Skocz do zawartości

gta

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O gta

  • Urodziny 31.12.1909

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Liberty City
  1. W ostatnim numerze nie było „Pracy w branży”. Czy w następnym numerze powróci czy już będzie w nowej formie?
  2. gta

    GTA IV

    Aux, zabiłeś mnie tym filmikiem, naprawdę gra gniecie... są gdzieś do pobrania aviki?
  3. gta

    GTA IV

    Filmik niczego sobie, ukazuje przy okazji pięciominutową instalację gry na PS3. Prawie niezauważalna i prawie cieszy .
  4. Za kogo Ty się uważasz? Sugerujesz mi, że nie wiem co piszę? Wyraziłem jedynie swoją opinię, a że Mazzi pisał na ten temat to wiem. Co nie zmienia faktu, a jedynie go argumentuje, że takie artykuły mogłyby być pisane co miesiąc.
  5. Gigant git! Jestem za.
  6. gta

    Osiągnięcia

    Mastah27 chyba nie wątpisz, że Rockstar zaimplementuje osiągnięcia do GTA IV w wersji na PS3. ONI pieszczą tytuły, zwłaszcza, że za pięć dwunasta pojawi się Home.
  7. gta

    GTA i GTA 2

    GTA, GTA 2 to kolaż gier trójwymiarowych i dwuwymiarowych. Elementami trójwymiarowymi są jedynie budynki, mosty, drzewa, znaki. Gdyby nagle przenieść kamerę na dół, widziałbyś jedynie budynki trójwymiarowe, a ruchomym „dywanem” byłyby animacje samochodów i postaci. Odpowiadając na pytanie — jest to możliwe, ale jest to bez sensu. Pomijając aspekty optymalizacji silnika gry pod kątem stworzenia fizyki, rysowania terenu (itp.) od podstaw, pozostaje jeszcze stworzenie każdego modelu pojazdu, postaci od zera. Bo, jak już wcześniej wspominałem, samochody i postaci w serii GTA z PSone to jedynie bitmapki — gra 2D na płaszczyźnie z elementami trójwymiarowymi.
  8. To fantastycznie. Jak już napisałem, jest to dla mnie bardzo ważny dział i cieszę się, że aż w pięciu kolejnych numerach pozostanie w tej formie, na pewno wszystkie numery kupię. Szkoda, że ten temat jest traktowany trochę ogólnikowo, ale jest okej jak na czasopismo o grach, dajecie radę. Ściera, mógłbyś zdradzić jakie studia developerskie odwiedzicie albo jaką specjalizacją się zajmiecie w następnym numerze? . Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  9. PROLOG — dla adminów. Najpierw napiszę o nurtującej mnie bolączce tego forum. Gość nie może zakładać tematów ani odpowiadać — rozumiem, że forum jest popularne i te blokady stanowią pewne zabezpieczenie, ale czy zamiast tego nie wystarczyłoby podwoić liczby moderatorów? Gdy już się zarejestrowałem (zatwierdzenie pełnej rejestracji trwało kilka tygodni), okazało się, że nie mogę zakładać tematów prawie we wszystkich forach, to stanowi mały wyjątek. Nie mogę też odpowiadać w temacie dotyczącym nowego numeru, co jest już chore, bo tego dotyczy mój post, który teraz pisać muszę tu, co się gryzie z tematyką tego „podfora”. SEDNO — dla redaktorów pisma Przede wszystkim, gratuluję Wam czasopisma. Kupuję Was od niedawna i tylko ze względu na jeden dział (dlatego też jestem zarejestrowany na forum). Mianowicie „Praca w branży”. Zauważyłem, że dajecie ten dział od numeru 126, w którym to zajęliście się programowaniem. W przedostatnim numerze grafiką, a w 128 jeszcze innym zagadnieniem. Jest to świetny dział, który jest dla mnie bardzo przydatny i pomaga w kierowaniu przyszłości. Mam pytania. Czy podobne działy (w tej lub innej formie) występowały także w innych numerach? Czy macie zamiar ten dział kontynuować? Naprawdę, zwracam Wam honor za najlepszy dział w historii czasopism. Ale czy naprawdę musi on być tak krótki? Marzy mi się artykuł na 10 stron, zgłębiający jak najwięcej technicznych aspektów pracy danego członka zespołu. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź (a także przeniesienie tematu do odpowiedniego „podfora”). Panowie, naprawdę Was nie rozumiem. Jestem przekonany, że niejeden redaktor czasopisma przeczytał mój post. Wystarczyłoby odpowiedzieć „nie wiemy”, żeby chociaż dać znak, że się zajmujecie opiniami czytelników. Widocznie nie doczekam się już (nawet lakonicznej) odpowiedzi, a dział naprawdę jest dla mnie ważny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...