Spis poprawek do Need For Speed Shift po polsku
Nowa zawartość/ funkcjonalność:
- Zwiększenie maksymalnej liczby graczy w trybie online z 8 do 12
Poprawione błędy - dla wszystkich platform
- Ogólne poprawienie stabilności i wydajności
- Usprawnione sterowanie samochodem
- Błąd polegający na podskakiwaniu aut w niektórych sytuacjach
- Wyświetlanie trawy na asfalcie
- Nieprawidłowe wyniki w trybie Driver Duel
- Błędy w ustawieniach balansu samochodu - suwak
- Poprawka dla zwycięstw i porażek online - czasami były one źle kalkulowane dla wyścigów w trybie drift
- Auta wypożyczone do wyścigów w trybie kariery, korzystały z ustawień tuningowych samochodów gracza
- Poprawki użyteczności na ekranie zaawansowanego tuningu
- Poprawki dla czasów pierwszego okrążenia ze startu lotnego
- Czasami zmiany ustawień samochodu nie przynosiły oczekiwanych rezultatów
- Poprawki w działaniu opcji szybkiej powtórki
- Poprawki w gotowych malowaniach pojazdów - sporadyczne błędy w wyświetlaniu
- Nieprawidłowe ekrany w momencie zdyskwalifikowania gracza
- Niewidzialni przeciwnicy w trybie online drift
- Sporadyczne wieszanie się na ekranach powyścigowych
- Wieszanie się po wielokrotnych naciśnięciu "X" na ekranie sekcji Moje Samochody
- Brak "prawidłowego toru jazdy" na trasach "z punktu A do B"
- Wybrane malowanie samochodu resetuje się po wyścigu online
- Problem z zablokowanymi ustawieniami w zaawansowanym tuningu
- Niektóre samochody w zawodach na zaproszenie dostawały złe setupy, dzięki czemu jazda nimi sprawiała wiele trudności
- Poprawka dla niskiej prędkości maksymalnej modyfikowanych Lamborghini
- W niektórych zawodach ruszenie "spod świateł" na starcie Corvette czy Viperem jest niemożliwe
- Problem z niektórymi przerobionymi samochodami rywali - są bardziej podatne na uderzenia
- Naprawa błędów w menu gry
- Błąd związany z zachowaniem ustawień siły force feedback
- Poprawki dla ustawień komputerowych przeciwników i trybu drift
- Nieprawidłowe nakładanie vinyli na tylnym skrzydle auta
- Wieszanie się gry podczas pobytu w poczekalni
- Błędy w ładowaniu profilu
- Skaczące części po restarcie auta
Poprawione błędy - zwiększona wydajność dla PC
- Lepsza współpraca z kartami ATi
- Poprawa wykorzystania "dynamic vertex buffer" (optymalizacja wydajności na wszystkich komputerach)
- Zawieszanie się gry na niektórych konfiguracjach komputerów przy zmianie ustawień cieni
- Sporadyczne przycinki podczas pierwszego okrążenia w wyścigach na niektórych konfiguracjach komputerów
- Niedostępne tłumienie drgań dla niektórych kierownic
- Zoptymalizowane operacji dla Multi-GPU (grafika SLi & CrossFire)
- Okresowe zanikanie dźwięku w niektórych przypadkach
- Wyświetlanie czarnego nieba
- Błąd w grze LAN - gra zawiesza się podczas szybkiego powrotu do głównego menu