Skocz do zawartości

thuban

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Informacje o profilu

  • Skąd:
    Starogard Gd.
  1. thuban

    Final Fantasy X

    Seymora da się przejść.Kluczem do gry w FFX jest Rikku i jej trio 9999.Co do filmiku z Auronem to gościu używa kodów nie da się ustawić postaci z wszystkimi statystykami na 255 i takim wysokim HP.A pakowanie Aeonów bez sphere gridu to żmudna praca trzeba korzystać z podstawowych sphere.A gra bez aeonów dotyczy normalnej ścieżki,poprostu podczas normalnej gry dajemy wszystkie podstawowe sfery dla wybranego aeona(pamiętajmy że dopiero od Calm Lands) i wtedy można pobawić się na monster arenie i z dark aeonami.Zresztą zwróćcie uwagę że na filmiku czas gry to ponad 800h.Co do zanmato Dark Yojimbo to działa on jako normalny Overdrive i przy wysokiej obronie,protect i wysokim HP można to przeżyć.
  2. thuban

    Final Fantasy X

    No ja dopiero jestem początkujący w tym trybie ale polecam go jest kapitalny,zresztą jest bardzo dobrze opisany na gamefaqs.Jako jedną z ciekawostek dodam że atak Zanmato Dark Yojimbo można spokojnie przetrwać i nie będzie zabójczy.No oczywiście w drugą stronę tak nie jest http://pl.youtube.com/watch?v=jmmetsO9M8s&...feature=related Co do no sphere grid możemy oczywiście korzystać z reszty udogodnień,tylko sphere grid jest niedostępne,zresztą można grać na różne warianty dodatkowo bez overdivów,bez aeonów itd...
  3. thuban

    Final Fantasy X

    Witam wszystkich fanów gry Final Fantasy 10.Ja już jestem stałym graczem od ponad roku w tą grę(tak dobrze napisałem) i to naprawdę świadczy o jej dużej grywalności,zresztą kiedy ta gra wyszła a ja do dzisiaj w nią pogrywam i na liczniku myślę że mam coś koło 2 tys. godzin).Powiem tak kwintesencją tej gry są Dark Aeony i Penance,chociaż Penance wbrew pozorom nie jest aż taki trudny,najlepszy sposób na pokonanie go(pomijam zanmato ) to oczywiście mixy rikku i auto-potion(ribbon jest tutaj całkowicie nieprzydatny).Natomiast już od pewnego czasu zaczynam na nowo odkrywać FF a to z powodu trybu gry: No sphere grid mode(jest jeszcze ciekawy tryb gry tylko jedną postacią ale ten jest o wiele bardziej hardkorowy ).Chodzi tutaj oto ze nie używamy wogóle sphere gridu a gramy normalnie postaciami, muszę powiedzieć że to istny hardcore i dla prawdziwych zapaleńców.Oto link do youtube,Darkkefka to dla mnie jeden z mistrzów tej gry i naprawdę wielki zapaleniec. http://pl.youtube.com/watch?v=TsJNYg8709A&...feature=related Albo pobawić się w singlu np. http://pl.youtube.com/watch?v=Y6tqYUfz__M&...feature=related Co do porad jak grać w tą grę to powiem tylko tyle, strony Krypta FF i gamefaqs i nic więcej nie potrzeba .Acha i na przyszłość polecam uważać na najważniejszą pułapkę w grze dla początkujących.Musimy odkryć wszystkie skarby w świątyniach(destruction sphere),jeśli tego nie zrobimy(ja to olałem jak pierwszy raz grałem właśnie w Macalania Temple) to potem nie wejdziemy do świątyni w Macalania Temple(nawet jak pokonamy Dark Shive) i nie zdobędziemy Animy(musimy mieć wszystkie świątynie aktywowane) i dalej nie zdobędziemy Magus Sisters i możemy pożegnać się jeszcze z celestial weapon dla Yuny. Mam nadzieję że znajdę czas na utrzymanie tego wątku jakbyco .Trochę się zdziwiłem że tak wielka gra,tak znane forum a topic założony w 2007 .
  4. thuban

    Soul Calibur IV

    No witam sąsiada jam jest ze Starogard Gd. .Co do gry w SC3 to chyba nie za bardzo za słaby jestem(pogrywam dla przyjemności chociaż night terrora odblokowałem) poprostu zbyt dużo gram w FFX(jestem super fanem tej części). Co do tematu.No może faktycznie trzeba poczekać i dać szanse programistom ale myślę że dopiero to wyjdzie przy następnych wersjach tych bijatyk.
  5. thuban

    Soul Calibur IV

    Nie chcę się czepiać, ale ja po treści twojego posta zrozumiałem, że w sc4 na PS3 chciałbyś zobaczyć grafikę jak z sc3. A nawet jeśli taka miałaby być, to kogo to obchodzi? Tym bardziej kogo obchodzi to, że Ciebie "tylko taka grafika interesuje"? Ja już wolałbym grać do końca życie w grę wyglądającą jak sc3, tylko ulepszoną systemowo, niż w wyglądającą ultramegauberfotorealistycznie masherską popierdółkę bez systemu. Źle troszkę napisałem.Chodzi mi oto że po takiej SoulCalibur3(chodziła na PS2 przecież), SC4 wygląda zdecydowanie za słabo jak na możliwości konsoli PS3 to samo dotyczy się Tekkena 6.A grafika jaka mnie teraz interesuje to z tej gry UFC 2009 z linka.Ja sam do dzisiaj gram w SC3 i Tekkena 5 i wizualnie prezentuja bardzo dobry poziom i tyle,do tego trzy części Soul Calibura ograniczała technicznie PS2,teraz już nie ma co ograniczać.Zresztą ja jeszcze pamiętam czasy Soul Edge.Do dzisiaj idzie w nia pograć a muzyka do dzisiaj jest niedościgniona.
  6. thuban

    Soul Calibur IV

    To co powiecie o GT5 prologue grafa jest kapitalna,na początku były głosy że to rendery i co jak wyszło.Zresztą jak mówię bijatyki mają bardzo małe areny i to nie jest problemem zrobienie czegoś takiego.Zresztą polecam przyjrzeć się grze Project Offset powstającej na PC.
  7. thuban

    Soul Calibur IV

    Wątpię przecież bijatyki to specyficzne gry mają małe areny i tutaj bez problemu można uzyskać coś takiego.To nie są gry pokroju RPG o otwartym świecie.
  8. thuban

    Soul Calibur IV

    Widzialem te wszystkie trailery z Soul Calibur4 i nie robia one na mnie zadnego wrazenia.Grafika jak na mozliwosci PS3 jest za słaba.Dla mnie po kapitalnej SoulCalibur3 tylko taka grafika mnie interesuje plus niesamowita realność ruchu.Gra to UFC 2009 http://www.gametrailers.com/player/21759.html To jest przyszłość bijatyk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...