Skocz do zawartości

Tidek

Użytkownicy
  • Postów

    462
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36 Stara się

O Tidek

  • Urodziny 31.12.1992

Kontakt

  • GG:
    8957751

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Sosnowiec
  • PSN ID:
    Tiduch
  1. Rivals jest grą nastawioną dla casuali, połączenie multi/coop/singla kompletnie im nie wyszło i płynność oraz ilość błędó też nie jest zbyt zadowalająca, ale ma parę mocnych stron. Pewnie wrócą do Undergrounda i zadowolą tych ich wiernych fanów którzy kochają neony i walldriving, szkoda, bo taki nfs to dla mnie strata kasy. Criterion przywróciło świetność wprowadzając HP 2010 a potem było już tylko coraz gorzej.
  2. Tidek

    WipEout HD

    Warto dodać że meter się jeszcze uzupełnia jak wykonujesz beczki lub perfect lap.
  3. W większości się zgadzam, ale ogólnie dałeś za mało plusów jak i za mało minusów.
  4. Tidek

    WipEout HD

    Widzę że ktoś odświeżył moje stare filmy (które jakością nie powalają). @Texz Ja w wyścigowe arcadówki gram od dziecka i 90% tytułów jakie grałem to własnie arcade racery, ja już po prostu mam wrodzonego skilla do takich gier, jedynie muszę tylko zapoznać się z modelem jazdy i zapamiętać trasy : P
  5. To właśnie jest sposób na żywego gracza, bo AI są głupie i nawet Cię nie dogonią jak potrafisz jeździć. Co do pościgu, dobra, wyboraź sobie że żywy gracz rozpoczyna pościg za tobą, a ty bez problemu możesz sobie podjechać pod warsztat, kliknąć jeden guzik i po pościgu, a gracz który gra gliną jedynie się w(pipi)ia. Po cholere w takim razie jest ten pościg? : D @Texz Ja ponad połowę tych rzeczy odkryłem grając poprostu w grę. : P
  6. Napisałem wyżej co można zrobić aby doświadczyć pokazu slajdów. Timetriale możesz oszukiwać poprzez "wykiwanie" startu, jak naciśniesz "rozpocznij event" w idealnym czasie jak twój samochód sie porusza to nie doświadczysz animacji rozpoczynania eventu, tylko będziesz mógł swobodnie jechać, a timer włączy się od 0 po kilku sekundach jazdy. Tak samo można oszukiwać w innych trybach, ale tych glitchy niestety nie znam. Jak użyjesz Jammera, to gliniarz nie może używać broni przez 10sek oraz nie widzi Cię na mapie, jak systemy znowu zaczną mu działać, to ty dostajesz nowego jammera w około 5sek i możesz znowu sobie swobodnie użyć : ) Tak, gliniarz ma jakieś około 5sek czasu pomiędzy jammerami na użycie broni! Ale właśnie od tego jest shockwave dla racera, żeby nawet na tą chwilę nie mógł do Ciebie podjechać : D Czyli prościej, jak tylko potrafisz jeździć tak że AIcops nic Ci nie zrobią, jesteś nie do zaje bania : )
  7. Jak potrafisz względnie szybko jechać to bez broni możesz sobie spokojnie jechać i unikać gliniarzy bo AI cops są wolne. Zestaw na żywego gracza który gra gliniarzem to jammer + shockwave. Gliniarz nie będzie w stanie Cię zaatakować z żadnej broni bo przed wszystkim obronisz jammerem, którym możesz spamować co kilka sekund, jak cop będzie starał się podjechac bliżej i zramować, to używasz shockwave i zwalnia go na tyle że spokojnie będziesz miał kolejnego zanim zdąży znowu podjechać. AI cops nawet nie licze bo oni nic nie robią. Jammer + turbo to również dobry zestaw, ponieważ turbo w tej grze ogólnie jest za mocne (szczególnie na lvl4), a sam gliniarz ma bardzo słabe pole widzenia na mapie, że wystarczy żebyś się tylko troszkę oddalił abyś mu zniknął z radaru. Sytuacja się troszkę zmienia jeśli gra ze sobą 2 ogarniętych gliniarzy, ale to już 2vs1 co jest, meh... Repair shopy również psują całą rozgrywkę, ponieważ możesz sobie bez problemu koło niego krążyć i odnawiać sobie bronie i życie co 30 sek. Nie wiem po cholere w tej grze jest pościg i cooldown, skoro podczas pościgu możesz sobie bez problemu wjechać do warsztatu. Teamówki i multi w takich grach to podstawa, nie da się jeździć cały czas po tej wielkiej mapie przez 5-10min żeby specjalnie jednego gracza znaleźć. Nie ma żadnej możliwości zrobienia tzw. "sparów" które do dziś robimy w HP. Nawet same czasówki nie ratują tej gry bo można je bez problemu zgliczować, a sam wynik finalny zależy dużo od szczęścia (robisz sobie rekord świata, a tu (pipi), trafiasz na pościg innego gracza, lub walki bota z botem xDDDDD). Glitche: - Jazda ponad 350 km/h = problemy wczytywaniu grafiki co skutkuje pojawianiem się trafficów przed twoim nosem : ) - Tak jak pisałem wyżej, można bez problemu oszukiwać na time trialach czy innych eventach, przez co mamy wyniki rodem 5sek : DDD - Spadki frame ratów gdy na drodzę dzieje się dużo (nie wiem jak to jest na ps4), chcesz sie przekonać jak wyglądają spadki klatek? Trasa w nocy, graj jako gliniarz, ustaw sobie blokade lvl4 i helikopter lvl4, włącz tryb hot pursuit na hardzie, spamuj blokadą i helikopterem, look what happens. Pokaz slajdów. - Dużo różnych kwiatków jakie dzieją się na drodze, takie jak pojawianie się aut gliniarzy przed twoim nosem czy zwiechy kilku sekundowe.
  8. Dla mnie gra jest dobra dla prostych niedzielnych graczy, nic wymagającego, multi skopane na maxa, pełno glitchy, fart > skill. To ich całe motto "połączenie multiplayeru/singleplayeru/cooperacji" im w ogóle nie wyszło, z czego mamy jedno wielkie (pipi). Gra jest niezbalansowana, repair shopy psują rozgrywkę, jeden zestaw broni dla racera robi Cie nieśmiertelnego przeciwko gliniarzowi, brak możliwości normalnego zagrania team vs team (tak jak to było w HP), wszystko dzieje się losowo na trasie. Nie tego od tej gry oczekiwałem, ma ona potencjał ale niestety nie wykorzystany. (jakby połączyli HP + dobre strony rivals, wtedy wyszła by gierka cud miód)
  9. Tidek

    WipEout HD

    Chyba na odwrót, ze skillem to przeciwnicy muszą mieć co chwila szczęście z rakietami/missilami/bombami żebyś nie dał rady ich wyprzedzić, co się rzadko zdarza. Co do piranhi to prawda, najgorszy statek obok triakisa, już lepiej ikarasa (jeśli lubisz słąbo skręcające statki), ale w nim to Cię szybko zniszczą.
  10. Nie.
  11. Tidek

    WipEout HD

    Airbrake na syncopii? Przecież ta trasa zakrętów nie ma. Szkoda że Syncopia pozwala zdobyć trofik, kiedyś na alupha pass to było o wiele większe wyzwanie ;< Ten trofik za 50zone na airbrake jest łatwiejszy niż Ci się wydaje : P
  12. Tidek

    WipEout HD

    Kombinujecie, kombinujecie, a potem narzekacie że Zone Zeus za trudny, nie dziwić się jak wszystko sobie ułatwiacie, to skill od tak sobie nie przybędzie
  13. Tidek

    WipEout HD

    @Square Zagrałem dzisiaj drugi raz zone na score. 262k score, 85 Zone. : ) (nie ma to jak robić BRy na mach1 )
  14. Tidek

    WipEout HD

    Co do ZZ, tutaj nie ma za bardzo tipów bo liczą się głównie umiejętności. Jedyne co mogę napisać, to używaj jak najmniej air braków (do 40-50 zone, najlepiej w ogóle), bo wtedy będziesz miał większą kontrolę nad pojazdem, a air brakes są bardzo czułe w zone. I tak macie to już strasznie ułatwione po tym jak dodali Syncopie, tam nawet zakrętów nie ma O_o
  15. Tidek

    WipEout HD

    Spoko, wiem że dla nowych to jest trudne, nie po to napisałem te wszystkie tipy wcześniej ;d Spróbuje coś dzisiaj zrobić z tym Zone na score, będe musiał beczki robić i na SP wjeżdżać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...