Skocz do zawartości

Rydzu

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  1. Rydzu

    Final Fantasy XIII

    Jak juz masz naprawde silną drużyne (tzn. rozwalasz leżącego żółwia w jednej kolejce bez użycia shroudsów przed walką, z auto-haste ze sprint shoes) Army of Two jest bardzo przydatne. Walke zaczynasz party (Light, Snow i Fang) jakimkolwiek paradgimem byle nie sab+sab+sab. Pierwsze co robisz to zmieniasz ustawienia własnie na 3x sab (zyskujesz dzieki temu jedna czy dwie sekundy potrzebne do walki jak żółw padnie po summonie), dopiero po tej zmianie przywolujesz Odina. Potem slow, imperil i deprotect (deshell jest niepotrzebny, imperil jest z kolei niezbędny żeby szybko go zestaggerować, bez niego procenty nabijają sie w niewystarczającym tempie), przełaczasz na 3 x Rav i tym ustawieniem nabijasz stagger. Żółw robi sie żółty przy 500% ale jesli wszystko zrobiłeś tak jak napisałem to jesli pozwolisz wszystkim postaciom dokonczyc atak to po tej turze zolw powinien miec stagger w okolicach 775-800%. Wtedy przełączasz na ustawienie rav+com+com (Light Rav) i gdy pozostałe dwie postacie skupiają sie już tylko i wyłącznie na dmg-u Ty właśnie wtedy odpalasz Army of Two - tym jednym atakiem nabijasz stagger żółwia prawie do 999% - już podczas animacji tego ataku przełączasz na com+com+com (zwróć uwagę na to to czy inne postaci są w trakcie ataków, na zmianę paradgimu najlepiej wybrać moment kiedy obie nie walczą). Przy 999% party 3 x com powinno bezproblemowo wykonczyc żółwia nawet pomimo faktu, że w trakcie animacji Army of Two schodzi już auto-haste z sprint shoes. Generalnie Army of Two przydaje sie własnie wtedy tzn. kiedy nabiłes stagger i szybko chcesz dobić do 999% kiedy to stwory zbierają największy dmg. Da sie to oczywiście szybko zrobić 3 x Rav ale magowie w tej grze nigdy nie będą tak silni jak comando z genji gloves. Btw, nie wiem czy wszystkie 3 postacie potrzebują końcową broń ale wydaje mi się że jest to niezbędne żeby powyższa tatyka zadziała. Napisze jeszcze tylko ze zarówno w przypadku Snowa jak i Fang wylewelowałem im bronie które skupiają sie tylko na fizycznym dmgu kosztem osłabionej magii, Light ma tą broń która nie załącza staggera. Jak juz masz napawde silna druzyme to nie uzywasz summona bo to tylko strata czasu...
  2. Rydzu

    Final Fantasy XIII

    to ladnie przyfarciles - mi zanim wypadly 3 trapezy to mialem juz full kasy na ulepszenie 3 broni na max...
  3. Rydzu

    Final Fantasy XIII

    hmm mi obydwa zajely okolo 5 minut, ubierasz sie w jak najwiecej akcesoriow ktore daja odpornosc na magie, potem ustawiasz sobie 3 paradigmy: rav/rav/rav, med/sen/med, rav/com/rav, jezeli nie czujesz sie na silach to zamiast rav/rav/rav ustaw sobie rav/rav/med - wtedy bedziesz mial "bezstresowa" walke:P Sklad na walke: Ligt/Fang/Hope. Przed walka uzywasz odpowiednie zelki zeby miec na starcie buffy, od poczatku walki ciachasz ile sie da - w razie potrzeby sie leczysz, jak juz napelnisz pasek przelaczasz sie na rav/com/rav. Light uzywasz army of one, jak uzyjesz go ze 2 razy powinno byc po sprawie i mozesz sie brac za drugiego osobnika:P Generalnie mozesz troche mieszac w ustawieniach - zamiast rav/rav/med mozesz ustawic rav/rav/sab itp - Wszystko zalezy od poziomu rozwoju twojej druzyny, ale podejrzewam ze robisz misje 62 po to zeby zdobyc genji gloves wlasnie w celu pozniejszego rozwoju druzyny. Ja osobiscie nie wyobrazam sobie expienia mojej druzyny bez fang ubranej w genji gloves. Dzieki tym rekawiczkom kazdy zolw pada w niecale 2 minuty, oczywiscie nie uzywam sposobu z summonem bo do niego nie potrzeba ani genji gloves, ani rozgarnietej osoby
  4. Rydzu

    Final Fantasy XIII

    tak bedziesz mogl, dodatkowo odblokujesz 10 lvl crystarium, najwyzszy lvl broni to 100
×
×
  • Dodaj nową pozycję...