasonic-tx-50ex780e?utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml
  4. Panasonic EX780 w 50 calach jest za 4099 pln. Matryca 10 bitowa, 120Hz i jasność w HDR na poziomie 500 nitów (już robi różnicę w stosunku do SDR). No i jakość wykonania dużo ponad to, co oferuje Samsung. Według mnie w tej cenie nie ma konkurencji.
  5. To zdjęcie mnie zmasakrowało 8)
  6. kuligosky

    Forza Motorsport 4

    Panowie, spróbujcie w ustawieniach konsoli zmienić poziom czerni na standardowy (kalibracja czerni). Poza tym kontrast na 100%, jasność na 70%. Zdaję sobie sprawę, że każdy ma inne preferencje co do ustawień obrazu, ale wg mnie z takimi parametrami kokpity wyglądają dużo lepiej. Choć to oczywiście też zależy od danego telewizora Trasa w Alpach jest tak oświetlona, że słońce mamy albo z przodu albo z tyłu, więc cały czas coś je zasłania. Zegary są oświetlane tylko wtedy, gdy słońce świeci z boku od strony kierowcy i to też pod specyficznym kątem, co rzadko się zdarza. Nie zmienia to faktu, że cienie same w sobie posiadają zbyt wysoki kontrast. Pozdrawiam.
  7. kuligosky

    Forza Motorsport 4

    Witam, od dłuższego czasu tylko czytam to forum, ale dziś wychwyciłem pewien szczegół. FM4 jestem zachwycony i ponownie kupię X360 dla tej gry. Zastanawiałem się jak to możliwe, że dokonał się tak duży postęp w oprawie graficznej względem części trzeciej (w którą niestety nie grałem). Oglądając poniższy filmik w jakości hd na pełnym ekranie (od 4:50, czyli od momentu startu) zauważyłem, że około 20, 30 metrów przed autem, które prowadzi gracz bardzo zmienia się poziom LOD na innych autach (szczególnie widać to, gdy patrzymy na zderzaki w miejscach na tablice rejestracyjne). Bardzo dobrze jest to uwidocznione na autach jadących po prawej stronie, nie zasłoniętych przez inne samochody. Czy w FM3 też takie zjawisko miało miejsce? Tutaj trochę to razi. Nie mam zamiaru wszczynać wojen, ani porównywać tej gry do konkurencji. Jako że przywiązuję dość dużą uwagę do oprawy (ale nie przesadną), to starałem się zrozumieć, na czym polega tak wielki skok jakościowy, mając na uwadze jednak ograniczenia sprzętowe. Może to jest czepianie się na siłę, bo przecież prowadząc auto nie zwracamy uwagi na takie szczegóły, ale mnie coś takiego trochę przeszkadza. Ale nie na tyle, żeby nie ulec magii tej gry Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...