-
Postów
1 292 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
181 Exclusive SonyInformacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Niby przedsprzedaż , 65 sztuk , wysyłka po świętach. Na niemieckim eBay też widać ruch , bo zaczęli schodzić z cen. Może te dzisiejsze podrygi to próba ugrania czegoś zanim ceny wrócą do normy ?
-
Był fragment o rozdzielczościach natywnych, gdzie Cerny chciałby wyjaśnić DF jak powinni to interpretować, a może najlepiej w ogóle o tym nie powinni mówić
-
No to wyskoczyli z ceną... Przy takich nastrojach zarobkowych naszych sklepow, to same napędy będą sprzedawać po 900zł. Porażka, świetne 30-lecie, dzięki Sony za pokazanie gdzie macie graczy
-
Kupiłem w zeszłym tygodniu na promce to dzieło, gram już jakieś 15h i nie mogę się przekonać. To gra z tych, które powodują u mnie senność. Spokojna muzyczka gra w tle, wiatr szumi, a ja odlatuję, bo w zasadzie to niewiele się tu dzieje. Uniwersum i świat gry wykonany jest świetnie, dla turbo fanów HP to na pewno nie lada gratka, ale do mnie to nie przemawia. Jest dużo łamigłówek i zwiedzania ale na dłuższą metę brakuje mi wciągającego gameplayu. Denerwują mnie problemy techniczne - grafika "mryga", tekstury potrafią się chamsko doczytywać, nie podobają mi się też animacje, wszystko jest typowo drewniane niczym w Fallout 3, brak tu filmowej finezji. Dźwięk też kuleje, miks jest jakiś koslawy, co rusz przeszkadza mi dziwny balans między dialogami, muzyką i odgłosami świata, gdzie co chwilę coś jest za głośno albo za cicho. Grę kupiłem na PS Store w wersji cyfrowej na PS5 Pro, gdybym miał do niej napęd, a grę na płycie, pewnie trafiła by już w inne ręce No ale cyfrowa przyszłość została na mnie siłą wymuszona przez Sony, więc jeszcze się trochę pomęczę, może się rozkręci
-
No jasne, Alan Wake 2 miał na celu promowanie kart NVIDIA, to jak ta gra działa na konsoli to już dla nich bardziej kwestia ambicji, bo nic z tego więcej nie mają. Nad wersją dla PRO i tak sporo posiedzieli, nowy tryb 40fps z RT odbiciami daje radę, a i kroki w kierunku optymalizacji pod PSSR zostały poczynione. W sumie dobra wersja dla PS5 PRO to dla nich dobra reklama, o tym się mówi. Mamy aktualizację w sprawie napędów od X-kom. Średnio bym powiedział, bo taniej idzie to kupić od niemieckich skalperów.
-
Potwierdzam, Prosiak dostępny w Euro również w Białymstoku, przynajmniej przed weekendem był wystawiony w sklepie, jakieś 4 sztuki? Co do napędów, nie wiem jak to się potoczy, DF robi jakieś filmy z dyskusjami o tym, jakoby next gen Xbox miał być Digital Only, Niemcy podbili ceny na eBay, z 155-165 zrobiło się 185€...
-
Legend od Dragoon Kiedyś jako dziecko pierwszy raz zagrałem w tę grę z płyty demo, mega mi się spodobała i szukałem okazji, żeby ją kupić, wtedy pan sprzedawca gier stwierdził, że to stara gra i nie ma jej w swojej ofercie. Kiedy więc zobaczyłem ją w promo na PS Store, musiałem nadrobić zaległości. Z perspektywy PSXa musiała to być na prawdę rewolucyjna gra, niby zwykły, turowy RPG z transformacjami, jednak ma jeden bardzo fajny niuans - elementy zręcznościowe w systemie walki. Aby używać Skillsów nie wystarczy tylko wybrać pozycji z menu, system walki wymaga wciśnięcia odpowiedniego przycisku w określonym oknie czasowym, wtedy postać zamiast zwykłego ataku użyje wybranej umiejętności Bomba, bo walki dzięki temu są bardziej imersyjne! Na razie jestem na początku, więc ciekaw jestem jakie jeszcze mechaniki mi umknęły z powodu braku znajomości języka. Fajnie powspominać, ale pewnie skończy się na tym, że pogram i porzucę.
-
Dopóki cena nie zejdzie poniżej psychologicznej bariery 3000 zł, nikt normalny tego nie kupi w Polsce.
-
Jaranko, dzisiaj sprawdzę ! Sprawdzone. Bardzo fajne zmiany, przede wszystkim autentycznie popracowali nad szumem całościowo - korzysta na tym zarówno PSSR jak i FSR, gra ma znacznie mniej momentów gdzie uciążliwe ziarno psuło obrazek, bar w hotelu w końcu wygląda. Szumu jest mniej, co nie oznacza, że nie ma go wcale - PSSR szumi zauważalnie bardziej niż FSR, im niższa rozdzielczość, tym więcej szumu, w trybie jakości jest jednak prawie niezauważalny. Nowy tryb 40fps dla telewizorów 120hz - rewelacja, dostajemy RT jak w trybie jakości, z tym, że w 40 klatkach na sekundę. Koszt tego przedsięwzięcia - niższa rozdzielczość niż w trybie jakości - tryb rzeczywiście "zrównoważony" pomiędzy jakością a wydajnością. Możliwość zmiany metody skalowania, na plus. Teraz możemy sami decydować co wygląda dla nas lepiej. Mi osobiście mimo szumu obraz z PSSR bardziej się podoba, bo jest ostrzejszy, FSR daje stabilniejszy obrazek ale jednocześnie bardziej miękki i dający poczucie niższej rozdzielczości.
-
Rozumiem, że twoje milczenie w kwestii ilości punktów jaką wydałeś i sposobu na punkty to potwierdzenie tego co wszyscy w tym temacie zakładają ? Zwycięzcy konkursu mają zablokowany dostęp do listy znajomych, strzelam więc, że spory wałek leci na fałszywych kontach, które zapraszają do udziału w konkursie. Chłop który z @WisnieR konkurował tamtego dnia o nagrodę nawet w gry nie gra - 0 trofeów, pewnie Alter konto któregoś cwaniaka. No ale zapomniał prywatność ustawić żeby nikt nie widział...
-
Dokładnie @WisnieR, podziel się, jaki jest klucz do sukcesu? Skoro wiesz kto wygra kolejne nagrody to rozumiem, że macie jakąś prywatną grupę wtajemniczonych. Ludzie na necie piszą o jakichś niemieckich stronach, na których ma być dużo kodów.
-
Kalendarz adwentowy - porażka. Jeden chłop wygrał już przynajmniej 3 razy. Jeśli komuś chce się jeszcze w to bawić, gry jest kilka kodów na jakieś 400k punktów. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1R5iLkTvQK7COoXADB6pnbxtQRPN5yBukeiScCmkKQEs/edit?usp=drivesdk
-
Pograłem trochę w Hogwart's Legacy z Pro patchem, zaskakująco gra w trybie jakości z włączonym RT śmiga w 40-60fps. VRR łagodzi efekt niestabilnego klatkażu, jednak przy spadkach poniżej 48fps znowu odczuwalne jest szarpanie. Tryb 40fps byłby tutaj świetnym rozwiązaniem oferując nieco bardziej stabilne doświadczenia posiadaczom PS5 Pro, na razie jednak pozostaje nam lock na 30 fps. Pozytywnie zaskakuje również brak problemów z PSSR znanych z innych gier z Unreal Engine, nic nie migocze i nie szumi, RT odbicia wyglądają świetnie na kamiennych posadzkach Hogwartu
-
Akurat animacje wyglądają bardzo gameplayowo, chyba w tym trailerze są urywki z właściwej gry. Może być bliżej premiery niż mogłoby się wydawać.
-
Myślę że dopóki brak jest suwaka od tekstur i innych bidetów, to jednak jeszcze konsola