-
Postów
20 066 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
77
Ostatnia wygrana ASX w dniu 15 Września
Użytkownicy przyznają ASX punkty reputacji!
Reputacja
14 595 Syn Fenixa, brat ButcheraO ASX
- Urodziny 10.02.1992
Kontakt
-
Strona WWW:
https://www.exophase.com/user/asax/
Informacje o profilu
-
Tytuł:
Pirat Roku
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Morze Złodziei
-
Tak jak na wiele innych rzeczy jestem zbyt leniwy na to. Nie chcę mi się przenosić komputera z jednego miejsca na drugie za każdym razem jak chce zagrać, dlatego na PC gram na monitorze, a przed TV na konsoli. Miże kiedyś spróbujeogarnąć moonlighta do streamowania z PC ale jakoś nie mogę się za to zabrać.
-
nie mam Peceta podłączonego pod wielkiego OLEDa. Do PC mam monitor ultrawide, do konsoli mam OLEDa (takiego ze średniej półki), a do grania przenośnego mam Steam Decka. Czekam teraz na głosy tych którzy napiszą że robię to źle i ten układ nie ma sensu.
-
Ogólnie można napisać najbardziej neutralny i zrównoważony post, aby nikogo nie urazic o tym, że PS5 Pro nie jest dla ciebie, podkreślając wyraźnie, że dla osób które grają na konsolach i nie mają PC jest to produkt warty uwagi, a i tak jak widać skończy się tak samo.
-
No ekosystem, lubię te wygodę zwiazaną z tym że nie muszę kupować gier w dwa razy, bezproblemowe przenoszenie sejwow gier między PC a konsolą i tego typu rzeczy. Nie jest to powód do kupowania konsoli, ale jak już się z tego korzysta to miły dodatek i wygoda. Generalnie z perspektywy pecetowca, będąc szczery posiadanie ani jednej ani drugiej konsoli nie ma zbyt wielu sensu. Bo jeśli kilka czasowych exów nie jest zbyt dobrym powodem do kupowania PS5 Pro to tym bardziej nie istnieje powód do kupowania xboxa
-
IMO jeśli wszystko faktycznie nie będzie żadnych opóźnień a gry nie rozczarują, to będzie całkiem dobry lineup. Zupełnie nie przeszkadza mi że jakaś gra wcześniej była opóźniona, czy to że jest to mniejszy produkt albo to że posiadacze innej platformy zagrają jeśli gry okażą się dobre.
-
Oficjalnie Fable, Avowed i South od Midnight+pewnie jakieś niezapowiedziane tytuly
-
Ale ja piszę tylko i wyłącznie o sobie, jeśli ktoś nie chcę PC i woli grać na konsoli to całkowicie jego sprawa. Sam zresztą w swoim poście który cytujesz podkreśliłem, że PS5 Pro może być warte uwagi dla tych którzy grają głównie na konsolach.
-
No tak, mając o wiele mocniejszego PC nie widzę sensu kupowania tej konsoli, bo nie ma dla mnie zbyt wiele do zaoferowania, ale od początku pisałem że nie jestem jej targetem. Ale Jeśli ktoś gra głównie na PS5, ma tu swoje gry, nie ma mocnego PC to może to być dla niego warta uwagi inwestycja. A pije do ogólinkowrgo sposobu komunikacji pozbawionego konkretów, bo wygląda to tak że wychodzi Cerny zapowiada sprzęt i obiecuje m.in że będzie do 40% bardziej wydajny, co może oznaczać zarówno 5, 12 jak i 32% wydajniejszy, każdy z tych procentów mieści się w tym przedziale i będzie prawdziwy. A konkretną specyfikację poznajemy dopiero w instrukcji w środku.
-
To w ogóle absurd, że ludzie kupują konsole zwabieni marketingowymi sloganami, a prawdziwą specyfikację poznają dopiero jak już mają konsole przeglądając instrukcje.
-
Wystarczy popatrzeć na listę najpopularniejszych gier, od lat są to w kółko te same tytuły, Minecraft, Fortnite, CoD, FC, GTA. W przypadku corocznych gier jak CoD i FC tylko iteracje się zmieniają. A w dzisiejszych czasach gier wychodzi więcej niż kiedykolwiek od małych jednoosobowych indyków po duże tytułu. Ale jednocześnie jest trudniej niż kiedykolwiek się wybic. Zdarzają się co jakiś czas hity po których nikt się tego nie spodziewał jak Palworld czy Helldivers 2, ale większość gier ginie w cieniu tych kilku największych gier jak CoD właśnie.
-
Jak dla mnie to te procenty są wręcz niezdrowo wysokie i pokazują jeden z największych problemów dzisiejszego rynku. Bo jeśli połowa ponad użytkowników konsol grała w CoDa to co z pozostałymi grami które wyszły w podobnym okresie? Wygląda to tak że dosłownie kilka największych gier, jak CoD właśnie, stały się jak czarne dziury które zasysają ogromne ilości graczy, przez co pozostaje niewiele miejsca na inne gry. Nie jest to zdrowa, zrównoważona struktura.
-
5 listopada do gry trafi MA5K Avenger, broń jest w lore od lat ale nigdy wcześniej nie trafiła do żadnej gry
-
Zarówno Microsoft jak i Sony patrzy na chmurę przede wszystkim jako sposób na dotarcie do nowych klientów, takich którzy nigdy nie mieli konsoli lub gamingowego PC niż zastąpienie obecnych klientów. Poza tym póki energia swoje kosztuje wygodnie jest firmom przerzucać koszty na klientów, żeby oni sami sobie kupili konsole i płacili za prąd. Trzecia sprawa to fakt że chmura xboxowa jest oparta o konsole. Więc póki tak jedno nie może się rozwijać bez drugiego. Może kiedyś chmura wyprze natywne granie, kto wie. Ale w bliskiej przyszłości to będzie bardziej koegzystencja. Trochę podobnie jak subskrybcje nie są zagrożoniem dla kupowania gier, a raczej dodatkowym sposobem jak sprawić by ludzie którzy wcześniej nie kupowali nowych gier, bo odstraszała ich cena wydawali na gry więcej.
-
To byłaby głupia decyzja celowo zrezygnować z kompatybilności paneli, bo PS5 Pro to będzie sprzęt który sprzeda się w max. 15-20 milionach, ułamek z tego będzie skłonny kupić dodatkowe panele, a jednocześnie specjalnie dla tych kilku milionów trzeba będzie produkować osobne panele. To nie pasuje do wizji Sony które szuka optymalizacjo kosztów gdzie się da, i zastąpili nie tak dawno premierowy model PS5 wersją z odczepianym napędem, aby jak najbardziej uprościć i zaoszczędzić na produkcji i nie być zmuszonymi produkować dwóch rodzajów tej samej konsoli. Kokosów na tym nie zarobią, a tylko sami sobie utrudniają życie
-
ale ze względu na to że BO6 odpala się przez ten hub, to ten procent bierze pod uwagę całą pulę grających w Warzone, MW3 i wcześniejsze odsłony.