-
Postów
398 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
25 Stara sięO Flaha
- Urodziny 08.05.1988
Kontakt
-
Strona WWW:
http://
-
ICQ:
0
-
GG:
1043285
-
Tlen:
ck_flash
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Kozmin Wlkp. ;)
-
Zainteresowania:
HALO i moze cos tam jeszcze na X'e
-
GamerTag:
Flaha
-
Szczerze jeśli nie masz czegoś co przyciąga cię do tego kraju, kultury, języka i wybierasz japoński od tak, to raczej odpuść sobie, stracisz czas i pieniądze. Jeśli natomiast masz coś, naprawdę cokolwiek (manga, anime, film, muzyka, gry, jesteś fanem kyogen O_o), co pozwoli ci utrzymać stały kontakt z japońskim to polecam, ciekawy język <- W stopniu komunikatywnym zakładając, że będziesz się uczył w Polsce to niecały rok <-
-
Ja się zastanawiam dlaczego czasami ludzie, którzy chcą coś zorganizować najpierw się pytają tutaj czy będą chętni a jak nie ma odpowiedzi to rezygnują. Tomci23 bez urazy ale zaczynacie od dupy strony, najpierw się robi event i się go reklamuje a nie pyta czy ktoś weźmie udział. Ludzie się znajdą nie martw się, dasz info tutaj i na facebookowej Halo arenie facebook.com/groups/haloarena/?fref=ts to będziesz miał frekwencje! Powodzenia!
-
http://www.youtube.com/watch?v=xX9C0rYqGjE
-
Pomyśl o Halo, chociaż te 42" TV to nie set-up do FPS'ow.
-
Nie spodziewałem się zobaczyć polskiego montage za czasów Reach a tu proszę. Rzeczywiście tak jak Juan mówi, przyjemnie się oglądało chociaż stojące akcje z sniperki i akcje z mieczem bym wywalił. Muzyka do mnie nie przemawia ale to sprawa już gustu, chociaż brakowało dźwięków z gry. Ogólnie jak na 1 montage to całkiem nieźle
-
Nawet jeśli to na 100% będzie możliwość wyłączenia itp. Ja bym się perkami nie przejmował. Jak na razie gameplay wyglada naprawdę dobrze. Ważne żeby map nie skopali!
-
Ogólnie zapowiada się spoko, grafa w multi to żaden problem. IMO w multi powinni wywalić jak najwięcej efektów żeby tylko płynność była. Co do perków to niekoniecznie muszą być złe, perki w COD nie zmieniają drastycznie gameplaya tak jak armor abilities w halo reach. Wyobraźcie sobie perki w stylu szybsze przeładowanie, troche szybsze strzelanie, dłuższy sprint czy mniejszy rozrzut broni na odległość a z tego co gdzieś wyczytałem ponoć ma tak być. Co do BR'a fajnie, że wrócił i jest szybszy, na filmiku strzela seriami po 3 więc pojedynki prawdopodobnie przyspieszą. Ma być hitscan jak w Halo 2 po update, który z tego co pamiętam był dobry. Ogólnie jest pozytywnie i chyba szykuje się dobry tytuł!
-
Nie martw się, w Halo: CE było tak, że nie rozrzucało ci strzałów na lewo i prawo jak strzelałeś a to kto wygrał pojedynek 1 vs 1 rozstrzygały tylko i wyłącznie błędy danej osoby, a nie systemu. DMR bez blooma będzie właśnie taką bronią, która jest bezbłędna, a to czy kogoś z niej zabijesz, szybciej czy nie, będzie zależało tylko i wyłącznie od ciebie.
-
Prawda jest taka, że Halo: Reach ma potencjał mieć najlepszy multi od czasów Halo: CE bez randomowego BRa. Wystarczy, że dadzą możliwość regulacji bloom i nowe mapy okażą się grywalne na poziomie innych map z poprzednich Halo (The Pit, Construct, Midship, Lockout itp.) oraz opcjonalnie mogliby dodać Ranking MM dla trybów MLG taki jak w H3. W takim wypadku, który jest możliwy, gra będzie naprawdę mega.
-
Bieniu wiadomo tyle na razie, że 343i zaczęło współpracę z MLG po to aby usprawnić grę pod graczy turniejowych. Co do samego update na razie za dużo nie wiadomo, pokazali tylko mapy, które śmigają na ustawieniach Halo: Reach bez updateowych zmian. Jeśli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć to w temacie o Halo remaku na MLG forum można pogadać z Frankim z 343i.
-
Oskar przyjedzie na turniej . Osz w mordę ale oldshool będzie. Bierz Qbe, ja Maćka załatwię zagramy Ck) w Halo: CE!
-
Dziwna sprawa, PDT nie może grać swoim składem, a jak zagramy to co, ochrona nas wyniesie? Wave z całym szacunkiem ale podaj mi jeden sensowny powód, dla którego nie powinniśmy razem grać? Zaznaczam sensowny.