Skocz do zawartości

ursus360

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O ursus360

  • Urodziny 01.01.1986

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    wrocław powiat oława
  • Zainteresowania:
    poprawa ortografi
  1. master chief sie chowa http://i41.tinypic.com/r9g2dg.gif jeszcze 7 miesięcy do reach nieeeeeeeeeeeeeeeeeee reach efekty wody http://downloads.bungie.net/videos/Waterfall.gif http://downloads.bungie.net/videos/dam.gif
  2. zmniejszyć morze nie, a tylko zwiększyć środki perswazji http://i48.tinypic.com/a1tt1g.jpg http://img9.abload.de/img/halo16rlf.gif http://i47.tinypic.com/v4xnjp.jpg jeśli chodzi o środki perswazji to jestem ciekaw ckm-a Jorge-052 jak on bendzie wymiatał i czy znajdzie miejsce w multi flod http://i28.tinypic.com/21ovtqo.jpg
  3. zdięcia spoko, a zwłaszcza to z noktowizorem wymiata. jak tak dopracowany bendzie noktowizor i inne zdolności armora, to niech sie chowa wizjer z odst i section 8. moim zdaniem zdięcie z noktowizorem pokazuje moc zmodyfikowanego śilnika gry. te rozmazania pod wpływem swiatła i ruchu poprostu bomba http://www.bungie.ne...l_1920x1080.jpg http://i45.tinypic.com/v4uloi.gif http://i48.tinypic.com/a1tt1g.jpg http://farm5.static....174a39431_b.jpg http://img9.abload.d...g/halo27sct.gif http://www.bungie.ne...use_concept.jpg http://farm5.static....efecceef2_b.jpg http://i47.tinypic.com/v4xnjp.jpg widok apteczki http://i50.tinypic.com/33jitk8.jp halo vs killzone http://i49.tinypic.com/2eusmqg.png link do filmiku halo reach w wersji pl http://www.gry-onlin...eo.asp?ID=13006
  4. jeśli chodzi o tv to mam 40calowom sony bravie. a co do Componentu to jest znim tak ze czasami efekty typu połuski som a czasem wszystko jest troche matowe i za mgłom. nie wiem morze wtedy dany poziom gry sie dogrywa czy cuś. a co do kabla to który producent robi najlepszy.
  5. mnie natomiast ciekawi ile strace bajerów graficznych, jeśli nie posiadam w 360 hdmi
  6. wszyscy sie martwiom silnikiem do 360 a umnie lerzy 15 letni prawie nowy z wymoenionym wałem, i posmigajeszcze 2 lata co do nadzieji wzgledem nowego h:reach to mam jednom, a jest to mianowicie polska pełna wersja gry. z dobrze dobranymi aktorami, po to by stworzyć miodzio klimacik. a nie jak to pokazło kz2 beznadziejne dialogi i co hwile zdanie ,,no to go sprzątnołeś''. w H:R jenzyk wypowiedzi powinien być ostry jak brzytwa, a nie jak to master miał w zwyczaju muwić jak by był nie wyspany i po garści leków uspokajających. choć by nie wiem co sie działo zawsze gadał cholernie sztywno bez polotu. jedynym typowym trepem po amerykańsku był Sergeant Johnson. moje oczekiwania lub złudne nadzieje: - dobrze dopasowani i wczyci w role lektorzy - polski dubbing, jak nie to chociasz w końcu napisy - ostre dialogi, ciente riposty - convenanci nie znajoncy angielsieko jesli newsy o tym to prawda
  7. widze ze co nie którzy zapomnieli o zdolnościach bungie do tworzenia dobrej grafiki. a wystarczy przypomniec rewolucje jaka sie dokonała od h1 do h2. nikt wtedy nie przypuszczał, ze xboxa na coś takieg stać. ja mam nadziej ze to samo pokarzom w tej generacji xa. a nawet jak nie bendzie to killer graficzny to i tak zakupie te gre dla samej fabyły , która napewno bendzie świetna.
  8. z tym dzwiękiem to rzeczywiście morze być granatnik [dzwięki pukawek] podoba mi sie wnich efekt akustyki przeszczeni, tzw pogłos w oddali. wyraznie to słychac w scieszce Assault_Rifle i dmr. po tej prubce efektów dzwiękowych od bungie sondze że, udzwiękowienie świata gry bendzie niesamowite. jak jeszcze uda im sie zrobić rurznice w akustyce pomiendzy wolnom przeszczeniom a zamknientym pomieszczeniem, to bende szczęślwy.
  9. (witam i pozdrawiam wszystkich na tym forum) moim zdanie, ten ostatni dzwięk to needler rifle. świadczy o tym ostatni dzwię działania mechanizmu, jak i odgłos pekającego kryształu. ''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...