Skocz do zawartości

ASX

Senior Member
  • Postów

    20 559
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    77

Ostatnia wygrana ASX w dniu 15 września 2024

Użytkownicy przyznają ASX punkty reputacji!

Reputacja

14 824 Syn Fenixa, brat Butchera

O ASX

  • Urodziny 10.02.1992

Kontakt

  • Strona WWW:
    https://www.exophase.com/user/asax/

Informacje o profilu

  • Tytuł:
    Pirat Roku
  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Morze Złodziei

Ostatnie wizyty

169 687 wyświetleń profilu
  1. ASX

    South of Midnight

  2. O ironio na to co najważniejsze czyli gry nie trzeba, bo co chwila coś wychodzi Ja wiem że teraz te gry pewnie nie mają dla wielu osób to już nie ma takiego znaczenia odkąd można się spodziewać że trafią na inne platformy. Ale pod względem tego ile gier wychodzi i ile i jakich gier jest zapowiedzianych to na ten rok to trudno narzekać.
  3. dlatego mówię żeby poczekać i samemu się przekonać jak im to wyjdzie. W razie czego na szczęście zawsze jest alternatywa w postaci SteamOSa.
  4. nie ma, ale ma za to wiele wspólnego z konsolowym doświadczeniem. Do tego stopnia że wiele osób jest gotów uważać pecetowego handhelda jak SteamDeck za konsole. A czy Xbox jest w stanie stworzyć coś podobnego na PC, to się w sumie dopiero przekonamy. Na razie zapewniają że są w stanie.
  5. Jeszcze nie, ale z czasem dzięki SteamOS czy temu Xboxowemu OS na Windowsa będzie to na pewno coraz prostsze.
  6. ASX

    Avowed

    obsidian mówi że ma być pełna dowolność jeśli chodzi o styl grania. Nie będzie sztywnych ram klas, w jednej ręce będzie można mieć jakiś miecz albo toporek, a drugą mieć pistolet albo rzucać jakieś czary
  7. ASX

    Avowed

    W sumie twórcy od początku mówili uczciwie że gra na razie chodzi w 30 fpsach na konsoli, ale optymalizacją zajmują się na końcu i 60 fpsów nie jest wykluczone. W międzyczasie w internecie zdążyła wybuchnąć burza o brak trybu z 60 fpsami, a tu się okazuję że na premierę będą jednak 3 tryby graficzne do wyboru w tym 60 i 40 klatek.
  8. ASX

    Wrzuć screena

    Jeśli tęsknisz za czasami kiedy gry nie musiały być dla wszystkich. Bywały niezbalansowane, trudne i toporne ale przy tym były jednocześnie jakieś i czuć było że są efektem pasji to warto dać szansę. Ja spędziłem ponad 70 godzin, napotkałem 2 dosyć poważne bugi, uważam że końcówka, kiedy gra zamienia się liniową strzelankę, gdzie w ciemnych korytarzach rzuca się na nas kilkunastu przeciwników którzy mają nas za strzała za kompletnie przesadzoną. Ale przez większość tego czasu mimo tego bawiłem się bardzo dobrze i nie żałuje spędzonego czasu. Widoki, atmosfera Zony, eksploracja, to coś niepodrabialnego.
  9. ASX

    Wrzuć screena

    STALKER 2 (XSX) jak widać większość gry przebiegłem z shotgunem, co raczej mi się nie zdarza. Ale tutaj jest on wyjątkowo skuteczny, nawet na średnim dystansie.
  10. Zdjęcie

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. ASX

      ASX

      Pewnie duża w tym zasługa tego że ta konsola przypadła na lata twojego idealizowanego dzieciństwa, ale z drugiej strony trudno odmówić temu co co napisałes dużo racji 

    3. Paolo de Vesir

      Paolo de Vesir

      Na Xboxie 360 przerabiałem już 12 lat z gierkami (wiem dokładnie, bo pierwszego Pegaza dostałem na 6. urodziny, a X360 kupiłem dzień po 18.) i trzecią generację konsol, więc byłem już nieco oblatany. Mógłbym się częściowo zgodzić, że pomógł tu wiek, ale z pewnością jeszcze bardziej doświadczenie streaku pokroju Forza Motorsport 2, Viva Piniata, Ninja Gaiden 2, Braid, Gears of War, Mass Effect, Bioshock i Halo3. Do tego dodaj właśnie PSP i DSa, nadrabianie PS2 (Silent fuckin” Hill 2-4) i PS3. No doskonały to był czas.

    4. Meanthord

      Meanthord

      Zapraszamy do tematu "Starość" :nosacz2:

  11. Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „WE'RE GOING TO HAVE A GAME...BU ..BUT IT'S NOT YOURS, HONEY YOU'RE WELCOME, BUD. AS LONG AS YOU CAN PLAY, BABE. B SONY 自時未会 ingflip com”

     

     

     

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  12 więcej
    2. messer88
    3. Krzysztof93

      Krzysztof93

      byle Microsoft miał dużo pieniędzy :wub::wub::wub:
      *chyba zrozumiałem co jest najważniejsze dla botów

    4. ASX

      ASX

      gry są najważniejsze, a jak jest kasa to i gry powstają, prosta zależność. 

  12. ASX

    Konsolowa Tęcza

    Dużo zależy od lokalizacji studia. W Europie Środkowej i Wschodniej ze względu na niższe zarobki można zrobić gry za ułamek kwoty ktorą trzeba wydać kiedy studio jest zlokalizowane np. w jakieś Kalifornii
  13. ASX

    Konsolowa Tęcza

    No to jest zasadnicza różnica w podejściu obu firm. Sony zazwyczaj płaci devom third party by ich graly ominęły Xboxa. Xbox z kolei poza nielicznymi wyjątkami jak np. Stalker 2 raczej płaci devom third party by ich gra trafiła do Game Passa. Była nawet ostatnio sytuacja z Capcomem i Kunitsu-Gami gdzie Xbox sfinansował nawet część produkcji, a mimo to nie miał problemów by trafiła też na PS5.
  14. ASX

    Konsolowa Tęcza

    Jakby Steam pojawił się na konsolach to myślę że wtedy zniknąłby też opłata haracz za grę online. Telefony to rynek bez porównania większy, ale to akurat działa na korzyść. Bo jeśli uda się pokonać monopol Google, to dlaczego nie zawalczyć o coś podobnego o to na konsolach? Ostatecznym celem MS jest przecież GP na każdym urządzeniu. Dla graczy takie złamanie monopolu na konsolach też byłoby korzystne. Ale to raczej plan rozpisany na wiele wiele lat, w interesie Sony ani Nintendo jest to aby do tego nie dopuścić.
  15. ASX

    Konsolowa Tęcza

    No teraz się Sony na to nie zgodzi. Ale może zostać do tego zmuszone wyrokiem sądu. Trzeba patrzeć jak ostatecznie zakończy się spór Epica i Google w sprawie monopolu sklepu Play na Androidzie Microsoft wyraźnie stanął tu po stronie Epica, bo też chciałby mieć własny sklep na Androidzie gdzie sprzedawałby gry i dostęp do xlocuda bez prowizji. I jesli tam się im uda wygrać, to będą mogli ruszyć z batalią sądową o to samo tylko w sprawie konsol. I z tego powodu, mogą też pozwolić na inne sklepy jak Steam na swoich konsolach. Bo gdy bedą walczyć w sądzie by móc sprzedawać swoje gry i GP bez 30% prowizji dla Sony i Nintendo. To nie mogą wyjść na hipokrytów którzy nie dopuszczają innych sklepów na swoich konsolach. Twraz ten scenariusz może brzmieć trochę abstrakcyjnie, ale patrząc na to co się dzieje na rynku telefonów, które do tej pory też były zamkniętymi systemami gdzie Apple i Google mają monopol na sprzedaż, to uważam że następne mogą być konsole.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...