-
Postów
20 667 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
78
Ostatnia wygrana ASX w dniu 20 lutego
Użytkownicy przyznają ASX punkty reputacji!
Reputacja
14 897 Syn Fenixa, brat ButcheraO ASX
- Obecnie Przegląda stronę główną forum
- Urodziny 10.02.1992
Kontakt
-
Strona WWW:
https://www.exophase.com/user/asax/
Informacje o profilu
-
Tytuł:
Pirat Roku
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Morze Złodziei
Ostatnie wizyty
171 321 wyświetleń profilu
-
Przypomniałem sobie że żeby zrobić Cupheada musieli zastawiać własne mieszkania xd co było dosyć ryzykowne. Więc nie dziwię się że są mogą teraz chcieć oszczędzić sobie ryzyka
-
pisał o tym kiedyś szef Arrowehead po sukcesie Helldivers 2, że nie chcą nadmiernie rozbudowywać zespołu, bo jaka jest pewność że gra dalej pozostanie sukcesem, czy tego że ich następna gra też odniesie taki sukces i zaraz studio popadnie w tarapaty finansowe i trzeba będzie tych ludzi zwalniać. Lepsze jest czasami wrogiem dobrego i jeśli sprawdza im się ten sposób pracy to czasami nie po co na siłę tego zmieniać
-
Chciałem napisać to delikatnie:)
-
tylko że jeśli wierzyć tym samym źródłom które mówią o Steamie, to Epic Store też ma być. Zresztą to kompletnie nie ma sensu, by Sony uciekało ze swoimi grami ze Steama, gdzie dobrze zarabiają, bo gracze z Xboxa by sobie kupili i zagrali w ich gry. To z biznesowego punktu widzenia nie ma sensu.
-
Mają też prowadzić rozmowy z Epicem w sprawie ich sklepu na konsoli. Konsekwencją w tym jest taka, że konsekwentnie chcą mieć produkt dla każdego. Mają konsole dla tych którzy szukają taniego grania, ale i też mocniejszą i drozszą. I bedą to kontynuować, za kilka lat pewnie pojawi się przenośny Xbox, a producenci OEM będą pewnie robili swoje mocniejsze wersję Xboxa itd.
-
A Valve co zyskuje na tym że można korzystać ze sklepów third party na Steam Decku? Co MS by zyskał? Ich sprzęt byłby wtedy na pewno bardziej atrakcyjny. Ale przede wszystkim długofalowo mogłoby to pomóc im rozbroić cały zamknięty system rynek konsolowy i pozwolić sprzedawać swoje gry i Game Passa bez prowizji na konsolach Sony i Nintendo. A to właśnie rozwoj Game Passa i dostęp do niego na jak największej liczej urządzeń jest ich naczelnym celem. Trzeba patrzeć jak ostatecznie potoczą się losy sporu Epica i Google. Czy uda się złamać monopol na Google Play. I jak potoczą się losy sklepu mobilnego Xboxa bo tu też trwa spór o to samo między Xboxem a Google. Jeśli to się uda, jaki argument będą miało Sony czy Nintendo by blokować Xboxa i GP na swoich sprzętach. No ale żeby to się udało, to po pierwsze nie mogą być hipokrytami którzy sami Xbox od jakiegoś czasu gra w trochę inną grę. Już dawno zdali sobie że nie wygrają rywalizacji na sprzedaż konsol, że PC zyskuje coraz wiekszą popularność, więc będą próbowali upodobnić konsole i przekształcić rynek na wzór tego co dzieje się na PC. A co do płatnego online to jest to znacznie mniejszy problem niż jeszcze kilka lat temu. Dziś zdecydowana większość subskrybentów opłaca już Game Pass Standard i Ultimate na konsolach. Płacący tylko za granie online, czyli Game Pass Core to zdecydowna mniejszość, i w scenariuszu w której Xbox staje się bardziej otwartą platformą nie widzę innego wyjścia niż zrezygnowania z tej archaicznej opłaty.
-
Raczej nikt nie jest zainteresowany na PC aby się ograniczać tylko do sklepu Xboxa. To przeczy całej idei tego czym jest PC. Jason Ronald mówi że Xbox OS, ma być połączeniem najlepszych cech z konsoli (czyli jak rozumiem przez to prostota obsługi i ergonomii z konsol) z najlepszymi cechami PC ( czyli rozumiem otwartość i dostęp do różnych sklepów). Zresztą sam Spencer, mówił że chciałby aby konsole przestały być zamkniętymi ogrodami z dostępem tylko do jednego sklepu. I teraz pojawi sie pytanie, jeśli ten Xbox OS na handheldy i od producentów third party zaoferuje taką otwartość, to dlaczego nie dać tych możliwości posiadaczom konsoli stacjonarnej?
-
w sensie co dokładnie więcej? Wracając do konsol to zapomniałem jeszcze o tych Xboxach OEM które mogą powstać, więc zaraz się okaże że tych konsol jest za dużo xd
-
Przecież Microsoft zdaje sobie sprawę że nie każdy chcę płacić abonament na konsoli. Sam Spencer mówił kilka razy że doszli do ściany jeśli chodzi o GP na konsolach, bo po prostu nie wszyscy chcą opłacać abonament. Pomysł by następna konsola była stale powiązana z dodatkowym abonamentem, to absurd. Wszystko wskazuje na to że, podobnie jak z ich Surface'ami, zrobią po prostu drogi sprzęt stacjonarny i przenośną konsole o mocy XSS tyle. Jak wolisz składać komputer to po prostu złóżysz sobie komputer, ich gry i tak są na PC, jeśli wolisz PS6 to kup PS6 gry xboxa na których zarabiają i tak tam będą. Błędnie zakładasz że Xbox musi wciąż rywalizować z Sony czy Nintendo.
-
Microsoft w ramach tego ujednolicania środowiska PC i konsoli, może pracować nad jakimś emulatorem Xboxa One i 360 na PC. Wtedy nie potrzeba będzie konsoli by ogrywać posiadane gry z tych konsol.
-
to nie jest prawda, ale często to powtarzasz. Proporcję między XSX a XSS, to mniej więcej 1:1. XSS sprzedawał się faktycznie lepiej na początku "generacji", ale potem o wiele lepiej sprzedawał się XSX. Dziwi mnie ta naiwna wiara że konsole będą wspierane przez chmurę. Zbudowanie a potem utrzymywanie infrastruktury opartej o chmurę, to ogromne koszty. Popatrz ile kosztuje GeForce Now. Jak chcesz przerzucić te koszty na właściciela konsoli, każesz mu płacić dodatkowy abonament by miał kilka fpsów więcej lub wyższą rozdzielczość, czy dasz im tę możliwość za darmo i dopłacając do interesu? Do serwerowni musisz też wsadzić jakieś konsole, obecnie są tam XSX, skąd je weźmiesz? To kombinowanie jak koń pod górę. Sony i Microsoft woli przerzucać te koszty na klienta, niech sam kupi sobie sprzęt i płaci rachunki za prąd. A jak ktoś chcę korzystać z chmury to niech sobie gra po prostu w chmurze płacąc odpowiednio wysoki abonament.
-
ale oni już mają tanią konsole za 300$ i furory ona nie robi. Dodanie hybrydowości, wątpię by coś tu zmieniło.
-
chodzi chyba o to że oferuje po prostu rozdzielczość i klatkarz który nie kłuje w oczy jak się na niej gra. też bym tego chciał żeby udało im się coś wymyślić ciekawego. Bo dzisiejsze konsole, czy to PS5 i XSX są potwornie nudne, oferują w jakiś 98% tę samą bibliotekę gier, wydajność tak zbliżoną że potrzeba ekspertów z DF by wyłapać różnicę i bardzo podobne funkcję i cenę. Nawet Switch 2 od liderów innowacji na konsolach, zapowiada się jako bardzo bezpieczny żeby nie powiedzieć że też nudny.
-
Masz dosyć niskie wymagania, nie wiem czy to celowe, ale na 99,9% spokojnie to dostaniesz.