To jest Super backspin, oprócz tego jest jeszcze Super topspin(przy ustalaniu siły trzymasz dół, a przy uderzeniu góra), Super sidepsin left(lewo przy sile, prawo przy uderzeniu), Super sidepin right(prawo, następnie lewo), Super high trajectory(dół przy sile i ponownie dół przy uderzeniu) oraz Super low trajectory(dwa razy góra). Na pierwszy rzut oka Everybody Golf wydaje się grą dziecinnie prostą, niby wystarczy wcisnąć dwa przycisk i piłka leci, ale w rzeczewistości jest o wiele bardziej skomplikowana. Trzeba brać pod uwagę teren na którym leży piłka, wiatr oraz postać którą aktualnie gramy, jedna nie ma większych problemów w piaskownicy, druga natomiast spore.
Ta seria jest genialna, grałem w każdą cześć i na żadnej się nie zawiodłem, setki godzin spędzonych, a ja dalej gram jak wariat. Od następnej części oczekuje tylko, aby Clap Hanz dało dobrego edytora, a stworzonymi tak polami można byłoby się dzielić w sieci, żywotność wzrosłaby jeszcze bardziej, o ile to wogóle możliwe.
To prawda,ta gra wydaje się pozornie bardzo łatwa,ale już po dłuższym graniu ,na wyższych rangach,gra staje się coraz trudniejsza .Obecnie,żeby przejść jakiś turniej,muszę go 1,2 razy powtarzać,cociaż,muszę przyznać jestem całkiem dobry .Co do jakiś fajnych strzałów:mam już dwa hole on one,jeden ze 140 jardów,a drugi ze 130,oraz chip in eagle ze 159 yardów ,oraz chip in eagle z 80 jardów.A propo genialnych strazłow: o co chodzi z albatrossem?