Skocz do zawartości

Ozi

Użytkownicy
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Tytuł:
    Zombie Ninja
  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 567 wyświetleń profilu
  1. Jestem właśnie na walce pod koniec pierwszego rozdziału... paranoja. Całe moje zauroczenie grą w jednym momencie trafił szlag bo nagle się okazuje, że bez rozwinięcia rzucania sztyletami praktycznie nie da się przejść bossa; nie pozostaje mi nic innego jak wgrać poprzedni sejw... Przy okazji - trzymajcie się z dala od oficjalnego poradnika sprzedawanego za 29,99 w Empiku. W sumie do tej pory miałem dwa problemy z grą: nie mogłem znaleźć kokonów endriag i z wspomnianą wcześciej walką pod koniec pierwszego rozdziału. Opis z poradnika dotyczący całego questa z endriagami, cytuję słowo w słowo: A opis walki na koniec pierwszego rozdziału... słów mi brakuje... Wściekły jestem na siebie jak cholera że dałem się naciągnąć na ten "poradnik".
  2. Gram na padzie i jestem zachwycony; gram właśnie na zwykłym xboxowym padzie i nie mam żadnych problemów z opanowaniem gry, wszystko jest intuicyjne, jedyne problemy miałem z przełączeniem między kategoriami itemów na ekranie ekwipunku ale i z tym sobie w końcu poradziłem (bumpery). Najbardziej zdziwiło mnie jednak to, że sama gra rozpoznaje xboxowego pada i wszystkie oznaczenia przycisków wyświetlane są na ekranie tak jak byśmy grali na konsoli - ewidentnie widać, że ta część Wiedżmina ma o wiele większe szanse na ukazanie sie na konsolach. Ktoś tu wcześniej narzekał, że podczas QTE klawiaturowe oznaczenia przycisków są niewidoczne, w przypadku pada nie miałem z tym najmniejszych problemów. Wrzuciłem na youtubie filmik z takiego QTE podczas grania na padzie, jak ktoś ciekaw jak to wygląda może sobie obejrzeć.
  3. Ozi

    Final Fantasy XIV

    Regulaminu tego forum nie łamiesz - łamiesz regulamin beta testera który akceptowałeś przy składaniu aplikacji do bety. :]
  4. Ozi

    Final Fantasy XIII

    Ano, jak głebiej przemyslec całą sprawe to moj sposob nie jest doskonały, haste z itemow nie jest potrzebny, styknie zaczac walke ustawieniem 3xSyn i jeśli jesteśmy w stanie przeżyć pierwsze stąpniecie żółwia to czasu jest aż nadto żeby zbuffować drużyne. Anyway, Dahaka prosił o rady co do zastosoawania Army of Two - cały mó post był własnie temu poświecony. Nie upieram sie, że żółwia nie da sie inaczej zabic niz moim sposobem bo na pewno sie da. Ja po prostu chcialem to robic jak najszybciej i bez grzebania w equipe co każdą walke. Stąd auto-haste i itemy na boost przy nabijaniu TP; dzieki temu nie musialem skakać po ustawieniach i equipie podczas farmowania kasy. Jak ktoś chce ubijać żółwie na czas na pewno znajdzie szybszy sposób od mojego.
  5. Ozi

    Final Fantasy XIII

    Czytaj ze zrozumieniem misiek - mój sposób to opis walki BEZ używania shroud'sów. :] Jak sie farmi ingoty na kase przy save poincie w Edenie to o wiele bardziej opłaca sie przywołać summona na początku walki - jak żółw dropnie to kawałek dalej masz dwóch żółnierzy a jeszcze kawałek dalej, za behemotami 3 żołnierzy; z odpowiednim equipem te dwie walki dają Ci z powrotem 3 TP potrzebne do przywołania summona. Po takiej wycieczce wracasz do save pointu, save, reset, load i powtórka - nie ma szybszego sposobu na farmowanie kasy.
  6. Ozi

    Final Fantasy XIII

    Jak juz masz naprawde silną drużyne (tzn. rozwalasz leżącego żółwia w jednej kolejce bez użycia shroudsów przed walką, z auto-haste ze sprint shoes) Army of Two jest bardzo przydatne. Walke zaczynasz party (Light, Snow i Fang) jakimkolwiek paradgimem byle nie sab+sab+sab. Pierwsze co robisz to zmieniasz ustawienia własnie na 3x sab (zyskujesz dzieki temu jedna czy dwie sekundy potrzebne do walki jak żółw padnie po summonie), dopiero po tej zmianie przywolujesz Odina. Potem slow, imperil i deprotect (deshell jest niepotrzebny, imperil jest z kolei niezbędny żeby szybko go zestaggerować, bez niego procenty nabijają sie w niewystarczającym tempie), przełaczasz na 3 x Rav i tym ustawieniem nabijasz stagger. Żółw robi sie żółty przy 500% ale jesli wszystko zrobiłeś tak jak napisałem to jesli pozwolisz wszystkim postaciom dokonczyc atak to po tej turze zolw powinien miec stagger w okolicach 775-800%. Wtedy przełączasz na ustawienie rav+com+com (Light Rav) i gdy pozostałe dwie postacie skupiają sie już tylko i wyłącznie na dmg-u Ty właśnie wtedy odpalasz Army of Two - tym jednym atakiem nabijasz stagger żółwia prawie do 999% - już podczas animacji tego ataku przełączasz na com+com+com (zwróć uwagę na to to czy inne postaci są w trakcie ataków, na zmianę paradgimu najlepiej wybrać moment kiedy obie nie walczą). Przy 999% party 3 x com powinno bezproblemowo wykonczyc żółwia nawet pomimo faktu, że w trakcie animacji Army of Two schodzi już auto-haste z sprint shoes. Generalnie Army of Two przydaje sie własnie wtedy tzn. kiedy nabiłes stagger i szybko chcesz dobić do 999% kiedy to stwory zbierają największy dmg. Da sie to oczywiście szybko zrobić 3 x Rav ale magowie w tej grze nigdy nie będą tak silni jak comando z genji gloves. Btw, nie wiem czy wszystkie 3 postacie potrzebują końcową broń ale wydaje mi się że jest to niezbędne żeby powyższa tatyka zadziała. Napisze jeszcze tylko ze zarówno w przypadku Snowa jak i Fang wylewelowałem im bronie które skupiają sie tylko na fizycznym dmgu kosztem osłabionej magii, Light ma tą broń która nie załącza staggera.
  7. Ozi

    Final Fantasy XIII

    Ano, podpisuję się pod tym obiema ręcami. Jestem własnie po dwóch godzinach farmienia Dark Matter z Shaolong Gui (zmutowana, niebieska wersja Adamanchelida) i faktycznie walki są wymagające a roar jest masakryczny... szybki, niezablokowany zżera mase hp (da sie zblokować ale tylko jak sie walczy z napiętymi pośladami w trybie berserkera, a i to nie zawsze bo praktycznie nie ma czasu na przeskoczenie z jednego ustawienia na Tortoise) i do tego ściąga dwa losowe buffy. Najfajniej jest jak żółw sie w(pipi)i i wali kilka razy pod rząd kombo roar+ultima, roar+quake i powtórka, skacze sie wtedy tylko pomiędzy Tortoise i Salvation, czasu nie ma praktycznie na nic innego - dlatego własnie slow na zółwiu to podstawa, tego zawsze pilnuje w pierwszej kolejności, inaczej mamy przerąbane. No jest wesoło. Drop rate oczywiście paskudny a na puchar za wszystkie weapony i akcesoria potrzeba tego 5 sztuk... można to oczywiście kupić za 800k+ w sklepie ale mam już dość farmienia platinum ingot na Adamantoise; poza tym te walki są fajne i wymagają skupienia. Swoją drogą nie za Fang i Light są praktycznie bezużyteczne w tych walkach, Salvation (3 x Med) w tych walkach musi być w stanie postawić całe pt na nogi w jednej kolejce a obie laski mają w aresanale tylko cure i cura...
  8. Moze troche po czasie ale dopiero teraz przeczytałem to co Lucek napisał więc jestem usprawiedliwiony. Lucek ma prawo do takiej a nie innej interpretacji komunikatu Microsoftu. Wiem, że to frazes ale inne słowa ie przychodzą mi do głowy kiedy komuś wydaje się że to co 99% ludzi wydaje się być czarne tej jednej osobie jawi się jako krystalicznie białe. Sorry Lucek ale poza wiarą nie przebija z Twojego tekstu nic coby przemawiało do mnie i sprawiło żebym odebrał komunikat Microsoftu inaczej niż Ty go odebrałes. Takimy komunikatami częstuje nas MS odkąd tylko X360 miał premiere w Polsce. Napisałeś: Sorry ale właśnie ten fragment wywołuje u mnie największe zdziwienie i frustracje - odpowiedź Microsoftu w żadnym punkcie, miejscu czy fragmencie nie jest konkretna... jest pełna niedomówień, nie daje odpowiedzi na postulaty kontrakcji i jest dokładnie tym czego sie można było spodziewać - biznesowym mumbo-jumbo mogącym oznaczać zarówno wprowadzenie w Polsce Live na jesieni ale równie dobrze pasuje do planowanej obniżki cen zestawów Xboxa czy na premiery nowego rodzaju baterii do bezprzewodowych kontrolerów. Naprawdę chciałbym sie mylić i nie mam nic przeciwko temu żebyś to Ty na jesieni wytykał wszystkim tutaj (łącznie ze mną), że nie mieli racji... ale na razie pozowolę sobie uważać, że jesteś naiwny jeśli tak interpretujesz tą odpowiedź. Ja nie mam żadnych złudzeń zarówno co do tego co ta odpowiedź oznacza jak i do tego, że ludzie w amerykańskiej centrali MS odpowiedzialni za wprowadzenie Live w Polsce na oczy nie widzieli przetłumaczonego tekstu z postulatami Kontrakcji.
  9. Ozi

    Left 4 Dead 2

    http://www.midnight-riders.com/ :]
  10. Ozi

    Left 4 Dead 2

    Gra jest świetna. Nie mam zamiaru odnosić się do tego czy to faktycznie L4D2 czy tylko 1.5, imo - ale tylko jeśli się jest fanem pierwszej części - gra w pełni zasługuje na 2 w tytule. Kampanie są świetnie zrealizowane, finałowe walki lekko przemodelowano - nadal bronimy się do czasu nadejścia pomocy ale wszystko to teraz jest (jakby to ująć...?) "mocniej fabularnie zarysowane". Nie chce tu spoilować pisząc na czym te finałowe walki polegają bo odkrywanie tego samemu to spora frajda, napiszę tylko tyle, że widać wyraźnie iż twórcy nie poszli na łatwiznę na zasadzie "wezwij pomoc i broń się do czasu aż nadejdzie". Trza kombinować, być szybkim i generalnie gra w finałach wymusza kombinowanie - prawdę powiedziawszy nie moge sie doczekać zagrania tego z ekipą znajomych (Bawół, Kroolik, czytacie to? ;] ) na ekspercie, musi być sroga zabawa. Słówko o realizacji kampani. Hard Rain ze swoim nadciągającym co jakiś czas monsunem jest po prostu świetne, efekt jest tak rewelacyjny, że naprawdę brak słów żeby to porządnie opisać, trzeba w to samemu zagrać, żeby w pełni to docenić. Wesołe misteczko, supermarket czy wreszcie bagna też mają świetny klimat (jakoś najmniej spodobało mi sie przedzieranie sie przez Nowy Orlean, co bynajmniej nie znaczy, że to słaba kampania). Mimo wszystko mam jednak wrażenie, że klimat w pierwszej części był bardziej gęsty, jakoś tak bardziej do mnie przemawiały próby wydostania się z centrum miasta ogarniętego zarazą, no i chyba jednak fakt iż działy się one w nocy potęgował wrażenia; zaznacze jednak, że bynajmniej nie oznacza to iż klimat w 2 jest gorszy - jest po prostu inny. :] Wtrące jednak słówko na temat tego czy to pełnoprawna kontynuacja. ;] W pierwszej części mieliśmy do dyspozycji 2 podstawowe bronie (+ pistolety) i 3 mocniejsze guny. W dwójce dodano jeden pistolet, 2 podstawowe bronie, 3 zaawansowane i 8 broni do melee. Za mało żeby zasłużyć na dwójkę w tytule? Mnie ta liczba w zupełności zadowala. Nowe tryby zapowiadają się bardzo fajnie tyle tylko, że - i tu łyżka dziegciu w tym słoiku z miodem - zarówno te fajnie zapowiadające się nowe tryby jak i w ogóle jakiekolwiek tryby grania online są w tej chwili kompletnie niegrywalne z powodu lagów... po prostu koszmar, nie da sie grać i tyle. Nie wiem czego to jest wina, poszperałem troche po necie i ludzie na oficjalnym forum xboxa też na to narzekają. Może pomaga zmiana rodzaju serwera przed odpaleniem gry ale na razie nie ma tego jak sprawdzić bo nikt ze znajomych z mojej fl (Bawół, Kroolik... ;P) jeszcze w to nie gra. ;/ ;] Poczekamy, zobaczymy, na razie nie mam mowy o jakimkolwiek komforcie grania w jakikolwiek tryb. A pomyśleć, że człowiek narzekał na lagi w Modren Warfare 2... to co tam było w porównaniu do L4D2 to była klasa światowa, tutaj mamy co najwyżej rozgrywki trampkarzy... Potworek i tyle.
  11. To nie tak, Zimnokrwisty (Cold-Blooded) powoduje, że jesteś niewidoczny dla UAV, wsparcia lotniczego, automatycznych działek i termicznego celownika dołaczanego do broni. Czujnik bicia serca to inna para kaloszy, nie wykrywa cie jeśli masz aktywny perk Ninja. Macie zresztą pełną liste perków i tego co robią (nie chce mi sie tego tłumaczyć, jak ktoś nie ma co robić niech sie pobawi )
  12. Ozi

    Final Fantasy XIV

    W przypadku FF11 wystarcza srebrny abonament.
  13. Ozi

    Demon's Souls

    Cieszysz sie? To dlatego nową postacią grasz offline? Podzielam zdanie stoodio ("stoodia"? jak to sie odmienia? ), nie postarano sie z tym "eventem". Swoją drogą właśnie zacząłem new game+, jakby to że same stworki i bossowie są dużo silniejsi było mało to mam atrakcję w postaci dodatkowych black fantomów co jakiś czas, po prostu słodko. ;] Co nie zmienia faktu, że gra jest świetna, od czasów kiedy zacząłem grać w FF11 nic mnie tak nie wciągnęło. ;]
  14. Ozi

    Demon's Souls

    Ale Ty jesteś słaby ;] Spoko, jestem do dyspozycji. Ide robić tanko-maga. ;]
  15. Ozi

    Demon's Souls

    Bardziej mnie interesuje jak sie spisuje Twoja postać w obronie, konkretnie czy czujesz roznice w walkach z bossami - pełen brushwood + warding to spora roznica w porownaniu do tego jak ta postac obrywa bez wardinga?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...