@Kalinho - ja tam nie widziałem żeby Jodie kogokolwiek zabiła, jak już to Aiden nad którym ona nie ma w ogóle kontroli (to gracz nim kieruje). poza tym imo ci gliniarze zasłużyli na swój los. bo kto normalny strzela do bezbronnej osoby? i za co w ogóle ją ścigali? w sumie to dopiero po ograniu całej gry będzie można osądzać czy to dobrze że Aiden (lub może w innych etapach również Jodie) zabija czy źle.
teraz gram tak jak napisałeś czyli bez jakiekolwiek ingerencji, ciekawym czy dotrę do tego samego punktu w grze (to by znaczyło że gra będzie liniowa a wybory nie wpłyną jakoś kosmicznie na fabułę - sorry za moją ewentualną niewiedzę ale nie śledzę wszystkich newsów, wolę sam odkrywać grę). już widzę że czasem i tak trzeba coś wcisnąć/zrobić bo inaczej ciągle będziemy stali w miejscu (a etapy treningowe powtarzać do skutku aż zaliczymy tak jak chciał deweloper, przynajmniej w demie tak jest)
edit - z tego co widzę to nie licząc momentów typu treningi itp to mozna wciskac przyciski na pałę albo w ogóle nic nie robić i gra sama się przejdzie. troche lipa, w Heavy Rain aż takiej łatwizny nie było z tego co pamiętam, jak nic nie robiliśmy to był w pewnym sensie game over bo nie odkryliśmy mordercy, ciekawe jak tu się skończy taka dosłownie "gra bez grania".
edit2 - nie ma takiej opcji żeby nic nie robić, jak pojdziemy inną ścieżką to i tak dojdziemy tam gdzie trzeba, po prostu ominie nas ciekawsza strona gry (np. jak złapią was gliniarze to będziecie jechać z nimi aż nie uciekniecie (trzeba wtedy kierować Aidenem), podczas gry ucieczka "na żywo", bez schwytania, jest IMO ciekawsza/lepsza)
właśnie skończyłem demo bez "grania", jednym słowej ch*jnia (wszystkie najlepsze akcje nas omijają), lepiej grać w to normalnie.
poza tym w to gra się dla fabuły a nie kruczków/błędów, po prostu jak ktoś lubi HR to tu się nie zawiedzie, mi się demko bardzo spodobało.